Laatst dce CD nog gedraaid. Stond verbaast over de geniale nummersquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef broer het volgende:
Dé vraag van dit moment is: zal ik de dvd van Jesus Christ Superstar nog even aanzetten?
Het is ook briljant. Maar goed, ik heb ook leuke radio aan staan, met kans op nieuwe muziek.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Laatst dce CD nog gedraaid. Stond verbaast over de geniale nummers
Het is in ieder geval de juiste tijd van het jaar ervoorquote:Op maandag 24 maart 2008 01:35 schreef broer het volgende:
Dé vraag van dit moment is: zal ik de dvd van Jesus Christ Superstar nog even aanzetten?
Hoe dacht je dat ik erbij kwam, dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Het is in ieder geval de juiste tijd van het jaar ervoor![]()
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.quote:Ik heb gistermiddag de film nog gezien op SBS en ik vind 'm nog steeds redelijk briljant.
Sinds ik internet heb en vooral Fok stel ik alles uitquote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe dacht je dat ik erbij kwam, dan?
[..]
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.
Ik kijk ook nooit 's middags, maar ik had gezien dat de film kwam, dus die wilde ik even meepikken. Wel het begin gemist omdat ik weg was, daar baalde ik vanquote:Op maandag 24 maart 2008 01:51 schreef broer het volgende:
Ik kijk 's middags nooit tv, dus dat heb ik gemist. Jammer, want soms is het makkelijker om een film op tv te kijken dan op dvd. Dan móet je wel - een dvd kun je eindeloos uitstellen. (Eerst nog even internetten, eerst nog even lezen, eerst nog even afwassen, enzovoort.) Ik kijk films meestal op tv, geloof ik.
Waarom heb je Apache-gate eigenlijk niet aangegrepen om er helemaal mee te stoppen?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:53 schreef tong80 het volgende:
Sinds ik internet heb en vooral Fok stel ik alles uit
Mijn radio-uitzending duurt nog 28 minuten. Als ik dan nog zin heb, zet ik de dvd aan. Als je dat op prijs stelt, wil ik je dan het begin wel vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kijk ook nooit 's middags, maar ik had gezien dat de film kwam, dus die wilde ik even meepikken. Wel het begin gemist omdat ik weg was, daar baalde ik van
Daarna heb ik 2 weken zonder internet gezeten. Ik keek alleen naar tv terwijl ik nog 30 boeken heb liggen om te lezen. Ik ben verpest wil snelle indrukken en slachtoffer van de zap-generatie.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom heb je Apache-gate eigenlijk niet aangegrepen om er helemaal mee te stoppen?
(Had ik gedaan, geloof ik.)
Dat méén je nietquote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag Lost Highway gezien. Marilyn Manson op het eind.Damn, wat een geil ding.
Graag, nog nooit gezien namelijkquote:Op maandag 24 maart 2008 02:01 schreef broer het volgende:
Mijn radio-uitzending duurt nog 28 minuten. Als ik dan nog zin heb, zet ik de dvd aan. Als je dat op prijs stelt, wil ik je dan het begin wel vertellen.
Ik herken dat wel een beetje.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:01 schreef tong80 het volgende:
Daarna heb ik 2 weken zonder internet gezeten. Ik keek alleen naar tv terwijl ik nog 30 boeken heb liggen om te lezen. Ik ben verpest wil snelle indrukken en slachtoffer van de zap-generatie.
Ach ruzie. Wat is ruzie, we hadden een meningsverschil.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:29 schreef tong80 het volgende:
Laatst nog ruzie gehad met ER. maar gelukkig bijgelegd.
Was ik al bang voorquote:
Dat is toch in tegenspraak met op een forum posten? Dan wil je per definitie dat er mensen zijn die zich wél iets van je aantrekken.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
En die sig slaat op helemaal niks
Ik geef FOK!kerts gewoon de aanbeveling om mij te negeren. Dat is toch prachtig!! Kan ik zeggen wat ik wil en niemand die zich er iets van aantrekt
'Musicalliefhebber'? Zeg!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn er opeens zoveel musicalliefhebbers?
wyccie!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef wyccie het volgende:
Vanmiddag Lost Highway gezien. Marilyn Manson op het eind.Damn, wat een geil ding.
Op zich heb ik niet zoveel met musicals, wel met deze film, omdat ie briljant in elkaar zit en de muziek erg mooi is. Je zou 'm echt eens moeten zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn er opeens zoveel musicalliefhebbers?
Ze komen uit de bus, Jezus maakt zijn opmars, Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over, Jezus wordt aan het kruis gehangen, iedereen gaat naar huis maar Jezus stapt niet in de bus.quote:
Oh, sorry. Jezusliefhebber.quote:
Nou ja, hebben jullie dan niet een rare afwijking? Een zwak voor vreemde mensen of zo.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
wyccie!!!!
Ik ben serieus geschokt!!!!!
Serieus?? Ik niet hoor, ik vermaak me hier uitstekend, dat is gewoon een feit. Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh. Ik stang graag een beetje zo hier en daar. En dan heb ik lol. Verder zie ik mijn bijdrages hier nou niet bepaald als zeer hoogstaand ofzo hoor. Gewoon, een beetje slap ouwehoeren over van alles en nog wat, het is net de pub!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is toch in tegenspraak met op een forum posten? Dan wil je per definitie dat er mensen zijn die zich wél iets van je aantrekken.
broer spreekt je tegen:quote:Op maandag 24 maart 2008 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
omdat ie briljant in elkaar zit
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef broer het volgende:
Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over
Ik zou Wa nóóit tegenspreken...quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
broer spreekt je tegen
Maar dat is juist zo mooi. Ze komen aan in hun gewone kloffie en gaan zich verkleden. Zo van: mensen, het is maar een film, een sprookje, desnoods.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef broer het volgende:
Ze komen uit de bus
Ja, Judas is mijn favorietquote:Jezus maakt zijn opmars, Judas vindt dat niet tof en zingt daar bijzonder mooi over
Dat snap ik nooit, want Judas is ook dood. Waarom stapt hij wel in en Jezus niet?quote:Jezus wordt aan het kruis gehangen, iedereen gaat naar huis maar Jezus stapt niet in de bus.
Je bent een van de weinigen. Over het algemeen vinden mensen - zowel irl als op het forum - dat het erg belangrijk is wat ze te zeggen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh.
Niet zomaar wat mensen of alle mensen, maar de gelijkgestemden, hè.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Serieus?? Ik niet hoor, ik vermaak me hier uitstekend, dat is gewoon een feit. Maar mensen die zich iets van mijn mening moeten aantrekken?? Neuh. Ik stang graag een beetje zo hier en daar. En dan heb ik lol. Verder zie ik mijn bijdrages hier nou niet bepaald als zeer hoogstaand ofzo hoor. Gewoon, een beetje slap ouwehoeren over van alles en nog wat, het is net de pub!!!
Dat zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
broer spreekt je tegen
Wat draaien ze?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn buren hebben een luidruchtig feestje. Heb de neiging om aan te bellen en vragen of de muziek iets harder kan
Of het is maar religie, desnoods...quote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Maar dat is juist zo mooi. Ze komen aan in hun gewone kloffie en gaan zich verkleden. Zo van: mensen, het is maar een film, een sprookje, desnoods.
Geen idee. Om de rol van Jezus mysterieuzer te maken?quote:Dat snap ik nooit, want Judas is ook dood. Waarom stapt hij wel in en Jezus niet?
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:16 schreef broer het volgende:
Ik zou Wa nóóit tegenspreken...
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat zal niet de eerste keer zijn.
Yvonne Elymenquote:Op maandag 24 maart 2008 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wacht effe, ik zit hier gewoon te missen dat julie het over JCS hebben!!!!!!!!!!!!
Ai Lof Joe piepuls!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JCS!!! DE beste musical die ooit is geschreven!!! EN vergeet vooral Steve Balsamo niet als UBER-Jezus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |