http://josephmallozzi.wor(...)ther-chunky-mailbag/quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:00 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Volgens mij zit het met een pre air als volgt: de zender die de serie 'bezit' stuurt de ep via satteliet naar affiliate channels die de boel ook gaan uitzenden. Zo'n satteliet transmissie wordt vervolgens uit de lucht geplukt door iemand, en voila. Ik kan me alleen niet herinneren dat het zo ver van tevoren gebeurde in het verleden.
maar waarom in godsnaam via satelliet als ze ook de beschikking hebben over glasvezel wat veel goedkoper isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:00 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Volgens mij zit het met een pre air als volgt: de zender die de serie 'bezit' stuurt de ep via satteliet naar affiliate channels die de boel ook gaan uitzenden. Zo'n satteliet transmissie wordt vervolgens uit de lucht geplukt door iemand, en voila. Ik kan me alleen niet herinneren dat het zo ver van tevoren gebeurde in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En explosies zijn geen special effects dusquote:Op zondag 22 juni 2008 11:12 schreef Mirel het volgende:
Ik stoor me er wel telkens aan dat toevallig alleen de bekenden iets overleven zoals die boobytrap. Nou ja, er was een dude die nog even door de stargate rende.![]()
Ik vind dat ze best wel wat figuranten kunnen hebben die een ander overlevende team spelen ofzo.![]()
Special effects waren wel tof maar totaal niet nodig, heb liever dat ze het geld uitgeven aan gave explosies enzo.![]()
Ik vond dit een hele goede aflevering hoor. En dat Michael nog leeft kan je donder op zeggen ja. Zeker omdat de gecloakede jumper weg was en je niet hebt gezien hoe Michael in een vuurzee en schreeuwend "Nooooooooooo" het einde vondquote:Op zondag 22 juni 2008 12:20 schreef Haijo het volgende:
Mwah. matige aflevering. Zul je zien dat Micheal nog steeds leeft natuurlijk.
grote media bedrijven als sony en abc ik denk het welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:04 schreef Witchfynder het volgende:
Ik weet niet of ze de beschikking hebben tot glasvezel.
Ik bedoel gewoon, het is onnodig om zo'n lange shot te hebben om te laten zien waar dat schip is. Die van Atlantis erna was dan weer wel tof.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En explosies zijn geen special effects dus
Ik vond die scene dat ze uitzoomden vanaf de planeet naar het ruimteschip van Michael echt geweldig gemaakt. Echt filmkwaliteit CGI. Moest alleen wel beetje denken aan het einde van Men in black
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond dit een hele goede aflevering hoor. En dat Michael nog leeft kan je donder op zeggen ja. Zeker omdat de gecloakede jumper weg was en je niet hebt gezien hoe Michael in een vuurzee en schreeuwend "Nooooooooooo" het einde vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 13:07 schreef RubenSosa het volgende:
Gave aflevering ! Zeker toen het wraith ship in hyperspace wilde gaan..
Maar hoe zou Michael de jumper hebben kunnen 'kapen', heeft hij het ancient genquote:Op zondag 22 juni 2008 12:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond dit een hele goede aflevering hoor. En dat Michael nog leeft kan je donder op zeggen ja. Zeker omdat de gecloakede jumper weg was en je niet hebt gezien hoe Michael in een vuurzee en schreeuwend "Nooooooooooo" het einde vond
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En explosies zijn geen special effects dus
Het deed mij vooral aan Star Trek denken. "Space: the final frontier....".quote:Ik vond die scene dat ze uitzoomden vanaf de planeet naar het ruimteschip van Michael echt geweldig gemaakt. Echt filmkwaliteit CGI. Moest alleen wel beetje denken aan het einde van Men in black
Moet je mijn spoiler(zie boven) lezen, het is geen grote, gaat over een aflevering.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Maar hoe zou Michael de jumper hebben kunnen 'kapen', heeft hij het ancient gen
Volgens mij heb jij een holografische dokter in je hoofd.quote:
Ja zeker!quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een holografische dokter in je hoofd.
Die was wel tof ja
Zij komt inderdaad regelmatig terug (staat volgens mij ook een paar topics terug)quote:
denk dat ie eerst stoer gaat doen met machtsvertoon enzo, en op een gegeven moment ziet ie hoe t er aan toe gaat daar..quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
Woolsey wordt wennen, maar Picardo is een goed acteur. Volgens mij gaat dit nog lollig worden..
11 july start het seizoen officieel, dus 18e krijg je de 2e aflevering.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:32 schreef Sjechov het volgende:
Enig idee wanneer de 2de aflevering "verwacht" wordt
Is het niet, You have a go!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:19 schreef RubenSosa het volgende:
misschien wel het verkeerde topic:
RIP 1942-2008
[ afbeelding ]
SG1- you have a goal!
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:19 schreef RubenSosa het volgende:
RIP 1942-2008
[ afbeelding ]
SG1- you have a goal!
Maar goed de eerste aflevering van dit seizoen vondt ik een beetje tegenvallen ... als seizoensopener had ik er meer van verwacht.quote:
Oh neeee!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:19 schreef RubenSosa het volgende:
RIP 1942-2008
[ afbeelding ]
SG1- you have a goal!
Ja. Die was al opgenomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef Liquidootje het volgende:
Zou hij nog te zien zijn in die tweede film denken jullie?
Zag ik inderdaad ook voorbij komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Richardfun het volgende:
Mensen, op 1 van de 'gebruikelijke kanalen' zie ik zojuist een post van Stargate Continuum staan. FYI
ik heb hem zo binnen zal zo wel posten of het geen troep isquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:21 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zag ik inderdaad ook voorbij komen.
Ben benieuwd
Ben ik het wel mee eens ja, sterker nog, 1 bepaalde scene op het laatst gaf me een jerochi gevoel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Haijo het volgende:
Wat een flauwe film, ontzettend voorspelbaar en het miste totaal dat Stargate gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zijn ze de vertrouwde SG1 / stargate humor niet vergeten![]()
Ik had juist wel weer het Stargate gevoel. Met name het gevoel van de eerste 4-5 seizoenen. Ook beetje apart om het voorspelbaar te noemen, Stargate was nooit echt onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Haijo het volgende:
Wat een flauwe film, ontzettend voorspelbaar en het miste totaal dat Stargate gevoel.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:16 schreef TheZapster het volgende:
Hij was best aardig, niet super ofzo maar beter dan de vorige film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |