Ik ookquote:
Dat is volgens mij niet in noord.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sarphatistraat? Weet het niet helemaal zeker.
ik denk eerder bang voor Mike.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:46 schreef STAP01 het volgende:
Brian is een beetje edgy (kweetniet hoe je het schrijft) Bang dat Jaap met info komt!
Mike die Huub terug gaat pakken?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder bang voor Mike.
Mike zei net dat hij Huub zo terug gaat pakken.
Hebben Mike en Brian hun "belangrijke gesprek" vandaag nog gehad?
LafJaap, ik zeg 100 cpquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft vast vlooien van Dilana
Ik heb me mentaal voorbereid op een LafJaap.
Komt binnen, zegt niet veel en gaat aan de computer.
(vanmiddag fantaseerde ik volop scenario's van VlijmscherpeJaap die Mike zo de mantel zou uitvegen dat ie nóóit meer iets met het spel zou durven uitvoeren. Maar dat was fantasie, he...)
LafJaap, zeg ik... 50 CP
Nopequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Waar bemoeit die loser zich mee! Get a focking life!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder bang voor Mike.
Mike zei net dat hij Huub zo terug gaat pakken.
ik hoop op een herhaling van toen eric terug kwam. met zn allen in kantoor gaan zitten en even alle nieuwtjes vertellen. maar jaap kennende houd hij alles voor zichzelf en geeft ie niks door, bang om huub te veel info te geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft vast vlooien van Dilana
Ik heb me mentaal voorbereid op een LafJaap.
Komt binnen, zegt niet veel en gaat aan de computer.
(vanmiddag fantaseerde ik volop scenario's van VlijmscherpeJaap die Mike zo de mantel zou uitvegen dat ie nóóit meer iets met het spel zou durven uitvoeren. Maar dat was fantasie, he...)
LafJaap, zeg ik... 50 CP
owkeejquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
streams op mute en Bowling for Colombine aan zetten
what is the difference between making weapons of mass destruction and mass destruction such as in Colombine ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
streams op mute en Bowling for Colombine aan zetten
* schrikt wakker *quote:
Is Jaap terug?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
* schrikt wakker *
Die walgelijke hyenalach![]()
Jaap, gassen!! Onderbreek die kutfilm, met info over het heilige koppel!!
Precies! Amanda heeft ook heel lang zitten i'netten en Brian ook! En nu mag Jaap het niet!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:11 schreef Lobasca het volgende:
Peet bedankt! wat een gelul! A en B hebben ook fora gelezen, ik zie geen verschil
Hebben ze allemaal van jou afgekeken, Kinga @ FOK! rulesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:18 schreef Kinga het volgende:
Ik zag dat VOL ook al een Jaap spelinfo topic had
Vind dat niet perse dom. Spelinfo moet je inzetten op het juiste moment lijkt mij.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:20 schreef schatje het volgende:
Van Jaap hoeft dus niets verwacht te worden. Die gaat straks weer in het kantoor zitten.
zoals hier al werd gezegd, lafJaap komt terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:09 schreef petraa het volgende:
Jaap zijn dag zit er weer bijna op, en hij heeft het reuze naar zijn zin gehad. Jaap zelf is niet veel op internet geweest en heeft andere dingen gedaan. Jaap heeft diverse mensen mogen bellen maar hij mocht geen mensen van Nowlive bellen omdat de regie niet blij is dat de dingen die gelekt worden op Nowlive terecht komen. Wij vinden dat toch wel een compliment voor Nowlive, want dat wil zeggen dat de info die op Nowlive staat dus vaak klopt. Diegene die Jaap heeft gesproken aan de telefoon hebben op de luidspreker gestaan, omdat de mensen van de productie die erbij waren mee moesten luisteren of er geen info aan Jaap werd gegeven. Jaap heeft midden in zijn woonplaats staan zoenen met een standbeeld waar hij natuurlijk veel bekijks had, en ook heeft zijn hond Stinky veel van Jaap mogen genieten. Het USB verhaal zal in de villa geen vervolg krijgen omdat het volgens Jaap geen probleem is.
Bron Nowlive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |