En jij zei: "Ga iets nuttigs doen, ga staken!"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef _Mike_ het volgende:
Ga ik net naar de stad, sta ik een half uur vast in een parkeer garage omdat een agentje zo nodig moet leren hoe hij voor een kapot stoplicht in moet vallen
Ik vroeg inderdaad of hij niet moest staken, maar toen moest ik weer in mijn auto gaan zitten van hemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
En jij zei: "Ga iets nuttigs doen, ga staken!"
Oh God ze gaan ook staken overdag, nou wat een hinder heb ik daarvan zeg.quote:Politiebond zal uitspraak respecteren
zaterdag 08 maart, door YeaH, Helmond, 13:58u, www.sportweek.nl
Politiebond zal uitspraak rechter PSV - Ajax respecteren
Datum: 8-mrt-2008 13:51
Volgens de voorzitter van de Nederlandse Politiebond (NPB) Hans van Duin (foto) kan de politie niets anders doen dan zondag actie voeren. ‘Er zijn vele actiemiddelen die in de loop van de onderhandelingen zijn gebruikt, ook publieksvriendelijke. Maar soms kunnen we niet anders, zoals morgen. Ik begrijp de supporters die niet blij zijn met de afgelastingen, maar als de acties volgende week gaan lopen, zult u merken dat ook andere burgers het zullen merken.’
Op de vraag wat de politie gaat doen als zaterdagmiddag om 14.00 uur de rechter bepaalt dat PSV - Ajax gewoon door moet gaan, is hij zeer stellig. ‘Als rechter zich beperkt tot PSV - Ajax dan blijven er nog drie wedstrijden over om actie te voeren. Maar wij volgen altijd de uitspraak van de rechter.’ Van Duin geeft hiermee aan dat als Ajax in het gelijk wordt gesteld, de topper in de eredivisie zondag doorgang kan vinden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:03 schreef Houniet het volgende:
OP Update.
De eerste "hate crime´s" tegen de politie zijn al gebeurt...quote:Vannacht is een bejaard echtpaar gewond geraakt bij een botsing met een politieauto op de A1. De politie was hulp aan het verlenen bij een eenzijdig ongeluk bij Rijssen toen de 73-jarige automobilist op het voertuig botste. De politie meldt dat het tweetal met onbekend letsel is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Het eenzijdige ongeluk vond rond 23.30 uur plaats toen een 32-jarige vrouw uit Rijssen tegen de vangrail van de binnenberm botste. Vervolgens besloot de politie om het verkeer op de snelweg stil te leggen.
Het bejaarde echtpaar kwam met hoge snelheid aanrijden en de 73-jarige vrouw, die het voertuig bestuurde, zag de zwaailichten te laat. De brandweer moest eraan te pas komen om het tweetal te bevrijden. De agenten raakten niet gewond bij het ongeval.
De 32-jarige vrouw reed onder invloed van alcohol. Haar rijbewijs is ingenomen omdat ze al eerder te diep in het glaasje had gekeken.
Hij geeft ook meteen aan dat het ze wel om het voetbal gaat. En dat ze die ook doelbewust met hun actie willen treffen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh God ze gaan ook staken overdag, nou wat een hinder heb ik daarvan zeg.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De eerste "hate crime´s" tegen de politie zijn al gebeurt...
Inderdaad. Laat ze maar geen bonnen uitschrijven dan spekken ze de Kas van de overheid niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:14 schreef Wooldoor het volgende:
Maar waarom pakken ze de voetballiefhebber hiermee?
Laat ze gewoon lekker een week stoppen met flitsen en andere NSB taferelen, dan pakken ze hun doelgroep van de stakingen namelijk de overheid.
Dat Concludeer je dan iig lekker snel!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef Dvm86 het volgende:
Ik concludeer dat Heitinga Ajax dit seizoen gaat verlaten uit de bewoordingen in zijn brief. Hopelijk doet Huntelaar er nog een jaartje bij zodat Van Basten wat meer tijd krijgt om een talent/vervanger aan te trekken voor hem.
*zucht*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:48 schreef Jasza het volgende:
Rechtbank laat het ook niet doorgaan hoorde ik?
Is nog helemaal niets bekend over de uitspraak.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:48 schreef Jasza het volgende:
Rechtbank laat het ook niet doorgaan hoorde ik?
Oh iemand smste me lol.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is nog helemaal niets bekend over de uitspraak.
De rechter?quote:
TIEN MILJOEN MAAR !quote:Niets lijkt een terugkeer van Andrei Shevchenko naar AC Milan nog in de weg te staan. De Milanese topclub kan de aanvaller van Chelsea voor tien miljoen euro overnemen. (La Gazzetta dello Sport)
KOPEN DIE HANDEL! JOHAN MARTIN LAAT DIE KOFFIE MAAR PRUTTELEN!!quote:
Uh, wie?quote:Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
John Heitinga
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Kennedy Bakirciogul
Klaas Jan Huntelaar
Leonardo
Erik Heijblok
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Gabri
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Kenneth Perez
Dennis Gentenaar
Siem de Jong
OUD.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef versteegrob het volgende:
Topper tussen PSV en Ajax vindt geen doorgang Geplaatst op 08-03-2008 14:24 door Yannick Spoorenberg
Image: uploads/logo eredivisie.jpgOok de absolute topper van dit weekeinde PSV - Ajax is definitief afgelast. Dit maakte de burgemeester van Eindhoven, Braks, zaterdagmiddag op een persconferentie wereldkundig. De burgemeester kan de veiligheid rondom het duel niet garanderen zonder de politie.
De afgelasting lijkt vooral als een mokerslag aan te komen bij de Amsterdammers. Ajax liet recentelijk weten een kort geding in te spannen tegen de politievakbonden, maar de kans dat de rechter de hoofdstedelingen gelijk geeft lijkt nihil.
Wanneer het duel nu gespeeld zal worden is vooralsnog niet bekend. Het andere afgelaste treffen, AZ - Feyenoord, zal hoogstwaarschijnlijk woensdag om 20.00 uur plaatsvinden in Alkmaar.
Goede rede van die politiebonden zegquote:EInde middag uitspraak in zaak PSV–Ajax
zaterdag 08 maart, door YeaH, Helmond, 15:54u, www.sportweek.nl
Rechter doet einde middag uitspraak in zaak PSV–Ajax
Datum: 8-mrt-2008 15:51
De rechtbank in Utrecht zal aan het einde van de middag uitspraak doen in het kort geding dat Ajax heeft aangespannen tegen de politiebonden ACP en ANVP. Ajax heeft tijdens de zitting, die om 14.00 uur is begonnen, een aantal argumenten aangevoerd. ‘Waarom wij weer, vragen de Amsterdammers zich af, omdat het voor het eerst in de geschiedenis is dat een club eerst thuis en vervolgens uit wordt getroffen door acties.
Vanwege de afgelaste thuiswedstrijd heeft Ajax 300.000 euro schade geleden. Voor zondag schat de club de schade op 150.000 euro. Het bedrag is onder anderen gebaseerd op de treinen van de NS die zijn gereserveerd, stewards en beveiliging.
Ook vindt de nummer twee in de eredivisie dat er een aantal FIFA-regels worden geschonden, omdat voetballers verplicht rust moeten hebben tussen competitiewedstrijden en interlands. Daarnaast komt volgens de advocaat van Ajax een eerlijk verloop van de eredivisie in het geding. ‘Het competitieverloop hangt te veel af van politieacties. Er zijn genoeg andere mogelijkheden om acties te voeren.’
De bonden voerden tijdens de zitting als tegenargument in dat zij recht hebben op staken. ‘Vrijdagnacht liep het ultimatum met de minister af en deze wedstrijd en de drie anderen van zondag zijn de eerste mogelijkheden om actie te voeren.’ (MB)
Stelletje rattenquote:
Vandaar ook dat de KNVB al jaren aandringt bij Den Haag om met een goede voetbalwet te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:38 schreef Chadi het volgende:
Aan de andere kant eigen schuld ook want als de KNVB die 1% die het moet vergallen voor iedereen een verbod had opgelegd was er nu helemaal geen ene tyfus wout nodig geweest.
Dat gevoel heb ik ook, punten zijn gewoon gebaseerd op feitenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:08 schreef Wooldoor het volgende:
Nu heb ik echt jackshit verstand van rechten maar het lijkt erop dat Ajax een paar goede punten heeft en al helemaal doordat de vorige staking ook een grote aanfluiting was die de politie 0,0 heeft opgeleverd.
Idd verwacht er ook niet veel van... mweh hopelijk dat die rechter een beetje voetbalfan is!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, punten zijn gewoon gebaseerd op feiten![]()
Maargoed we zullen zien, verwacht er weinig van.
Over een kwartier ofzo denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand wanneer de uitspraak is, want dan weet ik wat ik morgen wellicht niet kan doen.
Ik ga er voorlopig vanuit dat het ook daadwerkelijk niet door zal gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Black-Death het volgende:
Argh ik viel net in slaap en droomde dat het echt niet doorging
Precies. De jeugd is eigenlijk een voorbereiding op de rest van organisatie omdat het bij de jeugd begint. Als dat niet staat valt de rest vanzelf wel een keer.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef Wooldoor het volgende:
Tja hij zou vrij spel krijgen, als hij de jeugd niet naar zijn inzicht mag inrichten kan hij er toch niet 100% achter staan en kan hij het dus net zo goed niet doen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon laten doorgaan en hopen dat er rellen komen in lichtstad, dan moet de politie wel in actie komen!
Is dit nog ergens te volgen via een stream ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:10 schreef venomsnake het volgende:
half 6 is de uitspraak
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:17 schreef Jasza het volgende:
Als het doorgaat gewoon allemaal 5 cent naar de politie gooien.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:06 schreef Chadi het volgende:
Marco heeft zijn eigen graf gegraven. Als hij tegen de winterstop niet 6 punten los is van de rest en nummer 1 staat schreeuwt heel het stadion om zijn vertrek. Mark my words.
klopt met zijn vierjarige contractquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dat is jullie probleem, niet het zijne.
Verwacht er nou maar niks vanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef jna het volgende:
kom nou maar op met die uitspraak
Zoiets jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ze zullen wel weer een geweldige kutsmoes heben als de politie mag gewoon staken volgens wetboek 23.34 regel 324243.
Iddquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
Ze zullen wel weer een geweldige kutsmoes heben als de politie mag gewoon staken volgens wetboek 23.34 regel 324243.
wetboek 23.34 regel 324243?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef Wooldoor het volgende:
Doe niet zo blijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:37 schreef venomsnake het volgende:
Definief gestaakt dus!
hoezo blij?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:38 schreef Jasza het volgende:
Kutpolitie.
Dan had ik deze wel gebruikt..quote:
Nou nou, hij kan gewoon niet anders. Handelt gewoon volgens de wet.quote:Maar kut-rechter, ik hoop dat die deze week z'n poot breekt, heeft ie ook een kutweekend.
niet dus.. ze hebben het slim gespeeld door het voor 48 uur aan te kondigen.. daarom mag het doorgaan..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Maar de politie heeft al gezegd als de rechter zegt dat het doormoet gaan dat ze er gewoon zijn, dus dat lijkt me dan wel eenvoudig.
19 Maart gewoon hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
SCHEITTYFUSHOERENZOOII!!!!
Nu moet er dus binnen 2 weken een nieuwe datum komen...
Ik hoop zo dat die gloeilampen in de finale komen van de UefaCup, dan is er gewoon geen plaats voor dit duel...
Van mij mag het. Leuke bijkomstigheid is dat we dan tegen PSV zelf de koppositie weer kunnen innemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
Zo 9 /3 /2008 14:30 competitie: PSV - Ajax
Wo 12 /3 /2008 20:45 UEFA: PSV - Tottenham Hotspur
Zo 16 /3 /2008 14:30 competitie: Roda JC - PSV
Za 22 /3 /2008 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
19 Maart gaan we gezellig naar Eindhoven denk ik zo
Zal wel niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
Zo 9 /3 /2008 14:30 competitie: PSV - Ajax
Wo 12 /3 /2008 20:45 UEFA: PSV - Tottenham Hotspur
Zo 16 /3 /2008 14:30 competitie: Roda JC - PSV
Za 22 /3 /2008 19:30 competitie: PSV - FC Groningen
19 Maart gaan we gezellig naar Eindhoven denk ik zo
Ja...die had ik in mijn frustratie ff over het hoofd gezien...quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Net terug, stelletje teringlijers.
Wat ik helemaal frappant vond is dat de advocaat van de politiebonden Ajax betichtte van een calimerocomplex en zijn pleidooi afsloot met 'Maarja, Ajax kijkt wel vaker alleen naar zichzelf'...
Daar dacht ik net aanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Huntelaar dan geschorst is.
Dit maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Wat ik helemaal frappant vond is dat de advocaat van de politiebonden Ajax betichtte van een calimerocomplex en zijn pleidooi afsloot met 'Maarja, Ajax kijkt wel vaker alleen naar zichzelf'...
#quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Aanvoerder het volgende:
18 maart, is er dan niet een oefeninterland ofzo?
Johquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Huntelaar dan geschorst is.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
Ik wil jullie enkele argumenten van de politiebonden niet onthouden:
"Wij kunnen er ook niks aan doen dat de toppers steeds nét zijn vastgesteld na stukgelopen onderhandelingen".
"Als PSV-Ajax op zaterdag zou worden gespeeld was er niks aan de hand geweest".
Dag kampioenschapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
NOS meldt dat wedstrijd waarschijnlijk pas in mei gespeeld kan worden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Het publiek keert zich tegen onsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
"Wij kunnen er ook niks aan doen dat de toppers steeds nét zijn vastgesteld na stukgelopen onderhandelingen".
Pff als dat maar niet waar is zeg..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:09 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dan moet het op 4 mei worden anders zijn de 8 weken om...
Als Ajax akkoord gaat. Ajax kan ntuurlijk ook gewoon zeggen dat ze niet kunnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dag kampioenschap![]()
Alles naar de klote.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:59 schreef Silenus het volgende:
Lekker kort op de voorbereiding van het EK.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
20 april is de laatste wedstrijd van de competitie.
Daarna beginnen de play-offs en de promo/dgra wedstrijden.
Dat komt dus nu allemaal in gevaar want dat kan dus pas plaats vinden na 4 mei (mits nodig natuurlijk)
Inderdaad, 19 Maart is de enige andere datum en anders winnen we 0-1.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
20 april is de laatste wedstrijd van de competitie.
Daarna beginnen de play-offs en de promo/dgra wedstrijden.
Dat komt dus nu allemaal in gevaar want dat kan dus pas plaats vinden na 4 mei (mits nodig natuurlijk)
Mag ook hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, 19 Maart is de enige andere datum en anders winnen we 0-1.
120 miljoen meer en het is nog niet goed, wat willen die teringlijers, 1 miljoen pp?quote:Minster biedt politie 120 miljoen extraMinister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft vannacht 120 miljoen euro extra op tafel gelegd om de politiebonden te bewegen tot een cao-akkoord. Dat heeft een welingelichte bron gezegd.
Ter Horst bood de politiebonden aan om de eenmalige uitkeringen in 2008 en 2009 aanzienlijk te verhogen. Voor dit jaar zou dat een bonus van 2400 euro in plaats van 1200 euro betekenen. De wedstrijd PSV-Ajax dreigt morgen niet door te gaan indien de politie dit voorstel afslaat
Ja maar zo'n directeurtje heeft natuurlijk lopen zeiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Als ik sollciteer als politieen ik vind dat ik te weinig ga verdienen dan neem ik die baan toch niet?
Ze hebben al heel lang geen loonsstijging gehad en ze worden ook onderbetaald, maar het bod dat er nu ligt niet accepteren is bijna schandalig, want het is een geweldig bod.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Als ik sollciteer als politieen ik vind dat ik te weinig ga verdienen dan neem ik die baan toch niet?
Hadden ze maar een vak moeten leren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef F1Bas het volgende:
schop je er 2 dood, willen ze weer meer geld omdat er een te groot risico is?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren.
Maar goed, logisch toch dat de supporters zich nu tegen de politie keren? Laat het maar eens flink uit de hand lopen!
Zal vast wel een keer gaan gebeuren binnenkort, bij 010 ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hadden ze maar een vak moeten leren.
Maar goed, logisch toch dat de supporters zich nu tegen de politie keren? Laat het maar eens flink uit de hand lopen!
Die worden niet genaaid, wij wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal vast wel een keer gaan gebeuren binnenkort, bij 010 ofzo
BLIND VERTROUWEN OP DE POLITIE toch?quote:De vorige keer dat er gestaakt werd rond voetbalwedstrijden, werd na afloop verklaard dat de bonden het voetbal in het vervolg niet meer als doelwit zouden gebruiken. Als je dat verklaart, moet je je daar ook aan houden. Anders vind ik het niet geloofwaardig meer,' zegt hij op de officiële website van de Alkmaarders.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef _Mike_ het volgende:
Stelletje lijers zijn het, vanavond ff zieken tijdens het uitgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |