Veel te vroeg, misschien dat ik de achtervolging nog meepik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:27 schreef Wombcat het volgende:
Morgen op een iets schappelijker tijd. Maar wel vroeg voor een zondag.
Een van de vele fraaie opmerkingen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:47 schreef ollie994 het volgende:
Herbert: van Romme zeiden ze dat hij van Mars kwam. Maar op welke planeet wordt er dan nog meer geschaatst.(over Sven zijn rit)
Inderdaad, ik zie dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:51 schreef Hankster het volgende:
Je kan merken dat wij ook aan de zomerstop toe zijn
Ik heb 2 ochtenden m'n wekker gezet (donderdag geloofde ik wel..), maar ik vraag me toch echt af of ik morgen ochtend voor 9 uur m'n bed uit kan komenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:32 schreef Cootz het volgende:
Ik kom er mijn bed niet meer voor uit... dat zegt ook wel genoeg...
Ja, een hele mooie racequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Remzz het volgende:
Net de race van Kramer pas gezien, wat een genialiteit
Afgaande op de statistieken kan Kramer de 1500 niet verliezen. Van de 5 starts die hij maakte op de WK Afstanden heeft hij 5 keer goud gewonnen. Zou wel heel erg gaaf zijn als hij morgen nog twee keer goud haalt.quote:
Hier staat het ook http://nl.wikipedia.org/w(...)_schaatsen_afstanden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:16 schreef Montov het volgende:
[..]
Afgaande op de statistieken kan Kramer de 1500 niet verliezen. Van de 5 starts die hij maakte op de WK Afstanden heeft hij 5 keer goud gewonnen. Zou wel heel erg gaaf zijn als hij morgen nog twee keer goud haalt.
Zie OTquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:46 schreef snellejelle het volgende:
Heeft iemand een tijdschema voor morgen? Denk er sterk aan, toch maar eens een dagje vroeg op te staan
ik bedoelde het tijdschema:quote:
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Veel te vroeg, misschien dat ik de achtervolging nog meepik.
Vorig jaar won ie na 12:41 een dagje later ook nog de ploegenachtervolging. Volgens mij moet dat geen probleem zijn, ik zie 'm wel weer 5/6 van de 8 rondjes op kop rijden...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:53 schreef sportfreak het volgende:
Ben benieuwd of Kramer na zijn 10 km van vandaag nog genoeg over heeft om morgen een 1500 meter en een ploegenachtervolging goed te rijden.
Je zou bijna gaan denken dat het bij Kramer niks uitmaakt, maar ook bij hem moet er toch een grens zijn zou je zeggen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:58 schreef tong80 het volgende:
Vergeten het topic goed door te lezen. Sta ik op om te kijken begint het pas om 6 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |