Goeie volleys idd!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Lopez speelt goed zeg!
Rotterdam gemist?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Lopez met zijn sliceballen en dan naar het net![]()
Lang geleden dat ik dat gezien heb...van Tim Henman nog...
Die van Lopez is zo mogelijk nog kanslozer hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:18 schreef Nalbandian het volgende:
De backhand van Roddick is echt om te huilen![]()
Dat is waar, maar als hij hem terug sliced hebben veel spelers er last van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van Lopez is zo mogelijk nog kanslozer hoor.
En Roddick maakt daar volop gebruik vanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van Lopez is zo mogelijk nog kanslozer hoor.
Nee hij bedoeld dat dit in Rotterdam veelvuldig werd gedaan..met name door Karlovic en Llodraquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bedoel je 1e ronde partij van Lopez? die heb ik niet gezien...
oh ja heb er niet zoveel van meegekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld dat dit in Rotterdam veelvuldig werd gedaan..met name door Karlovic en Llodra
Alsof Roddick ze niet lekker raaktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat staat die Lopez lekker te serveren...
Vandaar dat KZ Gabashvilli ook tof vindtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:28 schreef Nalbandian het volgende:
Crisis, wat heeft die Roddick last van tics zeg....lijkt wel op Gabashvili
quote:
Coole burka-cheerleader.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
Andy geeft ons een heerlijke 3 setter
Zullen we hem Rodtick gaan noemen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vandaar dat KZ Gabashvilli Roddick ook tof vindt
Ja, heel erg leuk planquote:
quote:
Die lag er in de 1e ronde al uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:45 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op MooiBoy!
Ik vind dat "grinden" op gravel gewoonweg geweldig (je kan een tegenstander, en jezelfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef Tim86 het volgende:
I pick hardcourt over clay on any day hoor
Dit is misschien iets teveel van het goede maar de spelers als Tsonga, Youzhny, Soderling en nog vele anderen kunnen gewoon heerlijk tennis laten zien..dat grinden op gravel is veel eentoniger..
Hij is het compleet kwijt, Roddick nog geen BP tegen in heel de match. Lijkt me nagenoeg GSM.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:52 schreef TheGeneral het volgende:
Lopez is het even kwijt.
Maar dat was hij het tegen Davydenko ook. Hoewel je die wel wat makkelijker breakt dan Roddick.
Roddick zelfs niet gebroken in het hele toernooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is het compleet kwijt, Roddick nog geen BP tegen in heel de match. Lijkt me nagenoeg GSM.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
Is die tappashapper nu aan het choken ?
Was het dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:56 schreef TheGeneral het volgende:
Weer die 'backhandpassing' van Lopez.
Wordt tijd dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick zelfs niet gebroken in het hele toernooi.
Oké.quote:
Daarom ben jij ook Nalbandian fan en ga ik voor andere spelers..dat is het mooie aan tennis..bij voetbal houdt iedereen gewoon van mooi, aanvallend voetbal natuurlijk (hoewel de importantie van mooi voetbal vs resultaat niet voor iedereen hetzelfde is). Bij tennis kan je echt van veel stijlen houden en wordt er gewoon heel anders gespeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik vind dat "grinden" op gravel gewoonweg geweldig (je kan een tegenstander, en jezelf, helemaal slopen op gravel). Wedstrijden van 3-4 uur op Roland Garros, heerlijk
.
Die smileyquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
Comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee on Andietje [ afbeelding ]
Well saidquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook Nalbandian fan en ga ik voor andere spelers..dat is het mooie aan tennis..bij voetbal houdt iedereen gewoon van mooi, aanvallend voetbal natuurlijk (hoewel de importantie van mooi voetbal vs resultaat niet voor iedereen hetzelfde is). Bij tennis kan je echt van veel stijlen houden en wordt er gewoon heel anders gespeeld
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
Comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee on Andietje [ afbeelding ]
Maar Davy doet aan gokken en Andy nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef TheGeneral het volgende:
Tegen Davy stond Lopez ook 5-2 achter. Kan dus nog
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het blijft maar Dubai.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef APK het volgende:
Goed gespeeld en keurig op tijd, kan ik nu mooi naar Chelski gaan kijken.
quote:
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef APK het volgende:
Goed gespeeld en keurig op tijd, kan ik nu mooi naar Chelski gaan kijken.
Ook zo'n zin in RG?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Jup eigenlijk wel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook zo'n zin in RG?![]()
Heerlijke ondergrond![]()
Als hij in de eerste ronde tegen Rogiertje moet, zal dat zeker gaan lukkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup eigenlijk wel!
Misschien haalt Roddick dan weer eens een keer de 2e ronde!
Nee, ik bedoelde het ook echt serieus.quote:
Nou, jij wil nog wel eens wat dingen over het hoofd zien...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het ook echt serieus.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, jij wil nog wel eens wat dingen over het hoofd zien...
Als het goed is, speelt hij gewoon in Indian Wells en Miami ja. Hij is alweer volop aan het trainen. Zie ook het topic Het Grote Roger Federer Topic Deel 3 - TennisGodquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:36 schreef suus21 het volgende:
speelt Fed wel volgende week?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik dat niet serieus. Of had ik een knipoog moeten zetten
Ja, graag.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel ik dat niet serieus. Of had ik een knipoog moeten zetten
quote:
Je bent dat PI'tje vergeten.quote:
Ik wilde alweer verontwaardigd reageren, tot ik je PI zag.quote:
|
Forum Opties | |