Gewoon opnieuw beginnen met aflevering 1quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet, het was een macht der gewoonte. Nu heb ik niks op de zaterdagochtend
Stargate atlantis heeft nog nooit 22-ep seizoenen gehad, SG-1 had dat wel tot s8 geloof ik, maar toen besloot scifi om er maar 20 te bestellen per seizoen ofsow.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:19 schreef switchboy het volgende:
vroegah maakten ze nog seizoenen met 22 afleveringen per stuk![]()
Ik voel me bestolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Fixen? Niks mis mee?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef Asgard het volgende:
Kan iemand ff die spoiler fixen?
Ze staan gewoon op onder het puin?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:28 schreef Liquidootje het volgende:
En wat zijn we nu qua info rijker? Ze krijgen een actiescene!
Dat ze het overleven staat wel vastquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Fixen? Niks mis mee?
Gebruik je IE ofzo?
[..]
Ze staan gewoon op onder het puin?
Ja, en het is best lay out verneukend..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:30 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Fixen? Niks mis mee?
Gebruik je IE ofzo?
Dan mogen ze wel met een sterker verhaal komen want het wordt steeds minderquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:30 schreef Ulreazj het volgende:
Ben benieuwd of er nog een seizoen 6 komt.
Ziet er inderdaad een stuk meer spectaculair uit dan die vorige filmquote:Op maandag 21 april 2008 16:50 schreef Mirel het volgende:
Trailer van Continuum!
http://www.gateworld.net/video/newsandfeatures/1208754002.shtml
Ik moet zeggen dat ie er veeeeeeel interessanter uitziet dan de eerste film. Die dogfights.
Maar ook gewoon, Goa'uld zijn heerlijke baddies.
zo snel al ik dacht dat dat nog zeker 3 a 4 maanden weg wasquote:
Stargate begint altijd in july.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zo snel al ik dacht dat dat nog zeker 3 a 4 maanden weg was
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:06 schreef Jnk18 het volgende:
Season 501 preair is uit, aj cant resist! im too weak
Het is een leuke episode, behalve het einde:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:45 schreef marcel-o het volgende:
Na zo'n lange stop verwacht k wel vette afleveringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En of!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
Is de pre-air compleet? Dus met alle sfx enzo?
Het seizoen begint officieel pas over 3~ weken. Dus ik vind het wel netjes als je spoilertags gebruikt, ofniet?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:59 schreef Richardfun het volgende:
Is dit nou een US topic of niet. Zo ja, dan hoeft het toch niet meer in spoiler tags?
En ja Witchfynder, alle sfx zitten er gewoon in hoor.
Volgens mij zit het met een pre air als volgt: de zender die de serie 'bezit' stuurt de ep via satteliet naar affiliate channels die de boel ook gaan uitzenden. Zo'n satteliet transmissie wordt vervolgens uit de lucht geplukt door iemand, en voila. Ik kan me alleen niet herinneren dat het zo ver van tevoren gebeurde in het verleden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:58 schreef marcel-o het volgende:
vaag dat er al een complete EP te vinden is
een pre-air? is dat een uitgelekte oid?
vandeweek maar eens 37" bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |