Ja, dit is verholpen met die update.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Toen ik Oblivion weer eens d'rin duwde vandaag kreeg ik een melding dat er een update voor deze game te verkrijgen was. Ik die dus d'rop gegooid en daarna gaan spelen. Niks aan 't handje, 't liep als een tiet! Maar toen wou ik dus naar die Dorian in Talos Plaza om die money glitch te pullen. Alles gedaan zoals het moest, maar die glitch werkt niet meer.
Zou dat aan die update kunnen liggen aan 't begin? En zo ja, kun je die update nog ergens erasen?
Nah, had 'm al twee keer uigespeeld zonder glitches of cheats. Wou eens kijken hoe 't werktequote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF mankeert jullie toch allemaalWaarom wil iedereen glitchen en cheaten?
Je moet er maar van houden ..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:58 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de fans.
LEGO Indiana Jones gameplay
Ziet er wel tof uit! Hoeveel MP's ging het ook al kosten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The first piece of downloadable content was announced on February 6, 2008. The "Bring Down The Sky" pack will be released on Monday March 10 at 2 AM P.S.T. for 400 MS points.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit! Hoeveel MP's ging het ook al kosten?
Zooooo geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:58 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de fans.
LEGO Indiana Jones gameplay
Het is ook dat er Batarian trooper staat als je op die mannetjes mikt, anders zou ik het geeneens zien dat het nieuw isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga er echt mijn geld niet aan uitgeven,...... spel was leuk, maar de DLC is meer van het leuke,... en ZO leuk was het allemaal nou ook weer nietExtra level Bioshock,.... DAAR zou ik voor payen!
Zaten die niet in het origineel dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook dat er Batarian trooper staat als je op die mannetjes mikt, anders zou ik het geeneens zien dat het nieuw is
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...quote:Kabinet wil verbod op gewelddadige films en games
Nieuws | 8 maart 2008 - Het Kabinet onderzoekt momenteel of het de verkoop van zeer gewelddadige films en games kan verbieden. Volgens het Kabinet zouden de films en games een schadelijke invloed hebben op de jeugd en dus moeten zij de jeugd hiervoor afschermen.
Ernst Hirsch Ballin van Justitie zei:
Quote:
We hebben het over bijvoorbeeld spelletjes waarin het doden en misbruik van mensen tot vermaak wordt gemaakt. We gaan bekijken hoe we dat effectiever kunnen aanpakken.
De minister liet ook weten dat het erg lastig is om gewelddadige games en films te bestrijden. Het is vrijwel onmogelijk om te zorgen dat er geen extreem gewelddadige beelden op internet verschijnen, en verboden games kunnen klanten vaak makkelijk importeren uit het buitenland.
Afgelopen najaar werd een verbod op gewelddadige games ook al geopperd in Den Haag. Toen was het spel Manhunt 2 directe aanleiding. Destijds kon Minister Ballin Manhunt 2 door de wet niet verbieden. In onder meer Engeland, Ierland en itali"e werd het spel wel verboden.
Wrex ging doodquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij niet hoorquote:
Ze kunnen het toch niet verbieden. Je kan altijd je broer/zus/een zwerver het spel laten kopen in de winkel. Misschien bevordert het het downloaden zelfs.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...
18+ is 18+.. niet voor de jeugd dus..
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
klopt, had voor crackdown gister hem geleegd, en telkens weer downloaden die patchesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:40 schreef Digixz het volgende:
Volgens mij gaan de updates enzo ook weg als je je cache leegt (dacht ik) Dan kan je het alsnog proberen.
Zijn momentopnames,.... Canis Canem nog wat heet nou gewoon weer Bully bvquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een bosmongolen zijn het ook bij het Kabinet...
18+ is 18+.. niet voor de jeugd dus..
Je kan tegenwoordig met de PS3/Xbox360 er als ouder zijnde voor zorgen dat het apparaat geen spellen meer slikt van boven een bepaalde leeftijd.
Waarom blijven die onwetende apen toch altijd volhouden dat gamen alleen voor kinderen is?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Zeg knaapjes, kan je met de Wireless gitaar van Guitar Hero III: Legends of Rock ook spelen met Guitar Hero 2 en Guitar Hero Rock's the 80's?
En het kan zeker wel met de Aerosmith editie die in Juni komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |