quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
It's funny sad 'cause it's true.
aliens zijn juist cool , perfect dark 64quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Far Cry 2 ziet er goed uit. Als deze in tegenstelling tot het origineel zonder aliens is ben ik zeer geinteresseerd
En de predator mode niet te vergeten. Hilarisch om te zien hoe je teammaat achterna werd gezetenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry Instincts op de Xbox was zo verschrikkelijk leuk online. Voortdurend klaksoneren naar de tegenstanders als je over ze heen walste met een jetski. Of je kreeg een mes door je strot waarbij ze vervolgens nog even hun gram haalden door het aantal messtekingen op te krikken. En hier werd je dus nog even mee geconfronteerd omdat je de killcam niet kon skippen
Heerlijke zonnige en gebalanceerde maps, puike level-editor, eindelijk eens toevoegde voertuigen. Geweldig gewoon
ben er nog mee op tmf gamekings geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Far Cry Instincts op de Xbox was zo verschrikkelijk leuk online. Voortdurend klaksoneren naar de tegenstanders als je over ze heen walste met een jetski. Of je kreeg een mes door je strot waarbij ze vervolgens nog even hun gram haalden door het aantal messtekingen op te krikken. En hier werd je dus nog even mee geconfronteerd omdat je de killcam niet kon skippen
Heerlijke zonnige en gebalanceerde maps, puike level-editor, eindelijk eens toevoegde voertuigen. Geweldig gewoon
So true, alleen als ik nu PD ga spelen denk ik: WTF!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
aliens zijn juist cool , perfect dark 64
Gameshop Pro was dat ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben er nog mee op tmf gamekings geweest
Had dan Eternal Sonata gekocht man!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Simpsons-game overal in de aanbieding. Ik heb m besteld bij GC Shop
Die heeft hij al bij play.com besteld geloof ik,.... net als ikquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Had dan Eternal Sonata gekocht man!
WTF mankeert jullie toch allemaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:50 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb even een vraagje. Toen ik Oblivion weer eens d'rin duwde vandaag kreeg ik een melding dat er een update voor deze game te verkrijgen was. Ik die dus d'rop gegooid en daarna gaan spelen. Niks aan 't handje, 't liep als een tiet! Maar toen wou ik dus naar die Dorian in Talos Plaza om die money glitch te pullen. Alles gedaan zoals het moest, maar die glitch werkt niet meer.
Zou dat aan die update kunnen liggen aan 't begin? En zo ja, kun je die update nog ergens erasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |