quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben jong. Jullie zijn oud. Daar zal het door komen
quote:'Beyoncé is zwanger'
Beyoncé en Jay-Z verwachten hun eerste kind. Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post. Een woordvoerder wil het nieuws niet bevestigen.
Copyright 2008, Novum
(Novum) - Beyoncé Knowles en rapper Jay-Z verwachten hun eerste kind. Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post. Een woordvoerder van de zangeres wil het nieuws uit de Amerikaanse krant nog niet bevestigen. "Laat me een echo maken en dan kom ik er op terug", grapt de woordvoerder.
De vrienden van de 26-jarige zangeres en de 38-jarige rapper verkondigen dat Beyoncé veel 'zwangerschapskilo's' is aangekomen. "Normaal als ze aankomt dan volgt ze een afslankkuur, maar nu niet", meldt één van hen.
Het verliefde stel staat erom bekend dat ze hun lippen stijf op elkaar houden over hun privéleven. Zo heeft het liefdeskoppel hun huwelijk van 4 april nog steeds niet officieel bevestigd.
Theo is getrouwd hoor, dus misschien wordt hij toch vader.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:50 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik zag zijn vriendin gisteren nog. Niks hoor. Zo plat als altijd.
quote:Renée Soutendijk wordt oma
AMSTERDAM - Caro Lenssen, de 24-jarige dochter van Renée Soutendijk, is zwanger. Ze verwacht in september haar eerste kindje. Renée (50) en haar man Ted Lenssen worden daarmee voor het eerst opa en oma.
Caro, net als haar moeder actrice, heeft zich al een beetje kunnen voorbereiden
quote:Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post.
Mijn zus ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het is bevestigd!
Brad en Angelina krijgen een tweeling!
Bron: alle showbizzsites.
Dank je welquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Een tweeling is super en ik kan het weten!(heb een tweeling van 11 jaar)
Die assistent zelf kan natuurlijk ook preggers zijnquote:AMSTERDAM - Mariah Carey (38) en haar kersverse echtgenoot Nick Cannon zijn volgens insiders bezig met de inrichting van een babykamer.
De assistent van de zangeres zou contact hebben gehad met kinderboetiek Petit Trésor in LA en hebben gevraagd of zij stofstaaltjes met vlindermotief willen toesturen.
Petit Trésor is erg geliefd bij de Hollywoodsterren. De boetiek verzorgde eerder al de babykamer van Jennifer Lopez en Marc Anthony.
De manager van Mariah blijft echter ontkennen dat de zangeres zwanger is.
Als je 't nou in je sig of ondertitel zet ofzo weet iedereen het meteen en hoef je het niet her en der te postenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je 't nou in je sig of ondertitel zet ofzo weet iedereen het meteen en hoef je het niet her en der te posten. Gefeliciteerd overigens
.
Bij Elvis en Rover vind ik Wolf een goede keuzequote:AMSTERDAM - Zanger en tekstschrijver Jan Rot is weer vader geworden.
Het jongetje is op woensdag geboren en heet Wolf Willem Rot. Jan (50) en zijn vrouw Daan hebben al een dochter, Elvis en een zoon, Rover
Zoek de verschillen:quote:
Mmmmmooooooiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Skaai het volgende:
Nou dan niet gefeliciteerd.
Wel hopen dat je zus net zo'n mooie pens krijgt als Angelina
[ afbeelding ]
Die wordt volgens mij ook altijd in de openingcredits van Desperate Housewives gebruikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Jan van Eyk De Arnolfini-bruiloft (1434)
WOW! Dan zal de buik nog wel flink gaan toenemen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:27 schreef Malahide het volgende:
Voor de statistici: Dustin Hoffman heeft op het Filmfestival van Cannes verklapt dat de tweeling van Brangelina gepland staat voor 19 augustus.
Kijk dit filmpje dan maar eensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
WOW! Dan zal de buik nog wel flink gaan toenemen...
Dat is een leugen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:27 schreef Malahide het volgende:
Voor de statistici: Dustin Hoffman heeft op het Filmfestival van Cannes verklapt dat de tweeling van Brangelina gepland staat voor 19 augustus.
Bron: Perezzzzzquote:We knew it!!!!!
She (and co-star Dustin Hoffman) were totally fucking with us!!!!!
We told you how it was HIGHLY UNLIKELY that Angelina Jolie would be giving birth in August.
The actress announced that her due date was August 19th to reporters in Cannes on Thursday morning.
Well, guess what?
She was just kidding!!!!!
Several of our readers in France have emailed to tell us that Jolie just stated on French television that she is giving birth in a couple of weeks - not on August 19th.
And there you have it!
Majorquote:Rapper T.I., née Clifford Joseph Harris Jr., 27, and former Xscape member Tameka "Tiny" Cottle, 32, welcomed son Major Harris today, Friday, May 16th, at 12:48 a.m. Sandra Rose is reporting that Major weighed 7 lbs, 4 oz while People is stating that he was 5 lbs, 15 oz. T.I. released in a statement that,
God has blessed us with another miracle.
The couple are parents to son Clifford "King" Harris III, 3 ½, as well as daughter, Llayah, who was born still at six months along in March of last year. Tiny also has a daughter, Zonnique Pullins, 12, from a previous relationship, while T.I. has sons Messiah and Domani, and daughter Deyjah.
Leuk voor haar.quote:Grey's Anatomy's Brooke Smith and her husband, Russian cinematographer Steve Lubensky, welcomed their second daughter recently through adoption. The baby was born in Ethiopia.
Brooke, who has also appeared on Weeds and Crossing Jordan, and Steve are also parents to daughter Fanny, 5.
quote:One wedding VIP who definitely won't be boozing it up tonight is the bride, who sources tell OK! finally revealed her pregnancy to everyone at the reception. Weeks ago, OK! was the first to report that the couple were expecting a baby — a story that both Ashlee and Pete danced around on talk shows and in interviews.
Goh, Bassie. Daar staat Angelina al jaren 'bekend' om, om die lelijke aderen op haar arm.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef Skaai het volgende:
Ik zei onlangs nog dat die grote enge aderen op de armen van Angelina Jolie wel gefotoshopped moesten zijn, maar niks is minder waar; ook op deze foto (waar ze overigens wel mooi is) heeft ze van die vette enge aderen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Skaai het volgende:
Nou dan niet gefeliciteerd.
Wel hopen dat je zus net zo'n mooie pens krijgt als Angelina
[ afbeelding ]
Bron: Perez duh.quote:Ashlee Simpson and Pete Wentz were pronounced man and wife Saturday night at the Simpson family compound in Encino, CA.
AND, the newlyweds confirmed to guests at their wedding that Ass is indeed pregnant.
Shocker!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:50 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik zag zijn vriendin gisteren nog. Niks hoor. Zo plat als altijd.
Bron: EnDanDitquote:Zeer triest nieuws voor Natascha McElhone. Haar man is dood gevonden bij de voordeur van hun woning in Londen. Plastisch chirurg Martin Kelly zou in elkaar zijn gezakt na een hartstilstand om daarna nooit meer op te staan. De 36-jarige actrice, bekend van de serie Californication, was in Los Angeles voor filmopnamen, maar stapte na het nieuws meteen in het vliegtuig richting Londen.
Wat het allemaal nog triester maakt is het feit dat McElhone's derde kindje haar/zijn vader nooit zal kennen, aangezien de actrice momenteel in verwachting is. De blonde schoonheid, die eerder schitterde in films als The Truman Show, heeft twee kinderen met Kelly, de achtjarige Theodore en de vijfjarige Otis. Een derde is dus op komst.
Volgens mij zijn ze getrouwd en de baby komt in juni, heeft ie tijdens een try-out gezegd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef renzell het volgende:
Hoe kan ik dat over het hoofd gezien hebben.![]()
![]()
over de vriendin van Theo Maassen gaat het dus
Jeeetje, wat erg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bron: EnDanDit
[ afbeelding ]
Natasha McElhone.
Tragisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |