Alleen dat idee al is geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:25 schreef Houniet het volgende:
In Eindhoven kampioen worden op doelsaldo!
quote:Ajax is zeer ontevreden over de afgelasting van PSV - Ajax. De Amsterdammers voelen zich zowel sportief als financieel benadeeld. "Dit is pure competitievervalsing", zei Ajax-trainer Adri Koster. "Het maakt namelijk een groot verschil of we zondag tegen PSV spelen of later. Ajax had de kans de achterstand op PSV terug te brengen naar drie. Nu voetballen we misschien wel tegen PSV als de competitie allang beslist is."
Evenement
"We hadden de kans om in te lopen op PSV en zodoende de competitie weer spannend te maken", aldus financieel directeur Jeroen Slop. De Amsterdamse club had in de ArenA een evenement rondom de topper georganiseerd en wilde de wedstrijd onder meer op grote schermen vertonen. Slop: "Het spreekt voor zich dat dit weer veel geld kost en dat er weer veel mensen teleurgesteld zijn."
Dan word ik dronken.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef SoupNazi het volgende:
Mijn hele weekend is verneukt door Cruijff en de politie.
oh de gedachte alleen alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat het dan de mooiste treinreis ooit word terug haha.
NSB'ers vallen hier niet onder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Is het ook competitievervalsing dat Sparta - Roda als enigste duel doorgaat nu ons halve basisteam met de griep plat licht en er, zoals het uitziet, morgen niet bij is?
Je weet dat er in de Randstad wel een duel doorgaat?quote:
Dat een wedstrijd doorgaat hoort toch bij de competitie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Competitievervalsing
Is het ook competitievervalsing dat Sparta - Roda als enigste duel doorgaat nu ons halve basisteam met de griep plat licht en er, zoals het uitziet, morgen niet bij is?
Het is meer als reactie op oa. Koster bedoeld. Ik zie niet wat er competitievervalsing is. De verantwoordelijke voor het duel kunnen er namelijk niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat een wedstrijd doorgaat hoort toch bij de competitie?
quote:Alternatieve actie op het Leidseplein?
zaterdag 08 maart, door SV, Amsterdam, 19:45u, Ajax Showtime
Diverse fans zijn van plan om morgen rond 15.00 uur te demonstreren op het Leidseplein in Amsterdam. Dit omdat de gemeente van Eindhoven de Ajax-fans verbiedt om te demonsteren in Eindhoven tegen de stakingen.
De gemeente van Amsterdam heeft nog geen 'samenscholingsverbod' opgelegd voor Ajax-supporters.
Geen woord gelogenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef SoupNazi het volgende:
Mijn hele weekend is verneukt door Cruijff en de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |