Bert en Ernie willen slapen dus de bewonertjes ook. Oogjes dicht, snaveltjes op elkaars privatesquote:Op zondag 9 maart 2008 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de telefoon gaat ???
Volgens mij bitter weinigquote:Op zondag 9 maart 2008 03:49 schreef eusjuh het volgende:
Oke lieve mensen wie kan me ff snel bij praten.Was naar een concert en daarna naar de kroeg.Zijn er nieuwe ontwikkelingen door Jaap's 8 uur?
Goedemorgen, niet veel gebeurt, Jaap heeft gemeld dat hij van de USB stick weet,quote:Op zondag 9 maart 2008 03:49 schreef eusjuh het volgende:
Oke lieve mensen wie kan me ff snel bij praten.Was naar een concert en daarna naar de kroeg.Zijn er nieuwe ontwikkelingen door Jaap's 8 uur?
Oh oke las n.l elders dat Huub Claire ineens laat vallen na info van Jaap en ook weer dat Jaap met Claire Huub eruit wil werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij bitter weinigIk ben ook aan het bijlezen
'quote:Op zondag 9 maart 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedemorgen, niet veel gebeurt, Jaap heeft gemeld dat hij van de USB stick weet,
een aantal SL's toen Jaap het over info had van Internet, heeft aangegeven dat iedereen
wacht op akties van H en J op B en A ................. dat was het wel in het kort.
Geen probleem, nog een kleine update gedaan. En Nowlive heeft weer een vliegtuigquote:
Bij de redactie weten ze ook niet meer hoe ie heet en zijn ze hem uit het beeld verloren , das waarschijnlijk de redenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh ja, en er was nog een klein brandje eerder vanavond, maar Ferry
kon die vakkundig blussen ........ tot nu toe geen CAPs van gezien.
Dat doet brainless toch al degelijks bij hemquote:Op zondag 9 maart 2008 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Mike in z'n blanke billetje genaaid worden ?
[ afbeelding ]
Maar Klaaske zal Mikey niet gaan ballen .......quote:Op zondag 9 maart 2008 04:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Henry is wakker geworden en staat nu aangekleed boven, iets over Mike .... ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:27 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat dus echt niets doen! Pas als ze met 4 zijn. LafJaap! Terug die CP Lobas!
quote:
Maar NU wel, geduld jochie...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je schudden !! Die geeft nu mooi niet thuis ..
erg knap hoe Huub zonder enige informatie een betoog kan houden.quote:Op zondag 9 maart 2008 04:12 schreef BsJanssen het volgende:
filmpjes:
Jaap gaat verhaal halen over het USB incident bij Mike - dee 1
Jaap heeft 'alles' gezien, ook het 'bedriegen' van Huub:
Jaap gaat verhaal halen over het USB incident bij Mike - deel 2
en wat vind jij van Backstab Jaap, dear?quote:Op zondag 9 maart 2008 05:44 schreef Lobasca het volgende:Avonne nog wakker...ik hou de CP s nog ff in mijn zak, ben nog niet door dit topic heen..
uhhh..loopt 'ie te backstabben?..quote:Op zondag 9 maart 2008 05:50 schreef avonne het volgende:
[..]
en wat vind jij van Backstab Jaap, dear?
Als Jaap dat door gaat zetten, word ik pislink. Als hij zich na die 8 uur nog niet op Amanda en Brian richt...quote:Op zondag 9 maart 2008 05:50 schreef avonne het volgende:
[..]
en wat vind jij van Backstab Jaap, dear?
DAT MAG NIET VAN HET HOKJE!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 06:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als Jaap dat door gaat zetten, word ik pislink. Als hij na die 8 uur nou nog niet op Amanda en Brian richt...
Mr. D is LekkerSimpel en verzorgt ook dingen op www.kingjaap.nlquote:Op zondag 9 maart 2008 07:52 schreef Lobasca het volgende:
Rooie, wie is in hemelsnaam Mr. D? Kom die naam nu al een aantal maal tegen..
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2008 08:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mr. D is Lekker Simpel en verzorgt ook dingen op www.kingjaap.nl
Gewoon script.. Waarom zou je hier nou een brief over maken..!?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:52 schreef Ziet het volgende:
mogûh
heb net even het filmpje bekeken van de brief van claire
wat denken jullie daarvan?
zou ze huub echt playen, of heeft ze deze brief misschien expres laten slingeren?
Feit is gewoon dat Brian overal mee weg komt, en het hokje al niet eens meer moeite doet om het voor de streamers te verbergen.....quote:Op zondag 9 maart 2008 11:12 schreef Ziet het volgende:
wel een kutscript dan
Hier idem 072 en koetweer!quote:Op zondag 9 maart 2008 10:30 schreef milk-shake het volgende:
morge.....(tis hier grijsen nat, buiten 072)....brrr
![]()
Vergeet het maar. Het feit dat de streams er eerder afgaan zegt genoeg. Ze kunnen dan een week lang alles zo manipuleren dat Brian als helemaal geweldig eruit komt of dat Huub wegmoest door een niet gezien geweld. Kortom zonder streams totaal geen controle op de eerlijkheid van het programma.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:26 schreef Ziet het volgende:
ja het lijkt er wel weer op he.
ik hoop er nog steeds op dat 'ze' het spannend voor ons willen maken
en dat uiteindelijk gewoon huub wint
Ik ben ook bang dat het zo zal gaan verlopen, wij kunnen niks bewijzen als die streams eraf zijn, en de spelers mogen na afloop niks zeggen, dus ze kunnen manipuleren wat ze willen....quote:Op zondag 9 maart 2008 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Het feit dat de streams er eerder afgaan zegt genoeg. Ze kunnen dan een week lang alles zo manipuleren dat Brian als helemaal geweldig eruit komt of dat Huub wegmoest door een niet gezien geweld. Kortom zonder streams totaal geen controle op de eerlijkheid van het programma.
Net als die brief van Lieke toen? Oh, en de brief van Nadia?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:52 schreef Ziet het volgende:
mogûh
heb net even het filmpje bekeken van de brief van claire
wat denken jullie daarvan?
zou ze huub echt playen, of heeft ze deze brief misschien expres laten slingeren?
da's waarquote:Op zondag 9 maart 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Net als die brief van Lieke toen? Oh, en de brief van Nadia?
Gewoon weer een oud script tevoorschijn getoverd. Het is nu niet zo dat de redactie overloopt met creatieve ideeën.
Dat hebben ze de hele tijd al gedaan en die bewijzen zijn er in overvloed zoals Huubs boetes voor niks,Brian en Amanda voor zeer zware vergrijpen geen boetes en talloze gastspelers de uitstapjes met de daarbij behorende contacten buiten de villa met vrienden en familie en de golflessen zonder camera die maar blijven voortduren. Nog steeds de contacten met Dubbel L voor plaat opnames waarvoor hij weer weg mag. En er zal wel iemand meegaan maar ja die is dan ook weer op zijn hand dus neemt het niet zo nauw met de regels net als bij de bokswedstrijd toen Lieke naast Amanda mocht zitten en Kenneth lange tijd in de kleedkamer doorbracht.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:11 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat het zo zal gaan verlopen, wij kunnen niks bewijzen als die streams eraf zijn, en de spelers mogen na afloop niks zeggen, dus ze kunnen manipuleren wat ze willen....
Is Brian nog niet deaud dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:38 schreef T-lex het volgende:
Hoorde de bekende piep en kreungeluidjes van Amanda die ze maakt als ze half slaperig in mekaar kruipen (klinkt altijd wel grappig).
Zullen ze zo ook wel de tentstokken gaan zoeken.
Iedere dag blijft er toch dat kleine stukje hoop...quote:
Zo te horen niet nee...verre van dat.quote:
Nee! De streams gaan een week voor de finale stoppen?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef neehe het volgende:
Eigenlijk zijn we gek dat we nog kijken, we willen weten hoe het afloopt, en dan stoppen een week voor de finale de streams, dan missen we het spannenste.
En zijn we afhankelijk van de gemanupileerde tv beelden.
We worden genaait en we weten het nog ook.
De streams stoppen eerder?quote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef neehe het volgende:
Eigenlijk zijn we gek dat we nog kijken, we willen weten hoe het afloopt, en dan stoppen een week voor de finale de streams, dan missen we het spannenste.
Heb ik ze al twee keer over horen praten, of het echt waar is weet ik niet, maar het zou mij niets verwonderen.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! De streams gaan een week voor de finale stoppen?
Waarom wist ik dit niet en waar slaat dit op??
17 uurquote:Op zondag 9 maart 2008 12:37 schreef Danchelle het volgende:
Iemand een idee hoe laat de visite voor Claire komt?
hun bed is weer niet in beeld natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 12:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zo te horen niet nee...verre van dat.![]()
Wel vaag...hoor je die geluiden van die 2 en op beeld ligt iedereen dood stil.
Ben er ook behoorlijk pissed over. Volg je al anderhalf jaar dit klote programma omdat je graag wilt weten hoe dat ene moment af zal lopen: DE finale. Is het niet te volgen op de streamsquote:Op zondag 9 maart 2008 12:44 schreef neehe het volgende:
Dat kreeg Brian als idee van een fan in een brief,leek hem een goed plan.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! De streams gaan een week voor de finale stoppen?
Waarom wist ik dit niet en waar slaat dit op??
Die hoop heb ik niet, want als de streamers het al een week eerder weten dan komt het ook al in de kranten en op tv, dan kijkt er niemand naar de finale op tv.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben er ook behoorlijk pissed over. Volg je al anderhalf jaar dit klote programma omdat je graag wilt weten hoe dat ene moment af zal lopen: DE finale. Is het niet te volgen op de streams![]()
Mijn enige hoop is dat ze bedoelen dat op TV de finale op 22 mei wordt uitgezonden en dat de daadwerkelijke finale op de streams dus al een week eerder plaatsvind. Maar gezien de houding van het hokje tov de streamers zou het me ook niets verbazen als het allemaal gecensureerd wordt
ik geloof 5 uur, had huub gister op het roosten zien staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:37 schreef Danchelle het volgende:
Iemand een idee hoe laat de visite voor Claire komt?
De enige waarvan ik echt hoop dat hij dat op een goede morgen niet meer doet.....quote:Op zondag 9 maart 2008 12:53 schreef Ziet het volgende:
ah daar zijn ze
het is alleen brian die ligt te bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |