quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg vriend.......COS betekent Commentaar Op Streams !
Niet Chatten Over je Sociaalzwakke leven !!
Ik wil hem zienquote:
Met terugwerkende kracht, vind ik spuit 11 een onwijs lekker ding... I'm sorryquote:
Mike is druk bezig met het haten van Huub.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:14 schreef blomst het volgende:
Wat is mike stil.
Afblijven! He's mine!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil hem zien![]()
Gisteren riep ook iedereen dat die zo'n lekker kontje had onder de douche.
Ik zie hem alleen maar met die afzakkende spijkerbroek
Sinds gisteravond. Ik hoop eigenlijk dat zijn 'baas' verteld heeft dat niet Brian maar de febo voor Mikeys werk heeft gezorgd... En dat ie dat nu aan het verwerken is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:14 schreef blomst het volgende:
Wat is mike stil.
en dat na zo'n leven vol vreugde en plezierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Wat een chagerijnige kop heeft Mikey eigenlijk.
10 minuten later zijn ze klaar met eten en de helft ligt nog op hun bord..de vuile inhalen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat schept Brian belachelijk veel eten eten op zijn en Amanda's bord...ben ik toch benieuwd of die borden schoon leeg raken...
Ik heb even naar Mikey zitten kijken, en zijn ogen gaan van links naar rechts, hij weet niet waar hij kijken moet, hij voelt zich niet op zijn gemak.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike is druk bezig met het haten van Huub.
Het is maar goed dat blikken niet kunnen doden![]()
[ afbeelding ]
Eej Brotha, als jij net zo'n zwaar leven als hij heeft gehad had gehad, was je ook niet zo vrolijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Wat een chagerijnige kop heeft Mikey eigenlijk.
Hij heeft een mooi lijf..dat zeker..en zijn koppie gaat ook wel..hij toont ook lekker rustig/relaxed en natuurlijk stoer dat hij brand weerman is.....alleen jammer dat hij Brian een coole gast vindt..dat levert hem een boel minpunten op..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht, vind ik spuit 11 een onwijs lekker ding... I'm sorry
Nieuw tv programma. Boer laat boer!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
Is het iemand al duidelijk wat Nicole daar doet
Ik kijk alleen maar hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Afblijven! He's mine!![]()
hij is niet verkeerd he?![]()
Ieuw! Tis toch te smerig voor woorden!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Tja meid, dat komt door deze beeskens
[ afbeelding ]
Volgens de FOk-verslagen, ging hij aardig tegen Rat en Del in gisteravond..Ik ben omquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:23 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hij heeft een mooi lijf..dat zeker..en zijn koppie gaat ook wel..hij toont ook lekker rustig/relaxed en natuurlijk stoer dat hij brand weerman is.....alleen jammer dat hij Brian een coole gast vindt..dat levert hem een boel minpunten op..
Hij is helemaal in de war sinds die gisteren terug is gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik heb even naar Mikey zitten kijken, en zijn ogen gaan van links naar rechts, hij weet niet waar hij kijken moet, hij voelt zich niet op zijn gemak.
Ik vind m niks! Grote bek, geen daden en een te grote neusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar hoor.
Hij is veel te jong voor me![]()
Maar hij schijnt een heel lekker kontje te hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind m niks! Grote bek, geen daden en een te grote neus
Hij weet wat er gaat gebeuren als Jaap terugkomt, Zo Mikey dus jij heeft mijn usb stick aan Brian gegeven ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:28 schreef STAP01 het volgende:
Die Mike kijkt niet blij!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef Verida het volgende:
Nee hoor, hoofdluizen houden juist van schoon haar.....
Sarphatistraat? Weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:34 schreef blomst het volgende:
even niet goed opgelet, maar wat voor straat naam noemde Bert in Amanstedam Noord?
Moet vlakbij een begraafplaats zijn, en Amanda schijnt er de eerste twee jaar van haar leven te hebben gewoond, dus de straat waar haar vader uit het raam is gevallen.
wie heeft die straatnaam goed gehoord??
Jij weet het nog niet van mannen die een grote neus hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind m niks! Grote bek, geen daden en een te grote neus
Brian vindt dat Amanda niet moet accepteren hoe Huub tegen haar doet...ze mag niet gezellig met hem meepraten en al helemaal niet toestaan dat hij haar aanraakt..Amanda probeerde nog uit te leggen waarom ze dat doet maar Brian is misnoegd...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: murmel, murmel
Brian: Niet zo doen, niet fucking wijzen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij weet het nog niet van mannen die een grote neus hebben?
schurft?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan zullen het wel andere beestjes zijn, want ik heb rat ook nog niet echt zien krabbelen. En als del luis zou hebben, dan zou rat ze ook moeten hebben
Als je een monster van haar hoofdhuid zou nemen en je zet het op kweek dan krijg je volgens mij zoiets:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dan zullen het wel andere beestjes zijn, want ik heb rat ook nog niet echt zien krabbelen. En als del luis zou hebben, dan zou rat ze ook moeten hebben
Ah, bedanktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Brian vindt dat Amanda niet moet accepteren hoe Huub tegen haar doet...ze mag niet gezellig met hem meepraten en al helemaal niet toestaan dat hij haar aanraakt..Amanda probeerde nog uit te leggen waarom ze dat doet maar Brian is misnoegd...
21.00 - 21.30zei Huub netquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:38 schreef petraa het volgende:
hoe laat is jaap terug
dat het maar dun langs zijn luciferbeentjes mag lopen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:46 schreef STAP01 het volgende:
Brian is een beetje edgy (kweetniet hoe je het schrijft) Bang dat Jaap met info komt!
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |