Veel te vroeg, misschien dat ik de achtervolging nog meepik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:27 schreef Wombcat het volgende:
Morgen op een iets schappelijker tijd. Maar wel vroeg voor een zondag.
Een van de vele fraaie opmerkingen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef ollie994 het volgende:
Herbert: van Romme zeiden ze dat hij van Mars kwam. Maar op welke planeet wordt er dan nog meer geschaatst.(over Sven zijn rit)
Inderdaad, ik zie dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Hankster het volgende:
Je kan merken dat wij ook aan de zomerstop toe zijn
Ik heb 2 ochtenden m'n wekker gezet (donderdag geloofde ik wel..), maar ik vraag me toch echt af of ik morgen ochtend voor 9 uur m'n bed uit kan komenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Cootz het volgende:
Ik kom er mijn bed niet meer voor uit... dat zegt ook wel genoeg...
Ja, een hele mooie racequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Remzz het volgende:
Net de race van Kramer pas gezien, wat een genialiteit
Afgaande op de statistieken kan Kramer de 1500 niet verliezen. Van de 5 starts die hij maakte op de WK Afstanden heeft hij 5 keer goud gewonnen. Zou wel heel erg gaaf zijn als hij morgen nog twee keer goud haalt.quote:
Hier staat het ook http://nl.wikipedia.org/w(...)_schaatsen_afstanden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Afgaande op de statistieken kan Kramer de 1500 niet verliezen. Van de 5 starts die hij maakte op de WK Afstanden heeft hij 5 keer goud gewonnen. Zou wel heel erg gaaf zijn als hij morgen nog twee keer goud haalt.
Zie OTquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Heeft iemand een tijdschema voor morgen? Denk er sterk aan, toch maar eens een dagje vroeg op te staan
ik bedoelde het tijdschema:quote:
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel te vroeg, misschien dat ik de achtervolging nog meepik.
Vorig jaar won ie na 12:41 een dagje later ook nog de ploegenachtervolging. Volgens mij moet dat geen probleem zijn, ik zie 'm wel weer 5/6 van de 8 rondjes op kop rijden...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:53 schreef sportfreak het volgende:
Ben benieuwd of Kramer na zijn 10 km van vandaag nog genoeg over heeft om morgen een 1500 meter en een ploegenachtervolging goed te rijden.
Je zou bijna gaan denken dat het bij Kramer niks uitmaakt, maar ook bij hem moet er toch een grens zijn zou je zeggen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:58 schreef tong80 het volgende:
Vergeten het topic goed door te lezen. Sta ik op om te kijken begint het pas om 6 uur
Truste, ik verheug mij op de 1500 meter, was mooi trouwens de 1000, lekker met koffie waker geworden, een goed resultaat van Gerritsen en fantastische rit van Friesingerquote:Op zondag 9 maart 2008 06:45 schreef tong80 het volgende:
Morgen Maril. Ik trek het niet meer vandaar een welgemeend weltrusten.
Davis heeft wel dezelfde tijd als Sven.quote:Op zondag 9 maart 2008 07:23 schreef maril het volgende:
Sven 2e, Morison beste tijd, Davis 3e tot nu toe nu Fabris in de baan met Kuipers.
Nog een medaille voor Paulien?quote:
Hij zet ze op een rondequote:Op zondag 9 maart 2008 07:35 schreef Cootz het volgende:
Met deze boosheid hebben Erben en Wouter straks denk ik moeite om Sven bij de houden bij de ploegenachtervolging
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 maart 2008 07:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nog een medaille voor Paulien?
(die had ik trouwens ook nog wel een medaille op de 1000 zien pakken, zeker na de 2e plek in Heerenveen)
Morrison verdient het idd wel een keer, die heeft al vaak genoeg pech gehad, en wat mij betreft is het prima dat 'ie nu eens op het hoogste treetje staat.quote:Op zondag 9 maart 2008 07:28 schreef Cootz het volgende:
Met een andere loting had Sven kunnen winnen. Morrison had twee keer dik voordeel op de kruising, dat scheelde best een tiende... Maar aan de andere kant, laat Morrison ook een keer mazzel hebben op de kruising, hij heeft het er ook vaak verloren.
Idd. Het is eigenlijk net een vrouw die Smeetsquote:Op zondag 9 maart 2008 07:51 schreef MiLalaa het volgende:
Ik stoor me alleen beetje aan Mart die weer telkens door Ria heen ratelt als ze net 3 woorden van haar antwoord op Mart's vraag heeft geformuleerd.
Aha vind ik Mart daarom zo schattig?quote:Op zondag 9 maart 2008 08:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Het is eigenlijk net een vrouw die Smeets
ja grappig ja, ik hoop dat volgend jaar in vancouver het wat drukker op de tribunes dan hier in Nagano.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:49 schreef maril het volgende:
Peter Mullerzit van die mooie vrouwen te versieren op de tribunen
Idd. 5 medaillesquote:Op zondag 9 maart 2008 09:44 schreef Arcee het volgende:
Sterk toernooi van Groves, trouwens.
Normaal gezien wel, zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi! Ik kijk ook mee
Gaan we de ploegenachtervolging nog winnen?
Da's mooi iddquote:Op zondag 9 maart 2008 10:09 schreef maril het volgende:
Ik vind dit een mooi onderdeel, moet wat belangrijker wordn gemaakt, in Turijn vond ik het leuker vw halve en finales.
Zo lang ze 't maar aan het éínd van het toernooi doen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:09 schreef maril het volgende:
Ik vind dit een mooi onderdeel, moet wat belangrijker wordn gemaakt, in Turijn vond ik het leuker vw halve en finales.
Die baalt nog van de 1500mquote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef Cootz het volgende:
Wennemars is er wel blij mee, Kramer vind het allemaal niet zo boeiend...
Die baalt van z'n 1500m.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:12 schreef Cootz het volgende:
Wennemars is er wel blij mee, Kramer vind het allemaal niet zo boeiend...
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die baalt van z'n 1500m.
5 seconden voorsprong.
NK Ploegenachtervolging is de meest belachelijke wedstrijd waaraan ze mee kunnen doen. Op de OS rijden er 5 man, ze moeten samenwerken, niet tegen elkaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Nu doen ze dan zo belangrijk over de ploegenachtervolging, maar bij de IJsselcup zie je ze niet. Terwijl dat inmiddels een informeel NK ploegenachtervolging is. Trouwens daar met 2 wedstrijden op 1 middag.
De winnende ploeg bij de IJsselcup was Wemmemars/Verheijen/Oldeheuvel/Kramer. Concurrentie kwam er van de andere langebaanploegen en een aantal marathonploegen. TVM werd trouwens bij de dames verslagen die dag.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
NK Ploegenachtervolging is de meest belachelijke wedstrijd waaraan ze mee kunnen doen. Op de OS rijden er 5 man, ze moeten samenwerken, niet tegen elkaar.
En verdomme nog maar 21 jaarquote:Op zondag 9 maart 2008 10:38 schreef Montov het volgende:
Kramer. 3 goud, 1 zilver.
In totaal gewoon 6 goud, 1 zilver op de WK Afstanden, van de 7 keer dat hij startte.
Vancouver, nieuw is afwachten.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:56 schreef Falco het volgende:
De 1500 meterrit tussen Morrison en Kramer was wel mooi zeg. Verder was het een nogal sfeerloos WK, zal volgend jaar gelukkig wel weer anders zijn.
Als je het seizoen bekijkt hangt de ploegenachtervolging er gewoon bij, je moet het belangrijker maken , ik ben het met Ria Visser eens.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:16 schreef Cootz het volgende:
Ja, ik wou net zeggen, de commentatoren liepen weer ontzettend te meuten over hoe Nederland hier niet structureel mee bezig is. Maar deze jongens trainen gewoon heel vaak samen, en dit is dan het resultaat...
Andere afstanden al geweest dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:09 schreef Guppyfriend het volgende:
ze gaan nu weer verder, verder met de 1000 vrouwen
denk t. dione zei dat ze weer verder gingen? heb eerlijk gezegd ook niet alles gevolgd...quote:
Dat is een briljant idee. Als de DSB-ers enTelforters denken dat ze beter in de TP passen dan de vlekkeloos lopende, super geoiliede, onverslaanbare TVM-trein, dan kunnen ze Bart Veldkamp vragen welke papieren ze moeten hebben om voor Belgie uit te komen. Dan word Nederlands de standaard taal op het podium van de ploegenachtervolging.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:48 schreef Remzz het volgende:
Mooi die ploegenachtervolging, Al is het wel jammer dat er eigenlijk zo weinig concurentie was, als Nederland met 2 teams mocht mee doen was dat tweede team misschien ook nog wel 2e geworden ook.
Als we Tom dan ook pas weer in het najaar zien, kan ik er nog best mee leven.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:55 schreef Arcee het volgende:
Tom Egbers: "We zien de schaatsers terug in het najaar".
Daar keek jij de hele winter aan naar uit, hè Tom?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |