Daar gebeurt volgens mij meer dan op de streams momenteelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer ! Dan had je een kopje koffie kunnen drinken beneden bij mij
in het magazijn
Dat zou mij ook niets verwonderen, maar het boksen niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onderdeel van het eindspel is straks een x dosis sportiviteit, waaronder golven en boksen.....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:54 schreef Guuskeee het volgende:
Zo te zien zal de DGK finale wel bestaan uit een potje golfen en een potje Jeu de Boules.
Dan kan Brian eerlijk winnen.
Maar hij heeft een heel zware jeugd gehad, armoede enzo, alleenstaande moeder die het heel moeilijk had, dus het is prima te verklaren dat hij zijn bord tot aan het plafond volschept.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat schept Brian belachelijk veel eten eten op zijn en Amanda's bord...ben ik toch benieuwd of die borden schoon leeg raken...
Niet ff cappen hè, gemenerd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:49 schreef blomst het volgende:
KwKees zijn kont vol in beeld, dat doen ze nooit bij Brian.
GMTAquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Weer gemist![]()
Waarom heeft er niemand een cap gepost?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg vriend.......COS betekent Commentaar Op Streams !
Niet Chatten Over je Sociaalzwakke leven !!
Ik wil hem zienquote:
Met terugwerkende kracht, vind ik spuit 11 een onwijs lekker ding... I'm sorryquote:
Mike is druk bezig met het haten van Huub.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:14 schreef blomst het volgende:
Wat is mike stil.
Afblijven! He's mine!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil hem zien![]()
Gisteren riep ook iedereen dat die zo'n lekker kontje had onder de douche.
Ik zie hem alleen maar met die afzakkende spijkerbroek
Sinds gisteravond. Ik hoop eigenlijk dat zijn 'baas' verteld heeft dat niet Brian maar de febo voor Mikeys werk heeft gezorgd... En dat ie dat nu aan het verwerken is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:14 schreef blomst het volgende:
Wat is mike stil.
en dat na zo'n leven vol vreugde en plezierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Wat een chagerijnige kop heeft Mikey eigenlijk.
10 minuten later zijn ze klaar met eten en de helft ligt nog op hun bord..de vuile inhalen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:00 schreef Katewalker het volgende:
Wat schept Brian belachelijk veel eten eten op zijn en Amanda's bord...ben ik toch benieuwd of die borden schoon leeg raken...
Ik heb even naar Mikey zitten kijken, en zijn ogen gaan van links naar rechts, hij weet niet waar hij kijken moet, hij voelt zich niet op zijn gemak.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike is druk bezig met het haten van Huub.
Het is maar goed dat blikken niet kunnen doden![]()
[ afbeelding ]
Eej Brotha, als jij net zo'n zwaar leven als hij heeft gehad had gehad, was je ook niet zo vrolijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
Wat een chagerijnige kop heeft Mikey eigenlijk.
Hij heeft een mooi lijf..dat zeker..en zijn koppie gaat ook wel..hij toont ook lekker rustig/relaxed en natuurlijk stoer dat hij brand weerman is.....alleen jammer dat hij Brian een coole gast vindt..dat levert hem een boel minpunten op..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht, vind ik spuit 11 een onwijs lekker ding... I'm sorry
Nieuw tv programma. Boer laat boer!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:22 schreef Lobasca het volgende:
Is het iemand al duidelijk wat Nicole daar doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |