Hoe heet dat? Ik heb m volgens mij ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Stijve hark![]()
Ik heb het boekje van Mu (zonder Ca) over het WK in 98.
Villa BvD, hij staat zelf op de kaft met een zongebruinde bakkes en een zonnebril op.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Ik heb m volgens mij ook
Doe je het weer, jochie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef Aoristus het volgende:
die hem adopteerden als de bezopen goedzak
Dankjewel, Golfer. Ik herzie mijn mening overigens niet. Je zult je best moeten doen de rest van de maand.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je het weer, jochie.
Iemand die van zichzelf beweerd een beetje snugger te zijn leert van z'n fouten uit het verleden.
Bij jou gaat dat duidelijk niet op.
Misschien ook wel omdat jouw verleden nog zo beperkt is.
Slaap lekker.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef Aoristus het volgende:
Mijn excuses voor het verwarren met Suko
In tegenstelling tot Jack van Gelder eerder vanavond bij De Wereld Draait Door.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef Adelante het volgende:
Tom zit er idd zeer zelfvoldaan en met strakke plasser
Vind ik ook. Het ligt in dit geval niet aan Bos maar aan de slappe vragen van vooral Witteman.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
wat een slap gesprek met Wouter Bos, hebben ze hem nou niks beters te vragen...
Witteman wil natuurlijk weer gewoon bij het eerstkomende pvda feestje aanwezig zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het ligt in dit geval niet aan Bos maar aan de slappe vragen van vooral Witteman.
Viel mij ook erg op.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe erg.
Witteman: "We geven Wouter Bos een hand, en de rest straks ook".
En meer. Verrassend rechtse onlinkse woorden van Bos vanavond.quote:
Heerlijk filmpjequote:Op maandag 10 maart 2008 23:55 schreef Bruce117 het volgende:
Dat spotje van Studio Sport
(Had het nog niet eerder gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |