Bully wil ik idd nogquote:
hahaquote:Op zondag 9 maart 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
*Zucht*
valt mee geloof ik hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bully wil ik idd nogMaar kan beter denk even op de patch wachten ofniet?
het was een tweede handsje maar dan nog is t wel klote dat deze week de prijs ineens zakt. Had ik er misschien toch wat meer uit kunnen halen.quote:
Zelfs je Xbox probeerd je te overtuigen om het niet te spelen, en terecht.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al lang geen nieuw spel meer gespeeldDat hoerenlost doet het niet op mijn box en ik weet niet wat ik nog kan kopen en spelen
![]()
Help me over deze 360 dip heen
Na jaren van kutgames slikken komt die eindelijk in opstand?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Zelfs je Xbox probeerd je te overtuigen om het niet te spelen, en terecht.
Welke spellen heb je dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al lang geen nieuw spel meer gespeeldDat hoerenlost doet het niet op mijn box en ik weet niet wat ik nog kan kopen en spelen
![]()
Help me over deze 360 dip heen
wii is veel goedkoper manquote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef toma het volgende:
[..]
het was een tweede handsje maar dan nog is t wel klote dat deze week de prijs ineens zakt. Had ik er misschien toch wat meer uit kunnen halen.
Geen want hij verkoopt elk spel na een week weerquote:
Daar is bij AQuila weinig ''quote:Op zondag 9 maart 2008 21:12 schreef Lyzio het volgende:
Maar dan weet ik dus nog altijd niet welke spellen ie heeft
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bully wil ik idd nogMaar kan beter denk even op de patch wachten ofniet?
kutmorp das niet waarquote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen want hij verkoopt elk spel na een week weerEn degen die hij houdt zijn kut en speelt niemand
Huh hoe weet je dat en hoe kan dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
Met alles bedoel je ook echt alles?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |