Bully wil ik idd nogquote:
hahaquote:Op zondag 9 maart 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
*Zucht*
valt mee geloof ik hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bully wil ik idd nogMaar kan beter denk even op de patch wachten ofniet?
het was een tweede handsje maar dan nog is t wel klote dat deze week de prijs ineens zakt. Had ik er misschien toch wat meer uit kunnen halen.quote:
Zelfs je Xbox probeerd je te overtuigen om het niet te spelen, en terecht.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al lang geen nieuw spel meer gespeeldDat hoerenlost doet het niet op mijn box en ik weet niet wat ik nog kan kopen en spelen
![]()
Help me over deze 360 dip heen
Na jaren van kutgames slikken komt die eindelijk in opstand?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Zelfs je Xbox probeerd je te overtuigen om het niet te spelen, en terecht.
Welke spellen heb je dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al lang geen nieuw spel meer gespeeldDat hoerenlost doet het niet op mijn box en ik weet niet wat ik nog kan kopen en spelen
![]()
Help me over deze 360 dip heen
wii is veel goedkoper manquote:Op zondag 9 maart 2008 20:26 schreef toma het volgende:
[..]
het was een tweede handsje maar dan nog is t wel klote dat deze week de prijs ineens zakt. Had ik er misschien toch wat meer uit kunnen halen.
Geen want hij verkoopt elk spel na een week weerquote:
Daar is bij AQuila weinig ''quote:Op zondag 9 maart 2008 21:12 schreef Lyzio het volgende:
Maar dan weet ik dus nog altijd niet welke spellen ie heeft
Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 9 maart 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bully wil ik idd nogMaar kan beter denk even op de patch wachten ofniet?
kutmorp das niet waarquote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen want hij verkoopt elk spel na een week weerEn degen die hij houdt zijn kut en speelt niemand
Huh hoe weet je dat en hoe kan dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
Met alles bedoel je ook echt alles?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
wtf, morgen bij bart smit in maastricht alles voor 50 procent , jammer dat zover is
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
kutmorp das niet waarNiet alles tenminste
![]()
Ik heb nog Forza 2, Oblivionen Mass Effect! En speel nog veel Worms
Lijkt me dat de games en dvd's geen 50% korting is.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
hij heeft er meerdere jaquote:
Ach... ik heb Viva Pinata ook dubbelquote:Op zondag 9 maart 2008 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij heeft er meerdere ja, hij vond het spel zo leuk dat die hem 3 keer wou hebben
daar wel, mensen hadden al dingen gekochtquote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Lijkt me dat de games en dvd's geen 50% korting is.
Hier ging de intertoys verhuizen dus ook een opruiming, alleen niet op games.
Dat nog niet .. Kheb wel 2x gehad dat de Xbox bleef steken in een spel en dat ie hapert af en toe.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:51 schreef Lyzio het volgende:
Mijn 360 begint echt raar te doenBij het wisselen van een spel blijft het klepje de hele tijd open en dicht gaan. Dan zit je daar met je controller, duwt op "Close" en dan gaat ie vanzelf weer open. Je blijft dus de hele tijd op "Close" duwen. Dat kan af en toe best wel eens enkele minuten duren voordat ie 'm gaat readen!
Iemand een soortgelijk probleem meegemaakt?
dat is tegenwoordig normaal :p , de ps3 heeft dat ookquote:Op zondag 9 maart 2008 23:29 schreef BolleSmurf het volgende:
[..]
Dat nog niet .. Kheb wel 2x gehad dat de Xbox bleef steken in een spel en dat ie hapert af en toe.
Problemen met water in Groningenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef lennartb.nl het volgende:
beetje offtopic, maar t water hier is opeens weg. nu kan ik niet meer naar de wc![]()
en mn stomme kat blijft maar miauwen dat ze wil spelen, leer kloklezen verdomme!
(als ik dit in KLB vertel krijg ik alleen maar gezeik over me heen, ik zoek sympathie dus probeer ik t hier)
toch een ontopic draai: ik kan niet chill mass effect spelen omdat ik de kat steeds moet afleiden
Geweldig johquote:Op maandag 10 maart 2008 07:40 schreef Chocobo het volgende:
LO
Hoe bevalt Bully mensen,.... die staat ook nog op mijn budgetwenslijst,....
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 10 maart 2008 08:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geweldig joh
Het is opzich best wel een makkelijke game, maar dat maakt het bij deze des te leuker. Wat is er niet leuker om de Library naar binnen te gaan, overal nerds te zien, lekker allemaal een Wedgie geven, en dan het fire alarm indrukken zodat ze naar buiten rennen en dan worden ze inelkaar geslagen door de Rugby spelers
Echt,... who kersquote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Komt de DLC voor Mass Effect niet ergens deze week uit?
Van games.fok.nl;quote:Op 09-03-2008 @ 20:09 schreef lordteddybeer:
[...]
Alle nieuwe xboxen hebben een HDMI uitgang ook de Arcade en Pro.[...]
Ik kan ook niet om RSV heenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga tevens ook voor Rainbow Six Vegas 2,.... kan het niet laten. Vind hun nieuwe PEC (eigen cam character nu de SP in) en level-up systeem (level-up voor bijna alles in alle modes) gewoon te cool en ben erg benieuwd hoe het SP verhaal verder gaat. Heb ook van het vorige deel genoten,.... Dit deel neemt je de straten van Vegas in. Ook een setting die ik trekOok het gehele spel is coop,... ja,... heb me dit weekend even zitten inlezen
![]()
website: http://rainbowsixgame.us.ubi.com/home.php
Mocht je interesse hebben dan raad ik deze DEV filmpjes aan.
DEV1 (PEC): http://www.gamersyde.com/stream_5890_en.html
DEV2 (COOP): http://www.gamersyde.com/stream_6132_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |