Ja. Die was al opgenomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:08 schreef Liquidootje het volgende:
Zou hij nog te zien zijn in die tweede film denken jullie?
Zag ik inderdaad ook voorbij komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Richardfun het volgende:
Mensen, op 1 van de 'gebruikelijke kanalen' zie ik zojuist een post van Stargate Continuum staan. FYI
ik heb hem zo binnen zal zo wel posten of het geen troep isquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:21 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zag ik inderdaad ook voorbij komen.
Ben benieuwd
Ben ik het wel mee eens ja, sterker nog, 1 bepaalde scene op het laatst gaf me een jerochi gevoel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Haijo het volgende:
Wat een flauwe film, ontzettend voorspelbaar en het miste totaal dat Stargate gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zijn ze de vertrouwde SG1 / stargate humor niet vergeten![]()
Ik had juist wel weer het Stargate gevoel. Met name het gevoel van de eerste 4-5 seizoenen. Ook beetje apart om het voorspelbaar te noemen, Stargate was nooit echt onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:49 schreef Haijo het volgende:
Wat een flauwe film, ontzettend voorspelbaar en het miste totaal dat Stargate gevoel.
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:16 schreef TheZapster het volgende:
Hij was best aardig, niet super ofzo maar beter dan de vorige film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |