quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben jong. Jullie zijn oud. Daar zal het door komen
quote:'Beyoncé is zwanger'
Beyoncé en Jay-Z verwachten hun eerste kind. Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post. Een woordvoerder wil het nieuws niet bevestigen.
Copyright 2008, Novum
(Novum) - Beyoncé Knowles en rapper Jay-Z verwachten hun eerste kind. Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post. Een woordvoerder van de zangeres wil het nieuws uit de Amerikaanse krant nog niet bevestigen. "Laat me een echo maken en dan kom ik er op terug", grapt de woordvoerder.
De vrienden van de 26-jarige zangeres en de 38-jarige rapper verkondigen dat Beyoncé veel 'zwangerschapskilo's' is aangekomen. "Normaal als ze aankomt dan volgt ze een afslankkuur, maar nu niet", meldt één van hen.
Het verliefde stel staat erom bekend dat ze hun lippen stijf op elkaar houden over hun privéleven. Zo heeft het liefdeskoppel hun huwelijk van 4 april nog steeds niet officieel bevestigd.
Theo is getrouwd hoor, dus misschien wordt hij toch vader.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:50 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik zag zijn vriendin gisteren nog. Niks hoor. Zo plat als altijd.
quote:Renée Soutendijk wordt oma
AMSTERDAM - Caro Lenssen, de 24-jarige dochter van Renée Soutendijk, is zwanger. Ze verwacht in september haar eerste kindje. Renée (50) en haar man Ted Lenssen worden daarmee voor het eerst opa en oma.
Caro, net als haar moeder actrice, heeft zich al een beetje kunnen voorbereiden
quote:Dat zeggen vrienden van het stel in de New York Post.
Mijn zus ookquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het is bevestigd!
Brad en Angelina krijgen een tweeling!
Bron: alle showbizzsites.
Dank je welquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Een tweeling is super en ik kan het weten!(heb een tweeling van 11 jaar)
Die assistent zelf kan natuurlijk ook preggers zijnquote:AMSTERDAM - Mariah Carey (38) en haar kersverse echtgenoot Nick Cannon zijn volgens insiders bezig met de inrichting van een babykamer.
De assistent van de zangeres zou contact hebben gehad met kinderboetiek Petit Trésor in LA en hebben gevraagd of zij stofstaaltjes met vlindermotief willen toesturen.
Petit Trésor is erg geliefd bij de Hollywoodsterren. De boetiek verzorgde eerder al de babykamer van Jennifer Lopez en Marc Anthony.
De manager van Mariah blijft echter ontkennen dat de zangeres zwanger is.
Als je 't nou in je sig of ondertitel zet ofzo weet iedereen het meteen en hoef je het niet her en der te postenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je 't nou in je sig of ondertitel zet ofzo weet iedereen het meteen en hoef je het niet her en der te posten. Gefeliciteerd overigens
.
Bij Elvis en Rover vind ik Wolf een goede keuzequote:AMSTERDAM - Zanger en tekstschrijver Jan Rot is weer vader geworden.
Het jongetje is op woensdag geboren en heet Wolf Willem Rot. Jan (50) en zijn vrouw Daan hebben al een dochter, Elvis en een zoon, Rover
Zoek de verschillen:quote:
Mmmmmooooooiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Skaai het volgende:
Nou dan niet gefeliciteerd.
Wel hopen dat je zus net zo'n mooie pens krijgt als Angelina
[ afbeelding ]
Die wordt volgens mij ook altijd in de openingcredits van Desperate Housewives gebruikt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Jan van Eyk De Arnolfini-bruiloft (1434)
WOW! Dan zal de buik nog wel flink gaan toenemen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:27 schreef Malahide het volgende:
Voor de statistici: Dustin Hoffman heeft op het Filmfestival van Cannes verklapt dat de tweeling van Brangelina gepland staat voor 19 augustus.
Kijk dit filmpje dan maar eensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:32 schreef Starlie het volgende:
[..]
WOW! Dan zal de buik nog wel flink gaan toenemen...
Dat is een leugen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:27 schreef Malahide het volgende:
Voor de statistici: Dustin Hoffman heeft op het Filmfestival van Cannes verklapt dat de tweeling van Brangelina gepland staat voor 19 augustus.
Bron: Perezzzzzquote:We knew it!!!!!
She (and co-star Dustin Hoffman) were totally fucking with us!!!!!
We told you how it was HIGHLY UNLIKELY that Angelina Jolie would be giving birth in August.
The actress announced that her due date was August 19th to reporters in Cannes on Thursday morning.
Well, guess what?
She was just kidding!!!!!
Several of our readers in France have emailed to tell us that Jolie just stated on French television that she is giving birth in a couple of weeks - not on August 19th.
And there you have it!
Majorquote:Rapper T.I., née Clifford Joseph Harris Jr., 27, and former Xscape member Tameka "Tiny" Cottle, 32, welcomed son Major Harris today, Friday, May 16th, at 12:48 a.m. Sandra Rose is reporting that Major weighed 7 lbs, 4 oz while People is stating that he was 5 lbs, 15 oz. T.I. released in a statement that,
God has blessed us with another miracle.
The couple are parents to son Clifford "King" Harris III, 3 ½, as well as daughter, Llayah, who was born still at six months along in March of last year. Tiny also has a daughter, Zonnique Pullins, 12, from a previous relationship, while T.I. has sons Messiah and Domani, and daughter Deyjah.
Leuk voor haar.quote:Grey's Anatomy's Brooke Smith and her husband, Russian cinematographer Steve Lubensky, welcomed their second daughter recently through adoption. The baby was born in Ethiopia.
Brooke, who has also appeared on Weeds and Crossing Jordan, and Steve are also parents to daughter Fanny, 5.
quote:One wedding VIP who definitely won't be boozing it up tonight is the bride, who sources tell OK! finally revealed her pregnancy to everyone at the reception. Weeks ago, OK! was the first to report that the couple were expecting a baby — a story that both Ashlee and Pete danced around on talk shows and in interviews.
Goh, Bassie. Daar staat Angelina al jaren 'bekend' om, om die lelijke aderen op haar arm.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:02 schreef Skaai het volgende:
Ik zei onlangs nog dat die grote enge aderen op de armen van Angelina Jolie wel gefotoshopped moesten zijn, maar niks is minder waar; ook op deze foto (waar ze overigens wel mooi is) heeft ze van die vette enge aderen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Skaai het volgende:
Nou dan niet gefeliciteerd.
Wel hopen dat je zus net zo'n mooie pens krijgt als Angelina
[ afbeelding ]
Bron: Perez duh.quote:Ashlee Simpson and Pete Wentz were pronounced man and wife Saturday night at the Simpson family compound in Encino, CA.
AND, the newlyweds confirmed to guests at their wedding that Ass is indeed pregnant.
Shocker!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:50 schreef renzell het volgende:
[..]
Ik zag zijn vriendin gisteren nog. Niks hoor. Zo plat als altijd.
Bron: EnDanDitquote:Zeer triest nieuws voor Natascha McElhone. Haar man is dood gevonden bij de voordeur van hun woning in Londen. Plastisch chirurg Martin Kelly zou in elkaar zijn gezakt na een hartstilstand om daarna nooit meer op te staan. De 36-jarige actrice, bekend van de serie Californication, was in Los Angeles voor filmopnamen, maar stapte na het nieuws meteen in het vliegtuig richting Londen.
Wat het allemaal nog triester maakt is het feit dat McElhone's derde kindje haar/zijn vader nooit zal kennen, aangezien de actrice momenteel in verwachting is. De blonde schoonheid, die eerder schitterde in films als The Truman Show, heeft twee kinderen met Kelly, de achtjarige Theodore en de vijfjarige Otis. Een derde is dus op komst.
Volgens mij zijn ze getrouwd en de baby komt in juni, heeft ie tijdens een try-out gezegd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef renzell het volgende:
Hoe kan ik dat over het hoofd gezien hebben.![]()
![]()
over de vriendin van Theo Maassen gaat het dus
Jeeetje, wat erg...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bron: EnDanDit
[ afbeelding ]
Natasha McElhone.
Tragisch.
Jakkes zeg, wat een kutberichtquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bron: EnDanDit
[ afbeelding ]
Natasha McElhone.
Tragisch.
Hoei! Congrats....quote:
Hij is wel lief voor z'n vrouwquote:In an appearance last night on the Tonight Show with Jay Leno, actor Adam Sandler, 41, announced that wife Jackie Titone Sandler, 32, is 3 ½-months-pregnant with the couple's second child. The new baby will join older sister Sadie Madison, who just turned 2.
Adam also revealed that the first trimester was a difficult one for Jackie, who suffered from "all day" sickness, which he struggled to explain to Sadie.
She's very sick, she's going through a lot. You women know the deal. My wife gets it very bad, she vomits a lot -- morning, afternoon, the whole deal. My little daughter is always looking at her and is nervous to see her mom sick like that. So I had to try to relax [Sadie] and say, 'Mommy's not bad sick. She just has something growing in her that's eventually going to shoot out her vagina and take half your toys!' That relaxed her.
In the beginning, I would rub [Jackie's] back and go, 'It's worth it. We're going to have another beautiful baby, I love you, thanks for doing this.' She's a good lady, my wife. She deals with the fact that I look the way that I look!
quote:She just has something growing in her that's eventually going to shoot out her vagina and take half your toys!
Ronjaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Kim-Lian van der Meij is vanmorgen bevallen van een dochter, Ronja!
Misschien bedenkt ze zich nog en kiest ze toch voor Emma... wat ik persoonlijk een veeel mooiere naam vind.quote:
Teringquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Triest nieuws voor rapper XziBit..![]()
http://www.nu.nl/news/158(...)zibit_overleden.html
OMG Ronja... Ik krijg ineens associaties met de "roversdochter", is dit juist of heb ik allemaal verknipte kinderherinneringen??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Kim-Lian van der Meij is vanmorgen bevallen van een dochter, Ronja!
Als er iets standaard en uitgekauwd is, is het wel 'Emma'.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien bedenkt ze zich nog en kiest ze toch voor Emma... wat ik persoonlijk een veeel mooiere naam vind.
Dochtertje van Reinout Oerlemans en Danielle Overgaagquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ze is wel van de ouderwetsche namen he? Maar Fiene is nog wel ok. Staat me iets van bij dat een ander kind van een andere beroemdheid ook zo heet. Weet iemand wie ik bedoel?
Ik vind Ronja ook wel leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ronja ook wel een aardige naam eigenlijk
Zeker in combinatie met die Zweedse man
feline is ook het meisjeshert uit de Bambi-film (het vriendinnetje van Bambi dus)......... daar herken je de naam waarschijnlijk vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ze is wel van de ouderwetsche namen he? Maar Fiene is nog wel ok. Staat me iets van bij dat een ander kind van een andere beroemdheid ook zo heet. Weet iemand wie ik bedoel?
Ze heet officieel toch Helena dacht ik? Dus ze kan het zo veranderen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Fiene vind ik ook nog best leuk.. Leentje vind ik wel lief voor een meisje tot 5 jaar ofzo maar verder...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Presentatrice Tooske is vanmiddag bevallen van dochter Feline Hanneke Grietje Ragas.
Bron: nu.nlquote:Ashlee Simpson bevestigt zwangerschap
Uitgegeven: 29 mei 2008 07:52
Laatst gewijzigd: 29 mei 2008 08:07
AMSTERDAM - Er werd al druk over gespeculeerd, maar nu is het zeker: Ashlee Simpson en Pete Wentz verwachten hun eerste kindje. Dat heeft het pasgetrouwde stel bevestigd op de website van Wentz.
Ashlee Simpson zwanger
"Terwijl velen hierover speculeerden, wilden wij een aantal maanden wachten met de bevestiging van het nieuws", zo schrijft het koppel in een verklaring op de site.
"Dit is zeker de mooiste tijd van onze levens en we zijn opgewonden het blijde nieuws met jullie te delen", zo vervolgen de twee.
Zangeres Simpson (23) en Fall Out Boy-gitarist Wentz trouwden op 17 mei in Los Angeles. Het sterrenkoppel denkt aan een grote familie. "We willen graag veel kinderen. Een groot voetbalteam of een band", aldus Wentz.
quote:Zac Hanson and His Wife Have a Boy!
By Rennie Dyball
Originally posted Thursday May 29, 2008 03:50 PM EDT
Zac Hanson and wife Kate Photo by: Bryan Johnson / Courtesy Zac HansonZac Hanson and His Wife Have a Boy!
Zac Hanson and his wife Kate welcomed a son, John Ira Shepherd Hanson, on Tuesday in Tulsa, the musician tells PEOPLE exclusively.
The baby boy, who will go by the name Shepherd, weighed in at 8 lbs, 4 oz. "I am so overjoyed," the proud papa, 22, tells PEOPLE. "There is not an audience or concert that could ever stand up to the feeling of meeting your baby for the first time."
New mom Kate, 24, is equally happy, saying, "Shepherd is the most wonderful gift we could ever receive. We're already enjoying every second of this great adventure."
Though Shepherd is only a day old, he's already got a built-in playgroup: Cousins Ezra, 5, Penelope, 3, and River, 20 months (middle Hanson brother Taylor and his wife Natalie's children) and Everett, 1 (eldest Hanson brother Isaac, and his wife Nikki's son).
But Shepherd won't be the baby of the family for long: Isaac and Nikki will welcome their second child next month.
"It will be really fun to see [the] little ones grow up together," Zac told PEOPLE in November. "I know watching them is going to inspire a lot of music.
De toekomstige teleurstelling ligt in deze hysterische zinnen beslotenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
"Shepherd is the most wonderful gift we could ever receive. We're already enjoying every second of this great adventure."
Bron: Perezzzzzz.quote:Pete Wentz and Asslee Simpson-Wentz are having a child together and the pair have finally spoken out about it.
The newlyweds released a statement Wednesday night announcing the happy baby news.
They say:
"While many have speculated about this, we wanted to wait until after the first trimester to officially confirm that we are expecting our first child. This is truly the most joyous time in our lives and we are excited to share the happy news and start our family.
- Pete and Ashlee Wentz"
Dat gaat weer een lekker drama wordenquote:
Ja, religieus sowieso. Als ik het me goed herinner zijn het mormonen. Vroeg trouwen, veel kinders...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm ik heb t idee dat al die broers er nogal vroeg bij zijn met trouwen en kinderen.. religieuze familie oid?
Spannend, ben echt benieuwd!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:05 schreef XbloemX het volgende:
AMSTERDAM - In Frankrijk circuleren berichten dat Angelina inmiddels is bevallen van haar tweeling.
Angelina zou afgelopen zondag zijn bevallen in een katholieke kliniek in de stad Aix-en-Provence.
De actrice gaf aan het begin van mei, tijdens het filmfestival in Cannes, al toe dat zij en echtgenoot Brad Pitt een tweeling verwachtten. Ook vertelde ze graag in Frankrijk te willen bevallen omdat dat het geboorteland van haar vorig jaar overleden moeder is.
Bron: Telegraaf.nl
quote:Has Angelina Already Given Birth?
photo_caption
(Getty Images)
What originally looked like it might have been nothing more than wishful thinking this morning, when unconfirmed reports coming out of France claimed that Brad Pitt's baby mama Angelina Jolie had given birth to her fifth and sixth children on Sunday, is now beginning to look like it might, possibly be the real deal.
In a statement to OK!, Entertainment Tonight claims to have confirmed reports of the birth of the Jolie-Pitt twins with a source close to the quickly expanding family.
According to the rumors from this morning, the Oscar-winner gave birth on Sunday in a Catholic clinic in the Aix-En-Provence region of France. No further details have been provided.
No comment yet from the couple of their reps. OK! is investigating and will bring you more information as this story develops.
quote:Congratulations to Brad & Angelina!
The happy couple have welcomed their twins, two girls.
The babies are named Island Marcheline (after Angelina's late mom) and Amelie Jane (in honor of Brad's mother).
Poor Shiloh. She's no longer the baby AND her birthday is within a week of the twins'!
Ik begrijp het wel als het niet je smaak is, maar als ze beide werkelijk vernoemd zijn naar oma's, dan hebben ze toch niks te kiezenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
En dan nu het volledige bericht:
[..]
Island??? WTF?
Maar goed, Amelie Jane gaat nog wel.
Edit: er gaan ook geruchten dat het Isla zou zijn (spreek uit "aila") en niet Island. Da's al beter.
Mwoah, je kan ook een beetje creatief vernoemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:12 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wil je iemand vernoemen, dan is een naam zoals hij is.
Ja daar noem je ook een naam die af te korten is hè, of verlengen, dat lukt niet met elke naam.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mwoah, je kan ook een beetje creatief vernoemen.
Een van mijn zoons is met zijn tweede naam (dus niet zijn roepnaam) naar zijn opa Alex vernoemd. Daar hebben we Alexander van gemaakt. Een heel simpel voorbeeld maar ook met wat ingewikkelder kan het wel hoor.
OMG, die mensen zijn zó onorigineel...eerst "Sem" gejat van Wendy en Xander, toen (met Dooske) "Leentje" en "Feline" (beiden gejat van hoe heet ze, uit GTST die nu met die ene is waar Birgit Schuurman mee getrouwd is geweestquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:51 schreef AnnaStesia het volgende:
Tooske en Bastiaan Ragas krijgen tweede dochter
door onze redactie
AMSTERDAM - Presentatrice Tooske is vanmiddag bevallen van dochter Feline Hanneke Grietje Ragas.
Maar ze noemen haar Fiene. Het meisje weegt zes pond en moeder en dochter maken het goed.
Bastiaan en Tooske hadden samen al dochtertje Leentje van bijna anderhalf. Bastiaan heeft tevens een zoontje, Sem, uit zijn eerdere relatie met Laura Vlasblom.
Dit meldt SBS Shownieuws.
Volgens mij is Sem Ragas ouder dan Sem de Bwiesjonjee, hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, die mensen zijn zó onorigineel...eerst "Sem" gejat van Wendy en Xander, toen (met Dooske) "Leentje" en "Feline" (beiden gejat van hoe heet ze, uit GTST die nu met die ene is waar Birgit Schuurman mee getrouwd is geweest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |