Heerenveen heeft toch genoeg geld.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bron: Het altijd betrouwbare voetbalzone
Dat heeft nog geen enkele Belg ooit kunnen spreken, ondanks dat ze er geboren zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:21 schreef Gunner het volgende:
Het lijkt me een slechte keus. Het schijnt dat ie na tien jaar Belgie nog geen woord Nederlands spreekt.
Kan een mod dat ff aanpassen?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef Gunner het volgende:
OH. en live Teletekst plaatjes posten is niet echt slim. Er staat allang weer wat anders in de TS.
Eerst maar eens goed informeren voor je domme dingen gaat roepen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:21 schreef Gunner het volgende:
Het lijkt me een slechte keus. Het schijnt dat ie na tien jaar Belgie nog geen woord Nederlands spreekt.
Het kan me geen ruk schelen of die vent uberhaupt kan praten. Het is gewoon iets wat ik in de media oppikte vanmorgen. Vandaar het woordje 'schijnt', maar dat lijk je niet te willen lezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed informeren voor je domme dingen gaat roepen.
hoezo?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:43 schreef SCH het volgende:
Als ie nou maar niet wil dat Vandenbussche, de enige belg in de selectie, blijft
Ik heb het aangepast in een nieuwsbericht wat eronder was gepost.quote:
De voorzitter van Gent zei zondag op de radio , voor hun eigen wedstrijd , dat Sollied , mits een vergoeding opgenomen in zijn contract, deze zomer onder zijn contract uitkwam. En hij ook wel weet dat dit zal gebeuren. Hij weet van de interesse van Heerenveen ( "en andere ploegen" ) en had voor het seizoen al met Sollied afgesproken dat ze in april zouden bespreken of hij volgend seizoen ook nog trainer van Gent zou zijn of hij naar een andere Club gaat onder de voorwaarden die ze afgelopen zomer bepaalden.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bron: Het altijd betrouwbare voetbalzone
Van '96 tot '06: 6 keer kampioen en 4 keer de nationale beker gewonnen ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Roosenborg
Club Brugge
Olympiakos
AA Gente
Bij welke van die 4 ploegen heeft hij nu uitzonderlijk gepresteerd?
Het zou heel bijzonder zijn als Sollied Heerenveen naar de titel leidt. Op basis van bovenstaande gegevens is dat dus een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 Noorse titels, 2 Belgische titels, 1 Griekse titel, 1 Belgische, 1 Noorse beker en altijd gefaald in Europa
Is dat nu zo bijzonder?
vind ik ook niet echt, Rosenborg werd nagenoeg ALTIJD kampioen, Club Brugge had gewoon een degelijke ploeg toen en was sowieso altijd top 3 in belgie, Olympiakos werd ook ALTIJD kampioen ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 Noorse titels, 2 Belgische titels, 1 Griekse titel, 1 Belgische, 1 Noorse beker en altijd gefaald in Europa
Is dat nu zo bijzonder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |