Van mij mag het. Leuke bijkomstigheid is dat we dan tegen PSV zelf de koppositie weer kunnen innemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
Zo 9 /3 /2008 14:30 competitie: PSV - Ajax
Wo 12 /3 /2008 20:45 UEFA: PSV - Tottenham Hotspur
Zo 16 /3 /2008 14:30 competitie: Roda JC - PSV
Za 22 /3 /2008 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
19 Maart gaan we gezellig naar Eindhoven denk ik zo
Zal wel niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
Zo 9 /3 /2008 14:30 competitie: PSV - Ajax
Wo 12 /3 /2008 20:45 UEFA: PSV - Tottenham Hotspur
Zo 16 /3 /2008 14:30 competitie: Roda JC - PSV
Za 22 /3 /2008 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
19 Maart gaan we gezellig naar Eindhoven denk ik zo
Ja...die had ik in mijn frustratie ff over het hoofd gezien...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Net terug, stelletje teringlijers.
Wat ik helemaal frappant vond is dat de advocaat van de politiebonden Ajax betichtte van een calimerocomplex en zijn pleidooi afsloot met 'Maarja, Ajax kijkt wel vaker alleen naar zichzelf'...
Daar dacht ik net aanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Huntelaar dan geschorst is.
Dit maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Wat ik helemaal frappant vond is dat de advocaat van de politiebonden Ajax betichtte van een calimerocomplex en zijn pleidooi afsloot met 'Maarja, Ajax kijkt wel vaker alleen naar zichzelf'...
#quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Aanvoerder het volgende:
18 maart, is er dan niet een oefeninterland ofzo?
Johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Huntelaar dan geschorst is.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jullie enkele argumenten van de politiebonden niet onthouden:
"Wij kunnen er ook niks aan doen dat de toppers steeds nét zijn vastgesteld na stukgelopen onderhandelingen".
"Als PSV-Ajax op zaterdag zou worden gespeeld was er niks aan de hand geweest".
Dag kampioenschapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
NOS meldt dat wedstrijd waarschijnlijk pas in mei gespeeld kan worden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Het publiek keert zich tegen onsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
"Wij kunnen er ook niks aan doen dat de toppers steeds nét zijn vastgesteld na stukgelopen onderhandelingen".
Pff als dat maar niet waar is zeg..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:09 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dan moet het op 4 mei worden anders zijn de 8 weken om...
Als Ajax akkoord gaat. Ajax kan ntuurlijk ook gewoon zeggen dat ze niet kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dag kampioenschap![]()
Alles naar de klote.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Lekker kort op de voorbereiding van het EK.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
20 april is de laatste wedstrijd van de competitie.
Daarna beginnen de play-offs en de promo/dgra wedstrijden.
Dat komt dus nu allemaal in gevaar want dat kan dus pas plaats vinden na 4 mei (mits nodig natuurlijk)
Inderdaad, 19 Maart is de enige andere datum en anders winnen we 0-1.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
20 april is de laatste wedstrijd van de competitie.
Daarna beginnen de play-offs en de promo/dgra wedstrijden.
Dat komt dus nu allemaal in gevaar want dat kan dus pas plaats vinden na 4 mei (mits nodig natuurlijk)
Mag ook hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, 19 Maart is de enige andere datum en anders winnen we 0-1.
120 miljoen meer en het is nog niet goed, wat willen die teringlijers, 1 miljoen pp?quote:Minster biedt politie 120 miljoen extraMinister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft vannacht 120 miljoen euro extra op tafel gelegd om de politiebonden te bewegen tot een cao-akkoord. Dat heeft een welingelichte bron gezegd.
Ter Horst bood de politiebonden aan om de eenmalige uitkeringen in 2008 en 2009 aanzienlijk te verhogen. Voor dit jaar zou dat een bonus van 2400 euro in plaats van 1200 euro betekenen. De wedstrijd PSV-Ajax dreigt morgen niet door te gaan indien de politie dit voorstel afslaat
Ja maar zo'n directeurtje heeft natuurlijk lopen zeiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Als ik sollciteer als politieen ik vind dat ik te weinig ga verdienen dan neem ik die baan toch niet?
Ze hebben al heel lang geen loonsstijging gehad en ze worden ook onderbetaald, maar het bod dat er nu ligt niet accepteren is bijna schandalig, want het is een geweldig bod.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Als ik sollciteer als politieen ik vind dat ik te weinig ga verdienen dan neem ik die baan toch niet?
Hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
schop je er 2 dood, willen ze weer meer geld omdat er een te groot risico is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren.
Maar goed, logisch toch dat de supporters zich nu tegen de politie keren? Laat het maar eens flink uit de hand lopen!
Zal vast wel een keer gaan gebeuren binnenkort, bij 010 ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren.
Maar goed, logisch toch dat de supporters zich nu tegen de politie keren? Laat het maar eens flink uit de hand lopen!
Die worden niet genaaid, wij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal vast wel een keer gaan gebeuren binnenkort, bij 010 ofzo
BLIND VERTROUWEN OP DE POLITIE toch?quote:De vorige keer dat er gestaakt werd rond voetbalwedstrijden, werd na afloop verklaard dat de bonden het voetbal in het vervolg niet meer als doelwit zouden gebruiken. Als je dat verklaart, moet je je daar ook aan houden. Anders vind ik het niet geloofwaardig meer,' zegt hij op de officiële website van de Alkmaarders.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
Stelletje lijers zijn het, vanavond ff zieken tijdens het uitgaan.
.quote:Ajax verliest kort geding, PSV - Ajax afgelast
De rechtbank te Utrecht heeft zaterdagmiddag de politiebonden toestemming gegeven om zondag rond de uitwedstrijd tegen PSV actie te voeren. De Eindhovense burgemeester burgemeester Braks heeft daarop het duel verboden. Ajax had een kort geding aangespannen om de acties en de afgelasting te voorkomen
vanavond gaan er wat blauwe neerquote:PSV - Ajax gaat zondag niet door
Amsterdam, 08 mrt 2008
Ajax heeft vanmiddag het kort geding tegen de politiebonden verloren. Dit betekent dat de wedstrijd PSV – Ajax zondag niet doorgaat. De burgemeester van Eindhoven kan vanwege de aangekondigde politiestakingen de veiligheid rondom het duel niet garanderen.
Ajax hoopte via een kort geding de politiestakingen te voorkomen, maar de rechtbank in Utrecht wees de vorderingen van de club vanmiddag af. Het evenement Ajax LiVe in de ArenA (waar de wedstrijd op grote schermen gevolgd zou kunnen worden) gaat ook niet door. Wanneer PSV – Ajax wel gespeeld gaat worden is nu nog niet bekend.
Financieel directeur Jeroen Slop was bij de zitting aanwezig. Hij zei na afloop het volgende: ,,We vinden het uitermate vervelend dat opnieuw al die voetballiefhebbers, die deze grote wedstrijd hadden willen zien, gedupeerd worden door de stakingen. Voor de spelers is het enorm vervelend, voor alle supporters, maar ook voor de hele organisatie in de ArenA. Daar is een heel voetbalfeest georganiseerd. De wedstrijd in Eindhoven zou in Amsterdam op grote schermen te zien zijn met daaromheen tal van activiteiten. Het spreekt voor zich dat dit weer veel geld kost en dat er weer veel mensen teleurgesteld zijn."
,,Ook voor de competitie is het niet goed. We hadden kans op het inlopen van de achterstand op PSV, om zodoende de competitie weer spannend te maken. En de KNVB heeft er weer een uitdaging bij, want er zal weer gezocht moeten worden naar een nieuwe speeldatum. Daarover zal hopelijk snel duidelijkheid komen, want Ajax speelt deze wedstrijd liefst zo snel mogelijk en niet aan het einde van het seizoen."
Omdat de wedstrijd niet doorgaat is de selectie van Ajax zondag vrij. Er wordt ook niet getraind.
Kop kaalscheren en door de stad laten paraderen idd.quote:
Yup, hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef Jasza het volgende:
Nog meer mensen die kaart hebben voor Twente?
Mazzeltje gehad, 58 tering seconden weer isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Yup, hier.
Nah, dan maar hopen dat Roda volgend weekend wint. Kunnen we in Eindhoven de koppositie misschien wel pakken.
We weten ondertussen al wel dat die stakkers zo weinig verdienen hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:34 schreef ASroma het volgende:
ik snap niet echt wat voor doel ze hebben.... het enige is publiciteit
Ja die gast die mijn kaart altijd haalt die heeft ook een goede, Utrecht enzo ook gelukt daar, gelukkig is het een Primeraquote:
Die van mij dus niet. Hij ging wel proberen om het te houden, maar wordt waarschijnlijk een kansloze zaak. En gelukkig zat er maar liefst een Primera in Zaandam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja die gast die mijn kaart altijd haalt die heeft ook een goede, Utrecht enzo ook gelukt daar, gelukkig is het een Primera
Ja wat dat betreft is het koffiedik kijken. Maar ga er maar van uit dat het in ons nadeel isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef Chadi het volgende:
Misschien is dit wel beter voor Ajax. PSv laat bij roda dan misschien punten liggen en wordt het een kampioens wedstrijd op de laatste speeldag. Zowel voor PSV als voor Ajax aanhang geweldig
Alleen dat idee al is geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:25 schreef Houniet het volgende:
In Eindhoven kampioen worden op doelsaldo!
quote:Ajax is zeer ontevreden over de afgelasting van PSV - Ajax. De Amsterdammers voelen zich zowel sportief als financieel benadeeld. "Dit is pure competitievervalsing", zei Ajax-trainer Adri Koster. "Het maakt namelijk een groot verschil of we zondag tegen PSV spelen of later. Ajax had de kans de achterstand op PSV terug te brengen naar drie. Nu voetballen we misschien wel tegen PSV als de competitie allang beslist is."
Evenement
"We hadden de kans om in te lopen op PSV en zodoende de competitie weer spannend te maken", aldus financieel directeur Jeroen Slop. De Amsterdamse club had in de ArenA een evenement rondom de topper georganiseerd en wilde de wedstrijd onder meer op grote schermen vertonen. Slop: "Het spreekt voor zich dat dit weer veel geld kost en dat er weer veel mensen teleurgesteld zijn."
Dan word ik dronken.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef SoupNazi het volgende:
Mijn hele weekend is verneukt door Cruijff en de politie.
oh de gedachte alleen alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat het dan de mooiste treinreis ooit word terug haha.
NSB'ers vallen hier niet onder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Is het ook competitievervalsing dat Sparta - Roda als enigste duel doorgaat nu ons halve basisteam met de griep plat licht en er, zoals het uitziet, morgen niet bij is?
Je weet dat er in de Randstad wel een duel doorgaat?quote:
Dat een wedstrijd doorgaat hoort toch bij de competitie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef DarkShine het volgende:
Competitievervalsing
Is het ook competitievervalsing dat Sparta - Roda als enigste duel doorgaat nu ons halve basisteam met de griep plat licht en er, zoals het uitziet, morgen niet bij is?
Het is meer als reactie op oa. Koster bedoeld. Ik zie niet wat er competitievervalsing is. De verantwoordelijke voor het duel kunnen er namelijk niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat een wedstrijd doorgaat hoort toch bij de competitie?
quote:Alternatieve actie op het Leidseplein?
zaterdag 08 maart, door SV, Amsterdam, 19:45u, Ajax Showtime
Diverse fans zijn van plan om morgen rond 15.00 uur te demonstreren op het Leidseplein in Amsterdam. Dit omdat de gemeente van Eindhoven de Ajax-fans verbiedt om te demonsteren in Eindhoven tegen de stakingen.
De gemeente van Amsterdam heeft nog geen 'samenscholingsverbod' opgelegd voor Ajax-supporters.
Geen woord gelogenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef SoupNazi het volgende:
Mijn hele weekend is verneukt door Cruijff en de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |