Nou, ik moet zeggen dat ik dat niet ben en ik het ook regelmatig uitkraam. Vooral op school, in Urecht.. Enige nadeel is dat ik het niet goed kan, ik heb nooit in dialect (of zelfs met accent) leren pratenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:12 schreef fransbreda het volgende:
Bside rats lezers hier zo te merken.
Kuukske van den Ende!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Kuukske het volgende:
Toen ik op de havo een opleiding moest gaan kiezen ben ik ook bij die opleiding gaan kijken. Handig als je familie bent van Joop van den Ende. Maar toch: succes BF. Laat even weten hoe alles bevalt enzo als je mag beginnen.
joa zeetiequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:32 schreef fransbreda het volgende:
Mjah voor ge het wit ken der nie meer mee ophouwe.
Klinkt voor geen meter!quote:
Nicequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:31 schreef BossFight het volgende:
International Media & Entertainment Management aan de NHTV.
I see that you speak very good English, Feldmouse... I want to read more of your beautiful Englishe sinnen, plese go your gang!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Speak you already English?
If that so is think I that you so on that school sit!
For this time ill see it through the fingers...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Speak you already English?
If that so is think I that you so on that school sit!
Then shall I you but thanking.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:18 schreef Ritchie het volgende:
[..]
For this time ill see it through the fingers...
Bwheheh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Hmmz, ik heb op goede vrijdag geen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |