Is het niet geweldig, zo middenin de nacht?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Guttegut WA, wat ben je toch een bofbips!!! Twee nieuwe topics in 5 minuten tijd!!
Dat klinkt niet echt gezellig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:05 schreef tong80 het volgende:
Zappend en alle teletekspagina's van 30 zenders lezen.
voetbalboeken leest diequote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Tong, lees jij ooit boeken?
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:23 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk leest Tong boeken!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een bedlezer. Iedere nacht lig ik voor het slapen nog een uur te lezen. Laatste tijd vooral biografiën, ben nu bezig in de bio van Jacques Brel van Johan Anthierens.
Ik heb even een pauze ingelast omdat ik nog een stapel kranten en tijdschriften moet wegwerken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is de rest aan het lezen?
In de huiskamer ligt 'Sinner' van Tess Gerritsenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef wyccie het volgende:
En wat is de rest aan het lezen?
Ik las een erg negatieve recensie daarvan op dit forumquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Naast mijn bed ligt 'Next' van Michael Crichton
Ja hoor, echt wel. Niet zo goed als State of Fear, wat ik zijn beste boek vind, maar zeker wel de moeite van het lezen waard. Ik ben helemaal verslaafd aan boeken van Crichtonquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las een erg negatieve recensie daarvan op dit forum![]()
Is het wat? Ik heb een hoop van hem gelezen.
Mooi, dan houd ik beide in gedachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ja hoor, echt wel. Niet zo goed als State of Fear, wat ik zijn beste boek vind, maar zeker wel de moeite van het lezen waard. Ik ben helemaal verslaafd aan boeken van Crichton
Dat kan ik toch allemaal niet onthouden!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
State of fear heb ik je al een keer aangeraden!!
Die MOET je gewoon lezen, is zo verhelderend!!
I'll take your word for it, ik ken jou beter dan Dagonetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een waardeloze recensie!! Ik ben het er totaal niet mee eens, ik vind Next dus een goed boek. Met name doordat het onderwerp, net als in State of Fear, met kennis van zaken wordt omschreven. Hij doet zoveel research voor ie een boek schrijft. Het is gewoon wetenschappelijk.
Allemachtigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb op mijn bed liggen:
Het bezoek van de lijfarts van Per Olov Enquist
Atonement van Ian McEwan
Het satijnen hart van Remco Campert
De man die zijn vrouw voor een hoed hield van Oliver Sacks
Crime and Punishment van Fyodor Dostoevski
Lab van Miquel Bulnes
Alleen Crime and Punishment was ik daadwerkelijk aan het lezen.
Inderdaad; internet weg, tv weg. Gewoon lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou dus, als ik twee weken internetloos was, de hele dag boeken lezen
Zaligheid is dat!!
Maar het is fijn dat je weer aanwezig bent hoor
De film niet gezien, maar ik denk niet dat ik het boek ooit nog uit kan lezen zonder telkens aan Keira Knightly en James McAvoy te denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Allemachtig
Ik ken alleen Atonement, ik heb ook de film gezien. Geen aanrader
Jawel hoor. Sinds ik Garp moest lezen voor mijn boekenlijst heb ik wel meer van hem gelezen.quote:
Ik snap precies wat je bedoelt. Hoewel ik erbij moet zeggen dat James McAvoy echt heel goed was. Mevrouw Knightley is vooral heel goed in pruillipjesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:54 schreef wyccie het volgende:
De film niet gezien, maar ik denk niet dat ik het boek ooit nog uit kan lezen zonder telkens aan Keira Knightly en James McAvoy te denken.Niet dat ik een hekel aan ze heb, maar in een voor mij nog nieuw verhaal wil ik geen beroemde mensen tegenkomen.
Ik heb dat precies zo, Tong! Toen ik nog niet verpest was door internet en tv + ab las ik heel graag. Ik heb dan ook alle boeken voor mijn leeslijst met plezier gelezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ik was vroeger een veellezer. Tegenwoordig heb ik er overdag geen geduld meer voor. Ben echt van de zapgeneratie geworden. Fok is ideaal voor mijn ongeduldige inborst. Pas in bed kom ik tot rust.
Trouwens meer fans van John Irving ?
Garp blijft voor mij zijn beste boek. Las het en dacht al dat er ooit een film van gemaakt zou worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sinds ik Garp moest lezen voor mijn boekenlijst heb ik wel meer van hem gelezen.
Precies één boek van hem gelezen... er konden wel 100 pagina's uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:54 schreef tong80 het volgende:
Ik was vroeger een veellezer. Tegenwoordig heb ik er overdag geen geduld meer voor. Ben echt van de zapgeneratie geworden. Fok is ideaal voor mijn ongeduldige inborst. Pas in bed kom ik tot rust.
Trouwens meer fans van John Irving ?
Wel juist!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken alleen Atonement, ik heb ook de film gezien. Geen aanrader
Ik beroep me op mijn vorige post over deze film. Psychologisch bekeken klinkt het als een klok.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:24 schreef Marble het volgende:
Ehm ja dat ie ging golfen vanaf een boot was erg eh... intelligent inderdaad. Daar zaten vast hele literaire dubbele lagen onder.
Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Broer bevallen de dilemma topics ?
Tong die post en heeft geen tijd om al die topics dan ook nog helemaal te lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?
Allemaal.l Is erg leukquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?
Natuurlijk nietquote:
Dat is niet goed. Ik herhaal: niet goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:05 schreef Lamon het volgende:
Wow, vandaag besefte ik na een te lange investering om een meisje te versieren, waar ik nou helemaal mee bezig was.
Het desbetreffende meisje is extreem dom, oppervlakkig, niet eens knap, heeft een enorme neus, is materialistisch, is schijnheilig, oneerlijk en overschat zichzelf enorm terwijl ze geen knip voor de neus waard is. En ik ben daar energie in aan het steken, alleen voor een simpele wip..?!
Ik ben zo vreemd en onhandig bezig de laatste tijd, ik weet niet wat er met me is, maar goed is het niet.![]()
Heb je hier dan je antwoord, Arnoutvanhquote:Zeker als het dan ook nog eens niet lukt, want laten we wel zijn, ik ben en blijf een loser zoals het een goed semibikkelaar betaamt...
Tsk tsk. Wij praten hier niet in gifjesquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Arnoutvanh het volgende:
Yeah mên! 14.gif
Lijkt me sterk. Het meisje dat je beschrijft, lijkt me zwaar narcistisch. Waarom zou ze naar jou op zoek gaan?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
..en dat allemaal in de hoop dat ze ooit mijn naam gegoogled heeft (want ik ben met google nog steeds indirect te vinden op 't forum door die gare "in cache" ) en stiekem meeleest op 't forum zodat ik haar ongegeneerd kan vertellen wat ik van haar vindt.
Zo heb ik je nog nooit bekekenquote:Wat ben ik een trieste lul, geweldig.
Maar ís het dat ook?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
Zolang het humor is, is het niet erg denk ik dan maar...
Dat maak jij er vanquote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dag BongetjeIk lees net in een ander topic dat je oranje avatar betekent dat je stomdronken bent.
Stomdronken dusquote:Op zondag 16 maart 2008 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Dat maak jij er vanIk zeg "onder invloed" en dat ben je na 10min als je een slokje alc. op hebt, dus die stelling klopt niet
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het meisje dat je beschrijft, lijkt me zwaar narcistisch. Waarom zou ze naar jou op zoek gaan?
[..]
Zo heb ik je nog nooit bekeken
Terwijl het eigenlijk enkel en alleen om afleiding gaat, ik moet helemaal geen vaste relatie of "maatje voor het leven", ik wil afleiding, heel veel afleiding.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
"itclicks is méér dan daten", lees ik![]()
Je begint eigenlijk steeds wanhopiger te klinken, Lamon
Je wilt gewoon seks met een akelig meisje met een veel te grote neus. Dat is duidelijkquote:Op zondag 16 maart 2008 02:40 schreef Lamon het volgende:
Terwijl het eigenlijk enkel en alleen om afleiding gaat, ik moet helemaal geen vaste relatie of "maatje voor het leven", ik wil afleiding, heel veel afleiding.
Neuh, met haar niet meer, het genot van het feit dat ik dat zou willen en zij dat zou mogen bepalen, gun ik haar niet meer, daar ben ik dan weer te arrogant voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wilt gewoon seks met een akelig meisje met een veel te grote neus. Dat is duidelijk
Nu spreek je jezelf echt tegenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:46 schreef Lamon het volgende:
Neuh, met haar niet meer, het genot van het feit dat ik dat zou willen en zij dat zou mogen bepalen, gun ik haar niet meer, daar ben ik dan weer te arrogant voor.
Mijn principes wegen zwaarder dan mijn lul!quote:
Heb je beide dan wel eens op de weegschaal gelegdquote:Op zondag 16 maart 2008 02:55 schreef Lamon het volgende:
Mijn principes wegen zwaarder dan mijn lul!
Ik bedoelde alleen maar: je meldt dat je achter een of ander wichtje aanzit, hoopt dat ze je gangen nagaat en vervolgens zeg je dat je haar niet meer hoeft. Daar krijg ík nou hoofdpijn vanquote:En dat is een opmerking die op zoveel manieren geinterpreteerd zou kunnen worden, dat ik er al hoofdpijn van krijg als ik er alleen maar aan denk.
Ik wil dus alleen maar dat ze ziet dat ik haar niet meer hoef, en dat ze dat dan vervolgens niet kan vertellen omdat ze dat eigenlijk niet zou mogen kunnen weten.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoelde alleen maar: je meldt dat je achter een of ander wichtje aanzit, hoopt dat ze je gangen nagaat en vervolgens zeg je dat je haar niet meer hoeft. Daar krijg ík nou hoofdpijn van
OMFG en dan zeggen ze iets over vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik wil dus alleen maar dat ze ziet dat ik haar niet meer hoef, en dat ze dat dan vervolgens niet kan vertellen omdat ze dat eigenlijk niet zou mogen kunnen weten.
Kort door de bocht gezegd, wil ik terwijl ik eigenlijk al verloren heb toch nog als onverwachte winnaar uit de bus komen, logisch toch.
Nou ja, dit is best een belangrijke padstelling omdat vrouwen altijd de psychologische strijd denken te winnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG en dan zeggen ze iets over vrouwen
Ik ben er nog, maarja niet echt boeiend denk ikquote:
Mijn eerste poging is dit meisje:quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
"itclicks is méér dan daten", lees ik![]()
Je begint eigenlijk steeds wanhopiger te klinken, Lamon
Praat er eens over???quote:
Ik ben te lui om terug te scrollen , waar gaat het over?quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:15 schreef broer het volgende:
Het gaat hier om semi-bikkels, hè,
Neukenquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te scrollen , waar gaat het over?
Doe je goedquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:07 schreef Ole het volgende:
Ik ben er ook weer eens
lekker tot dinsdag vrij
dan is het minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
maar ik ben al 4 maanden werkloos dus ik ken het begrip weekend niet
Die was en maandje definitief vertrokken van Fok. Is laatst op zijn besluit teruggekomen. Zal eerdaags wel weer iets laten horen.quote:
Altijd prettig om één van die twee midden in de nacht in een langlopende reeks te treffen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was en maandje definitief vertrokken van Fok. Is laatst op zijn besluit teruggekomen. Zal eerdaags wel weer iets laten horen.
"Ik lees de ingevulde dilemma's van anderen of de keuzes van anderen interesseren me niet."quote:
Ok komt er de volgende keer.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
"Ik lees de ingevulde dilemma's van anderen of de keuzes van anderen interesseren me niet."
Ik lees die van anderen namelijk bijna nooit. Dus ik ben wel benieuwd wat de rest doet. (Dát zou ik dan wel weer lezen.)
Staat in haar sig.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
Heeft ze dat gezegd?
Laatst dce CD nog gedraaid. Stond verbaast over de geniale nummersquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef broer het volgende:
Dé vraag van dit moment is: zal ik de dvd van Jesus Christ Superstar nog even aanzetten?
Het is ook briljant. Maar goed, ik heb ook leuke radio aan staan, met kans op nieuwe muziek.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Laatst dce CD nog gedraaid. Stond verbaast over de geniale nummers
Het is in ieder geval de juiste tijd van het jaar ervoorquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef broer het volgende:
Dé vraag van dit moment is: zal ik de dvd van Jesus Christ Superstar nog even aanzetten?
Hoe dacht je dat ik erbij kwam, dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Het is in ieder geval de juiste tijd van het jaar ervoor![]()
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.quote:Ik heb gistermiddag de film nog gezien op SBS en ik vind 'm nog steeds redelijk briljant.
Sinds ik internet heb en vooral Fok stel ik alles uitquote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ik erbij kwam, dan?
[..]
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.
Ik kijk ook nooit 's middags, maar ik had gezien dat de film kwam, dus die wilde ik even meepikken. Wel het begin gemist omdat ik weg was, daar baalde ik vanquote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef broer het volgende:
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.
Waarom heb je Apache-gate eigenlijk niet aangegrepen om er helemaal mee te stoppen?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:53 schreef tong80 het volgende:
Sinds ik internet heb en vooral Fok stel ik alles uit
Mijn radio-uitzending duurt nog 28 minuten. Als ik dan nog zin heb, zet ik de dvd aan. Als je dat op prijs stelt, wil ik je dan het begin wel vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kijk ook nooit 's middags, maar ik had gezien dat de film kwam, dus die wilde ik even meepikken. Wel het begin gemist omdat ik weg was, daar baalde ik van
Daarna heb ik 2 weken zonder internet gezeten. Ik keek alleen naar tv terwijl ik nog 30 boeken heb liggen om te lezen. Ik ben verpest wil snelle indrukken en slachtoffer van de zap-generatie.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom heb je Apache-gate eigenlijk niet aangegrepen om er helemaal mee te stoppen?
(Had ik gedaan, geloof ik.)
Dat méén je nietquote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag Lost Highway gezien. Marilyn Manson op het eind.Damn, wat een geil ding.
Graag, nog nooit gezien namelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 02:01 schreef broer het volgende:
Mijn radio-uitzending duurt nog 28 minuten. Als ik dan nog zin heb, zet ik de dvd aan. Als je dat op prijs stelt, wil ik je dan het begin wel vertellen.
Ik herken dat wel een beetje.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:01 schreef tong80 het volgende:
Daarna heb ik 2 weken zonder internet gezeten. Ik keek alleen naar tv terwijl ik nog 30 boeken heb liggen om te lezen. Ik ben verpest wil snelle indrukken en slachtoffer van de zap-generatie.
Ach ruzie. Wat is ruzie, we hadden een meningsverschil.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:29 schreef tong80 het volgende:
Laatst nog ruzie gehad met ER. maar gelukkig bijgelegd.
Was ik al bang voorquote:
Dat is toch in tegenspraak met op een forum posten? Dan wil je per definitie dat er mensen zijn die zich wél iets van je aantrekken.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
En die sig slaat op helemaal niks
Ik geef FOK!kerts gewoon de aanbeveling om mij te negeren. Dat is toch prachtig!! Kan ik zeggen wat ik wil en niemand die zich er iets van aantrekt
'Musicalliefhebber'? Zeg!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn er opeens zoveel musicalliefhebbers?
wyccie!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag Lost Highway gezien. Marilyn Manson op het eind.Damn, wat een geil ding.
Op zich heb ik niet zoveel met musicals, wel met deze film, omdat ie briljant in elkaar zit en de muziek erg mooi is. Je zou 'm echt eens moeten zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn er opeens zoveel musicalliefhebbers?
Ze komen uit de bus, Jezus maakt zijn opmars, Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over, Jezus wordt aan het kruis gehangen, iedereen gaat naar huis maar Jezus stapt niet in de bus.quote:
Oh, sorry. Jezusliefhebber.quote:
Nou ja, hebben jullie dan niet een rare afwijking? Een zwak voor vreemde mensen of zo.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
wyccie!!!!
Ik ben serieus geschokt!!!!!
Serieus?? Ik niet hoor, ik vermaak me hier uitstekend, dat is gewoon een feit. Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh. Ik stang graag een beetje zo hier en daar. En dan heb ik lol. Verder zie ik mijn bijdrages hier nou niet bepaald als zeer hoogstaand ofzo hoor. Gewoon, een beetje slap ouwehoeren over van alles en nog wat, het is net de pub!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch in tegenspraak met op een forum posten? Dan wil je per definitie dat er mensen zijn die zich wél iets van je aantrekken.
broer spreekt je tegen:quote:Op maandag 24 maart 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
omdat ie briljant in elkaar zit
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef broer het volgende:
Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over
Ik zou Wa nóóit tegenspreken...quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
broer spreekt je tegen
Maar dat is juist zo mooi. Ze komen aan in hun gewone kloffie en gaan zich verkleden. Zo van: mensen, het is maar een film, een sprookje, desnoods.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef broer het volgende:
Ze komen uit de bus
Ja, Judas is mijn favorietquote:Jezus maakt zijn opmars, Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over
Dat snap ik nooit, want Judas is ook dood. Waarom stapt hij wel in en Jezus niet?quote:Jezus wordt aan het kruis gehangen, iedereen gaat naar huis maar Jezus stapt niet in de bus.
Je bent een van de weinigen. Over het algemeen vinden mensen - zowel irl als op het forum - dat het erg belangrijk is wat ze te zeggen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh.
Niet zomaar wat mensen of alle mensen, maar de gelijkgestemden, hè.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Serieus?? Ik niet hoor, ik vermaak me hier uitstekend, dat is gewoon een feit. Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh. Ik stang graag een beetje zo hier en daar. En dan heb ik lol. Verder zie ik mijn bijdrages hier nou niet bepaald als zeer hoogstaand ofzo hoor. Gewoon, een beetje slap ouwehoeren over van alles en nog wat, het is net de pub!!!
Dat zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
broer spreekt je tegen
Wat draaien ze?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn buren hebben een luidruchtig feestje. Heb de neiging om aan te bellen en vragen of de muziek iets harder kan
Of het is maar religie, desnoods...quote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat is juist zo mooi. Ze komen aan in hun gewone kloffie en gaan zich verkleden. Zo van: mensen, het is maar een film, een sprookje, desnoods.
Geen idee. Om de rol van Jezus mysterieuzer te maken?quote:Dat snap ik nooit, want Judas is ook dood. Waarom stapt hij wel in en Jezus niet?
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef broer het volgende:
Ik zou Wa nóóit tegenspreken...
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zal niet de eerste keer zijn.
Yvonne Elymenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wacht effe, ik zit hier gewoon te missen dat julie het over JCS hebben!!!!!!!!!!!!
Ai Lof Joe piepuls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JCS!!! DE beste musical die ooit is geschreven!!! EN vergeet vooral Steve Balsamo niet als UBER-Jezus!!
Die wil ik nog wel weer eens een keer zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef wyccie het volgende:
De enige film waar ik zin in heb is Amadeus, maar die duurt 3 uur.
Dat denk ik eigenlijk ook. Maar het is niet logisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef broer het volgende:
Geen idee. Om de rol van Jezus mysterieuzer te maken?
Volgens mij heb ik 'm niet bij de Blokker vandaan. Ik denk dat ik het bij Van Leest heb gekocht. 3 voor 25 waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:24 schreef broer het volgende:
Die wil ik nog wel weer eens een keer zien.Eén keer gezien, lang geleden, en erg goede herinneringen aan.
Ligt die film in de bakken met goedkope dvd's?
Er zitten meerdere vervreemdende dingen in die het verhaal naar de 20e eeuw halen. Ga 'm nou effe zien!!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even. Ze komen uit de bus? Is dat geen geschiedvervalsing?
Niet alles verklappen, wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:25 schreef sig000 het volgende:
Die Romeinse soldaten met chromen helm vond ik wel tof.Of was dat alleen in de film?
Mijn oma heeft er zich dan ook stevig druk over gemaakt, die film.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even. Ze komen uit de bus? Is dat geen geschiedvervalsing?
Oeps sorry.. Het is ook ineens zo druk hier.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet alles verklappen, wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.
wyccie en ik gaan heel binnenkort mijn JCS en haar Amadeus tijdelijk uitwisselen.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.
Uitstekend idee.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:29 schreef broer het volgende:
wyccie en ik gaan heel binnenkort mijn JCS en haar Amadeus tijdelijk uitwisselen.
Yvonne Elliman was de zwakste schakel in die film. Erg slechte actreutel en een oersaaie zangerin. Berry Dennen, als Pontius Pilates was de sterkste acteur, en Carl Anderson als Judas.quote:
Geen probleem... Ik heb zelf ook dingen gepost die niet leuk zijn voor iemand die de film niet kent.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef sig000 het volgende:
Oeps sorry.. Het is ook ineens zo druk hier.
Ik weet zeker dat je hem mooi vindt. Het is niet eens zozeer een musical, en er komen geen 'zoete' liedjes in voor. Heus waar!!quote:
Amadeusquote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn Amadeus nog niet eens gezien. Ik leen geen dvd's meer uit die ik zelf nog niet gezien heb.
Op de plaat sloeg ik altijd alles van Elliman overquote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Yvonne Elliman was de zwakste schakel in die film. Erg slechte actreutel en een oersaaie zangerin. Berry Dennen, als Pontius Pilates was de sterkste acteur, en Carl Anderson als Judas.
Dit is het mooiste nummer, en meteen een linkje naar de beste zanger die de rol ooit deed.
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes, veel te musical. Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is het mooiste nummer, en meteen een linkje naar de beste zanger die de rol ooit deed.
Maar een zingende Jezus is voor mij sowieso al een minpunt. Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen. Doe even normaal, denk ik danquote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet zeker dat je hem mooi vindt. Het is niet eens zozeer een musical, en er komen geen 'zoete' liedjes in voor. Heus waar!!
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef broer het volgende:
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes. Veel te musical, Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.
Dat is wel heel Dancer in the Dark, wyccie.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen. Doe even normaal, denk ik dan![]()
Ze gaan toch niet opeens zingen, hè? Drie uur lang trek ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat het hier ineens over twee van de beste muziekfilms ooit!!
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.
Er is geen enkele dialoog in JCS, alleen de liedjes.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen.
En zo ontzeg je mij drie uur leuke film.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn Amadeus nog niet eens gezien. Ik leen geen dvd's meer uit die ik zelf nog niet gezien heb.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.
Ja, klopt. Die vond ik dus niet leuk.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:38 schreef broer het volgende:
Dat is wel heel Dancer in the Dark, wyccie.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is geen enkele dialoog in JCS, alleen de liedjes.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes, veel te musical. Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.
Nietes, het eerste nummer is de ouverture.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:41 schreef broer het volgende:
Overigens staat Judas hier op dit moment op een of andere berg te zingen dat Jezus de verkeerde kant op gaat. Eerste nummer van de dvd.
Ik hoef jouw JCS niet, dus heb ik ook geen reden om je mijn Amadeus uit te lenen.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:40 schreef broer het volgende:
En zo ontzeg je mij drie uur leuke film.
Aardig, hoor...
De dvd heeft het commentaar van 'Jezus' en de regisseur. Anderhalf uur dialoog!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:42 schreef wyccie het volgende:
Die ga ik dus echt niet kijken!
Nee, maar er komt heel veel klassieke muziek en operazang in voor.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet opeens zingen, hè? Drie uur lang trek ik niet.
Jij had het begin nooit gezien!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nietes, het eerste nummer is de ouverture.
Gisteren niet, neequote:
Afghanistan +93quote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor mijn mobiel zoemen. Heb net 2 gemiste oproepen gehad. Nu weer.
Een nummer dat begint met +9377....
Ga je niet opnemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor mijn mobiel zoemen. Heb net 2 gemiste oproepen gehad. Nu weer.
Een nummer dat begint met +9377....
Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ga je niet opnemen?
Als ik het nummer niet herken, niet om bijna drie uur 's nachts, nee.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef wyccie het volgende:
Zou jij dat wel doen?
En ik weet voldoende van muziek om te kunnen zeggen dat jouw versie zich bedient van een groot aantal clichés die niet mooi en vooral saai zijn. Hoeveel versies je ook gezien hebt.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
Bovendien pretendeer ik, en dat is niet om op te scheppen, dat ik veel en veel meer weet van musical dan jij, bwoew.
Ian Gillan heb ik maar één keer gehoord, dus ik waag me niet aan een oordeel. Ik merkte wel dat Ted Neeley me in de weg zat, dus dat zou ik vaker moeten horen.quote:En ik vind Ted Neeley niet eens de beste 'Rock & Roll' jezus. Geef mij dan maar Ian Gillan.
Dat is uit de versie waar ook Rik Mayall in meedeed. Dat was sowieso een rare uitvoering. En ook al heb ik een ontzettend zwak voor Rik Mayall, dit was een akelige miskleun...quote:
Weer iemand die JCS-liefhebber is.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:58 schreef Lamon het volgende:
Gethsemane al weer een paar weken op repeat, zoals het hoort.
En het dan op jezelf betrekken, het absolute toppunt van onterechte arrogantie.
quote:Op maandag 24 maart 2008 03:02 schreef wyccie het volgende:
Weer iemand die JCS-liefhebber is.
Ben ik abnormaal?
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 24 maart 2008 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
En ik weet voldoende van muziek om te kunnen zeggen dat jouw versie zich bedient van een groot aantal clichés die niet mooi en vooral saai zijn. Hoeveel versies je ook gezien hebt.
Ik ben op 11 jarige leeftijd begonnen met Ted Neeley. EN ik was helemaal weg van de man, zwaar verliefd en alles. maar ik heb er nu zoveel gezien dat hij me niet meer boeit.quote:Ian Gillan heb ik maar één keer gehoord, dus ik waag me niet aan een oordeel. Ik merkte wel dat Ted Neeley me in de weg zat, dus dat zou ik vaker moeten horen.
quote:Dat is uit de versie waar ook Rik Mayall in meedeed. Dat was sowieso een rare uitvoering. En ook al heb ik een ontzettend zwak voor Rik Mayall, dit was een akelige miskleun...
Nah, begonnen..... groot woord, ik doe af en toe een topicje mee. Als ik echt was begonnen stond ik wel een stukkie hogerquote:Op maandag 24 maart 2008 03:05 schreef wyccie het volgende:
ER en Wa, ik zie dat jullie beiden weer zijn begonnen met AKQ. Soms kriebelt het nog wel, maar ik ben vastbesloten niet meer mee te doen. Héél af en toe kom ik daar wel rellen.
Heel leuk, maar je schermt met non-argumenten. Je hebt veel uitvoeringen gezien en je hebt ze zelfs live gezien. Knap, maar dat neemt niet weg dat op dat YouTube-filmpje duidelijk te horen is dat we het over een zanger hebben die clichétechniekjes gebruikt en gladjes zingt. Prima als je dat mooi vindt, maar mijn smaak is het niet. Ik hou van mensen die buiten de gebaande paden gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt hem niet gezien EN GEHOORD in London???
Cliché techniekjes??quote:Op maandag 24 maart 2008 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Heel leuk, maar je schermt met non-argumenten. Je hebt veel uitvoeringen gezien en je hebt ze zelfs live gezien. Knap, maar dat neemt niet weg dat op dat YouTube-filmpje duidelijk te horen is dat we het over een zanger hebben die clichétechniekjes gebruikt en gladjes zingt. Prima als je dat mooi vindt, maar mijn smaak is het niet. Ik hou van mensen die buiten de gebaande paden gaan.
Zwaktebod!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 03:19 schreef broer het volgende:
We zijn in het welles-nietes-stadium aangeland.
Mooi geweest.
Ik heb helemaal geen zin om mijn mening te verdedigen tegen iemand die niet overtuigd wil worden. Kun je net zo goed tegen een muur praten. We kunnen tot in de eeuwigheid welles-nietes blijven zeggen, maar ik vind dat niet zo interessant.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:26 schreef ElizabethR het volgende:
Zwaktebod!!!
Lulkoek!! Het gaat niet om je mening, het gaat om je smaak!! En die is subjectief. Net zoals de mijne. En daar is niets mis mee. En ik accepteer ook dat jij Steve Balsamo slecht vindt, maar ik ben het er niet mee eens, en neem het dus voor hem op. Het lijkt wel voetbal!! En dan was ik de ene supporter voor die ene club, en jij de anderequote:Op maandag 24 maart 2008 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om mijn mening te verdedigen
Weer een zwaktebodquote:Je hebt de discussie gewonnen.
Verre van!!!!quote:
Kunnen al je identieke posts niet gemerged worden in de database?quote:
Ruim Bikkeltijd maar dat topic is overleden.quote:Op maandag 24 maart 2008 04:47 schreef jordeeeh het volgende:
Is het trouwens nog steeds semibikkeltijd, of is t al bikkeltijd?
Je krijgt zonet het geniale idee in handen om de database van Fok gigantisch sneller te maken, een FB topic waardig. Wat doet tong.... die gaat slapen.quote:
Ja!! Ze kennen Robert Long niet eens in de AKQ!!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Is hier nog wat te beleven? Ik verveel me
Dat zijn een bende mensen niet met je eens. Die vinden het een slechte acteur omdat ie zich minstens een jaar intensief op zijn rol voorbereidt door middel van het leven van die rol. Hij mot het dus in ene keer kunnen!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:06 schreef Lamon het volgende:
En ik heb There will be blood gezien laatst, Daniel Day Lewis is gewoon een TE goede acteur!
Ik zag het. Het liedje herkende ik ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ja!! Ze kennen Robert Long niet eens in de AKQ!!!!!
Maar hij is ZOOOOOH intens! Als ik em zie in een rol wil ik em meteen zijn, zo goed is ie. ":)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat zijn een bende mensen niet met je eens. Die vinden het een slechte acteur omdat ie zich minstens een jaar intensief op zijn rol voorbereidt door middel van het leven van die rol. Hij mot het dus in ene keer kunnen!!
Ik ben het met je eens hoor!!! Ik geef alleen aan hoe een 'filmkenner' als Sunchaser hem typeert.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hij is ZOOOOOH intens! Als ik em zie in een rol wil ik em meteen zijn, zo goed is ie. ":)
Ik ben te arrogant om zelf te reageren op profielen, en dat schijnt toch de gewoonte te zijn, dat mannen achter vrouwen aan lopen op dat soort sites, dus ik denk niet dat het een vruchtevol experiment wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe is het met je datingperikelen, Lamon?
Kijk, dat is de juiste houding. Dat wordt nog wel wat met jou en een of ander vrouwmens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |