waaromquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef Black-Death het volgende:
Sinds een tijdje gebruikte ik soms wat creme voor m'n gezicht, van L'Oreal
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
TS in het wild![]()
Mannen die cremepjes gebruiken![]()
Ja zekerquote:
Nu even nietquote:
wel chica'squote:
Jezus dat je in die BS gelooftquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
en waarom? heb veel last van vermoeidheid en probeer dat te bedekken met Anti-Fatique creme
Want elke man die geen creme gebruikt ziet er zo uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das aantrekkelijk wil je zeggen![]()
Ook niet voor mij?quote:
Grindtegel-alarm!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das aantrekkelijk wil je zeggen![]()
Ik zie nu pas dat je een kerel bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hou van mannen die zelfverzekerd zijn.
Mja merkte wel dat mn gezicht er wat rustiger uitzagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jezus dat je in die BS gelooftschiet jezelf neer
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef LoggedIn het volgende:
k gebruik t af en toe ook, omdat het zo gruwelijk lekker ruikt
ja die heb ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.
Je bent zo'm wandelend parfumuithangbord?quote:
Nee niet zown enorme walmquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bent zo'm wandelend parfumuithangbord?
Nou dat scheelt, verdienen die mensen ook weer eens watquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Black-Death het volgende:
Mja merkte wel dat mn gezicht er wat rustiger uitzag
En ja het ruikt ook lekker
Leuke foto voor paint.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
TS in het wild![]()
dat gebruik ik ook, duhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een eau de toilette gebruiken natuurlijk, dat is ervoor gemaakt.
Tubgirl pwnede hem!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:50 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Leuke foto voor paint.![]()
[ afbeelding ]
Ik wist even niet waar dat gezicht me aan deed denken...quote:
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een kerel bent
uh dankje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik dacht dat TS echt die aap op die foto ( in het topic) was, maar zijn foto boek ziet er toch wat beter uit!
neequote:
'Was ik maar een echte neger.....'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
TS in het wild![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef Black-Death het volgende:
Sinds een tijdje gebruikte ik soms wat creme voor m'n gezicht (klacht 1). dus ik naar de winkel, omdat ik creme nodig heb (klacht 2) dus ik koop een iets andere, dus ik betaal zelfs geld voor een creme! (klacht 3).. en die was ook hydraterend en bla bla bla maar er stond ook bij dat ie zeer geleidelijk een bruine tint gaf.. naja dat maakt me wel extra gay![]()
totdat ik vanochtend als een neger wakker werd en iedereen op school zei 'wat ben jij gay?!'
klacht 1: ik gebruik creme
klacht 2: ik gebruik creme
klacht 3: ik gebruik creme
klacht 4: ik gebruik creme
Hoi communistquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die geloven in die creme fabeltjes
Creme
Mensen die te lui zijn om in de zon te gaan liggen
Meneer Schiphof
Mannen die gay willen lijken door middel van creme
Tis wel mijn communist!!quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:43 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die geloven in die creme fabeltjes
Creme
Mensen die te lui zijn om in de zon te gaan liggen
Meneer Schiphof
Mannen die gay willen lijken door middel van creme
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik wist even niet waar dat gezicht me aan deed denken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis wel mijn communist!!![]()
En ik ben het voor de verandering met haar eens... je bent gewoon een nicht!
hoi elixabete
![]()
HUUUUUUUUUUUUH mijn ogen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus ik denk, even die andere creme kopen, godskolere duur man."
spul slaat op z'n ogenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die middelstequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |