waaromquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef Black-Death het volgende:
Sinds een tijdje gebruikte ik soms wat creme voor m'n gezicht, van L'Oreal
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
TS in het wild![]()
Mannen die cremepjes gebruiken![]()
Ja zekerquote:
Nu even nietquote:
wel chica'squote:
Jezus dat je in die BS gelooftquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
en waarom? heb veel last van vermoeidheid en probeer dat te bedekken met Anti-Fatique creme
Want elke man die geen creme gebruikt ziet er zo uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das aantrekkelijk wil je zeggen![]()
Ook niet voor mij?quote:
Grindtegel-alarm!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das aantrekkelijk wil je zeggen![]()
Ik zie nu pas dat je een kerel bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die zelfverzekerd zijn.
Mja merkte wel dat mn gezicht er wat rustiger uitzagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jezus dat je in die BS gelooftschiet jezelf neer
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
k gebruik t af en toe ook, omdat het zo gruwelijk lekker ruikt
ja die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.
Je bent zo'm wandelend parfumuithangbord?quote:
Nee niet zown enorme walmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent zo'm wandelend parfumuithangbord?
Nou dat scheelt, verdienen die mensen ook weer eens watquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Black-Death het volgende:
Mja merkte wel dat mn gezicht er wat rustiger uitzag
En ja het ruikt ook lekker
Leuke foto voor paint.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
TS in het wild![]()
Mannen die cremepjes gebruiken![]()
dat gebruik ik ook, duhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.
Tubgirl pwnede hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:50 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Leuke foto voor paint.![]()
[ afbeelding ]
Ik wist even niet waar dat gezicht me aan deed denken...quote:
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een kerel bent
uh dankje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik dacht dat TS echt die aap op die foto ( in het topic) was, maar zijn foto boek ziet er toch wat beter uit!
neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |