Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Broer bevallen de dilemma topics ?
Tong die post en heeft geen tijd om al die topics dan ook nog helemaal te lezen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?
Allemaal.l Is erg leukquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:27 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker. Maar in hoeverre lees je ze zelf eigenlijk?
Natuurlijk nietquote:
Dat is niet goed. Ik herhaal: niet goed.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:05 schreef Lamon het volgende:
Wow, vandaag besefte ik na een te lange investering om een meisje te versieren, waar ik nou helemaal mee bezig was.
Het desbetreffende meisje is extreem dom, oppervlakkig, niet eens knap, heeft een enorme neus, is materialistisch, is schijnheilig, oneerlijk en overschat zichzelf enorm terwijl ze geen knip voor de neus waard is. En ik ben daar energie in aan het steken, alleen voor een simpele wip..?!
Ik ben zo vreemd en onhandig bezig de laatste tijd, ik weet niet wat er met me is, maar goed is het niet.![]()
Heb je hier dan je antwoord, Arnoutvanhquote:Zeker als het dan ook nog eens niet lukt, want laten we wel zijn, ik ben en blijf een loser zoals het een goed semibikkelaar betaamt...
Tsk tsk. Wij praten hier niet in gifjesquote:Op zondag 16 maart 2008 02:12 schreef Arnoutvanh het volgende:
Yeah mên! 14.gif
Lijkt me sterk. Het meisje dat je beschrijft, lijkt me zwaar narcistisch. Waarom zou ze naar jou op zoek gaan?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
..en dat allemaal in de hoop dat ze ooit mijn naam gegoogled heeft (want ik ben met google nog steeds indirect te vinden op 't forum door die gare "in cache" ) en stiekem meeleest op 't forum zodat ik haar ongegeneerd kan vertellen wat ik van haar vindt.
Zo heb ik je nog nooit bekekenquote:Wat ben ik een trieste lul, geweldig.
Maar ís het dat ook?quote:Op zondag 16 maart 2008 02:19 schreef Lamon het volgende:
Zolang het humor is, is het niet erg denk ik dan maar...
Dat maak jij er vanquote:Op zondag 16 maart 2008 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Dag BongetjeIk lees net in een ander topic dat je oranje avatar betekent dat je stomdronken bent.
Stomdronken dusquote:Op zondag 16 maart 2008 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Dat maak jij er vanIk zeg "onder invloed" en dat ben je na 10min als je een slokje alc. op hebt, dus die stelling klopt niet
quote:Op zondag 16 maart 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het meisje dat je beschrijft, lijkt me zwaar narcistisch. Waarom zou ze naar jou op zoek gaan?
[..]
Zo heb ik je nog nooit bekeken
Terwijl het eigenlijk enkel en alleen om afleiding gaat, ik moet helemaal geen vaste relatie of "maatje voor het leven", ik wil afleiding, heel veel afleiding.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
"itclicks is méér dan daten", lees ik![]()
Je begint eigenlijk steeds wanhopiger te klinken, Lamon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |