en haar ongestelde bloed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef Prospera het volgende:
Amanda: je baalt ervan he, je baalt ervan, je baalt ervan
Brian: en je ontslagronde he
Amanda: je baalt ervan, Mike je baalt ervan
Brian: je heb geen excuses van Mike gehad, ga een nacht onder de zonnenbank liggen.
Amanda: je baalt ervan, ahhhhhhhhh
Brian ga nog ff door.
We zijn al helemaal op niveau.
Amanda: je spuugt hem in zn gezicht. Je hebt mn spuug in je gezicht gehad en mijn ongestelde bloed.
Huub: je smaakte als roosjes.
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moest uitleggen wat voor eikel Brian is,,, Amanda werdt wel gelijk als huishoer herkend... mijn nieuwe lover is zo
Ze zegt dat ze ongesteld was toen Huub haar befte.quote:
Ik was ook bezig en Sira ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Godver mijn TT was veel leuker.
Wie was niet aanwezig?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef mootie het volgende:
Ah, Jasper is weer terug. Is het iemand opgevallen dat hij vandaag niet aanwezig was?
Kut en ik ging weg en kon het niet latenquote:
Het zou me niets verbazen als ze ook nog vraagt of de pop nog leeft!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tommy: Ik heb op 15 meter een pop gered
Amanda: Heb je een pop van 15 meter gered?
Dus ze geeft toe, dat ze gebeft is door Huub?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze ongesteld was toen Huub haar befte.
Koos zegt dat iedereen zijn dansschoenen moet aantrekken, een feessie misschien?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:45 schreef SIRA het volgende:
Jannes heeft een verrassing.. iemand gehoord wat ?
Och jee, nu vergeet ik bijna de gangbang van vanavond. Ik had me er zo op verheugd en het toch nog vergeten!! Hoe dan??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:45 schreef Varen het volgende:
Brian denkt dat Mike nog aan het werk is, het is druk vrijdag
Het beffenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
[..]
en haar ongestelde bloed.
Huh en why???
Floepte er zomaar uit, het was natuurlijk verkrachting.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dus ze geeft toe, dat ze gebeft is door Huub?
Ik heb dit nog niet eerder gehoord of gelezen, dat zij het toegaf.
ze was toen zoooooooooooo dronken, gewoon misbruikt dus.. zielugquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Floepte er zomaar uit, het was natuurlijk verkrachting.
ja, mijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef mootie het volgende:
Ah, Jasper is weer terug. Is het iemand opgevallen dat hij vandaag niet aanwezig was?
Ze had nog de hik ook t arme kind!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze was toen zoooooooooooo dronken, gewoon misbruikt dus.. zielug
Hij zet die achterlijke pet weer op. Ik hoop de Amanda haar gore bh's en bikini topjes niet vergeet. Zou toch zo'n teleurstelling zijn voor die kids.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
leuk spannend veel kinderen (brian over zijn optreden tegen Swen)
zegt veel over hun eigen jeugdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef SIRA het volgende:
Brian en Amanda weten dus dat ze voor kids gaan optreden en dan toch nog die bh's etc meenemen
hij zat in gebarentaal uit te beelden dat ie mooie armen had.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Wat vind Ricardo eigenlijk van onze Peter ?
Misschien istie wel met z'n slaperige dronken junkenkop de gracht in gefietstquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef schatje het volgende:
Mikey zal wel naar die kuthond van hem zijn.
je gaat toch compleet over je nek als je zulke nonsens hoortquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
brian: oh je stinkt helemaal naar vuur................(oh brian alleen naar vuur???????)
scattie je tieten kijken mij aan
* beequeen krijgt wat van zichzelf, ik ben helemaal gefocused.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:01 schreef mootie het volgende:
KAAL!
Diana.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
Hoe was de voornaam van Amanda's moeder?
iemand misschien?
moeilijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
iemand misschien?
Zo'n bekkie trok hij niet toen hij zelf bezig was met dat russisch jongetjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
Rico vertelt over het knuffelen met Eric, Jaap.![]()
[ afbeelding ]
Nivootje hè Ericaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
de beelden zijn weer te walgelijk ik houd het voor vanavond gezien!
Waaaaaaaaaaacht, Brian en Amanda vertrekken nu!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
de beelden zijn weer te walgelijk ik houd het voor vanavond gezien!
ja dat hadden ik ook gevonden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:05 schreef STAP01 het volgende:
Jacqueline Balk(Jacqueline)
Geboren in 1962.
op schoolbank.nl gezocht via Google. Weet niet of dit haar is. Uit Bussum komt deze Balk
Hier kun je alles vinden over het speurwerk naar Amanda's moeder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
iemand misschien?
YW.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:14 schreef trettie het volgende:
Dat heb ik ook al eens gelezen!
Alleen deel 3 nog niet, dat ga ik dus even een keer lezen!
Dank je wel Bequeen!!!!
Misschien nog een vrijdagavond borrel en toen in slaap gevallen in een container!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg ineens het idee dat die kutzwerver gezellig met de rattenfamilie mee is naar Kinderen voor Kinderen of word ik nu para?
misschien mocht ie achter ff in alle rust bij slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Mike nu pas thuis?
Was er veel vuilnis vandaag ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Best triest eigenlijk een zwerver op de vuilniswagen.
Van je hobby je beroep maken
Oh ja? en toch 22 jaar over je heen laten lopen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Bertram zegt dat Mike Huub beter kan negeren. Maar Mike kan zijn kop niet in het zand steken, hij is te trots
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:
Koen in gesprek met die kutzwerver. Hij zegt dat het een volwassen vent is en zich niet de les moet laten lezen.
Die kutzwerver wil wat zeggen maar doet het niet, is te grof voor de streamers.
Koraalspecht slang denk ik.
Ja, maar Karel zou Klaas niet zijn als hij dit niet gewoon voor zich houd..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en Karel die wel hoort dat Huub Mikey afblaft maar dan weer niet hoort dat Amanda geregeld een veeg uit de pan krijgt...
Spuit elf, wacht op Gabies!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:40 schreef petraa het volgende:
Weet Klaas ook dat hij al die namen heeft? Hij heeft toch fora gelezen!!!
Dat is niet de opdracht van Peter Paul, h ij moet daar oost indisch doof voor zijn. Mooie boel hoor, heb je een beroep waarbij tot dienst bent van de medemens laat Jasper dat aan zich voorbij gaan door die stomme FEBO.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en Karel die wel hoort dat Huub Mikey afblaft maar dan weer niet hoort dat Amanda geregeld een veeg uit de pan krijgt...
Je weet wie er in dat hok zitten, iedere onbekende naam is voor Spuit Elf.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mikey heeft 17 dagen niet geslapen... sure
Hahahaahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
Zit er een poot achter de knoppen ?![]()
![]()
(De camera zoemt langzaam langs de naakte gerrit van Gijs)
Dat meisje wat nu met Huub gezelliie achter de piano zit.??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
"dat meisje geterroriseerd wordt door Huub"
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef schatje het volgende:
Zijn date komt ook niet meer. Hij is bang dat Huub haar terroriseert.
Het lijkt me zo sterk dat er voor die alcoholistische, slappe zak van een mislukkeling ook maar 1 reaktie is binnen gekomen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Gelooft ie nu zelf dat er echt vrouwen gereageerd hebben op die achterlijke oproep?
Ik schakel over naar Huub, kan dat gemummel en domme gelul niet meer aanhoren.
Duh, zijn date. Ikke=spuit11quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat meisje wat nu met Huub gezelliie achter de piano zit.??
Gevolgd door wat Schatje post.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"
Dan gaatie toch lekker naar huis (lees: doos of plek onder de brug). Heeftie geen last van Huubje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
Claire zegt dat de streams er alleen af gaan als er iets heel ergs gebeurd.
Mike "vind je het dan niet erg dat hij mijn baan zit te verkloten?"
Terecht, die doos heeft nog steeds medelijden met Mike en ze wil het toch voor hem opnemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:14 schreef joep.t het volgende:
vreselijk huub weer..claire zegt een ding: STIL zegt huub gelijk weer op een brian toon
ik quote mezelf maar evenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
Claire zegt dat de streams er alleen af gaan als er iets heel ergs gebeurd.
Mike "vind je het dan niet erg dat hij mijn baan zit te verkloten?"
Ik denk dat ze een deal aangegaan zijn met van Loenen, de vuinisbaas, voor de duur van het programma. Daarna is hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef avonne het volgende:
Het is héél vreemd dat hij 5 dagen met een kegel naar werk is gegaan en niet de tweede of derde dag al is ontslagen.
ik snapte het ook niet. Ik kon het ook niet goed horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Mike zegt dat hij nog niet klaar is met Brian.....?????? Dat Brian niet voor m is opgekomen ofzo?
Iemand in het hok die tegen Brian isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Mike zegt dat hij nog niet klaar is met Brian.....?????? Dat Brian niet voor m is opgekomen ofzo?
Welke dates? Wie is er nou geinteresseerd in zo'n low-life kut-zwerver?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"
mike snapt wel vaker dingen niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
Bron: nowlive
het laatste nieuws wat ik doorkreeg van mikes collega ( die ik dus ook ken ) is dat mike continue probeert iedereen voor zijn karretje ( tegen huub ) te spannen. en dat die jongens dat zat zijn.
In een andere post van deze persoon (die post kan ik dus typisch niet meer vinden) verteld ze dat die twee collega's zelf niet meewilde...
Zit Mike te liegen?
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
het laatste nieuws wat ik doorkreeg van mikes collega ( die ik dus ook ken ) is dat mike continue probeert iedereen voor zijn karretje ( tegen huub ) te spannen. en dat die jongens dat zat zijn.
Is toch zijn dagtaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef T-lex het volgende:
Ach...Huubje kruipt helemaal in de slachtoffer rol.![]()
Mikey heeft Huub op de kast gejaagd toen met die russen...koste Huub een boete en nu moet tie huilen.![]()
Wie was er bezig mensen over de zeik te krijgen....jij Huubsel!
En jij gelooft dat? Zodra Brian binnen is loopt Mike weer als een puppie achter hem aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand in het hok die tegen Brian isLaat hem dan even zijn gang gaan
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?
Containerbedrijf van Loenen Milieu BV > Meer: Containers in Hilversum.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?
Hij jankt niet, hooguit van de slappe lach.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet tie ook niet janken als er iemand tegenin gaat en hij zelf tegen de boete oploopt.
Dan moet Frits bij de brandweer gaan slapen en niet in de dependance van "Zonnendael" in Eemnes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef mazaru het volgende:
Diederik wil zijn nachtrust![]()
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet tie ook niet janken als er iemand tegenin gaat en hij zelf tegen de boete oploopt.
Dan moet Rob maar eens lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Casper is bang dat hij niet aan zijn nachtrust toekomt als Huub die kutzwerver blijft terroriseren, PUSSY.
Zout toch eens op met al die laatste nieuwtjes van Nowlive. We zitten hier op Fok.....Wil je nog een eenzijdiger nieuws hebben, als nieuws van Nowlive !!!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
In een andere post van deze persoon (die post kan ik dus typisch niet meer vinden) verteld ze dat die twee collega's zelf niet meewilde...
Zit Mike te liegen?
Wouden/zouden als verleden tijd van welk werkwoord?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef avonne het volgende:
wat een vaag verhaal over die 2 gasten die vanavond wouden/zouden komen.
Waren het nou "zijn beste matties uit Amsterdam" of "collega's van de vuilniswagen"?
Wilden ze nou komen om "Claire te bangen", "Huub de romp van zijn kop te trekken vanwege gisteravond" of "gewoon gezellig op bezoek komen"?
Heeft er de hele dag over na kunnen denken, en is nog steeds de weg kwijt.
Coldstar, moppie, Pietje zegt: ik vind, jij zegt: ik vind dat niet. PUNT.(eventueel met omdat...) Ik wil ook niet dat jij opzout.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zout toch eens op met al die laatste nieuwtjes van Nowlive. We zitten hier op Fok.....Wil je nog een eenzijdiger nieuws hebben, als nieuws van Nowlive !!!!!!!
Uitspraak van Mike: Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef avonne het volgende:
Barry zegt precies hetzelfde als wat ik gisteravond dacht![]()
"de keuze tussen 8 weken voor jezelf werken of het spel spelen waar je niets kunt winnen is heel simpel"
Mike is zó dom...
Hij bedoelde vast OM brian lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is veelzeggend aangezien Brain het niveau humor van een kleuter heeft.
haal maar weg, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hilversum.
Ik haal het adres zo weer weg, mag dacht ik niet op dit forum.
Hendrik blijft 2 weken, heeft veel gemeen met Brian, sporten, boksen................
Mike zou vrijdag toch 2 collega's meenemen om Claire te bangen?
Ik denk dat Diederik wel een beetje op het internet heeft lopen neuzen vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik vind Frederik niet echt storend, komt nu ook wel redelijk neutraal over.
Weet natuurlijk niet wat er verder met gerard is gebeurt vandaag.
weet ik. Tegen Amanda zei hij "ALLES voor Brian doen, wat er met mij gebeurd is dan niet belangrijk"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitspraak van Mike: Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint.
Tel uit je winst.
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Diederik wel een beetje op het internet heeft lopen neuzen vandaag
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Coldstar, moppie, Pietje zegt: ik vind, jij zegt: ik vind dat niet. PUNT.(eventueel met omdat...) Ik wil ook niet dat jij opzout.
Een uurtje of 7, tijd genoeg om te snuffelen. Hij heeft ook een filmpje van zichzelf gezien, dus......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?
wilden/zuldenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wouden/zouden als verleden tijd van welk werkwoord?
Yep, als doorbitch.quote:
De hele dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?
Neeheequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Brum de Brandweerman heeft humor?
nouquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Naam en adres van Mike zijn werd verwijderd. Niet goed dat hier te plaatsen.
Ja, als ze nu een gothic wasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef schatje het volgende:
Claire kan ook alleen maar zwart dragen.
Lekker pijpbekkie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Jozef niet echt lelijk
Die post van tuinfluiter heb ik gemist.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:46 schreef avonne het volgende:
[..]
nou![]()
als ie geen zwerver is, is het een scoop
Op de camping....lalalalalaquote:
Zangleraar Rob was er gisteren, hij kan best mooi zingen,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind op zich Rob best wel meevallen...
Bedreigingen en erover door gaan, vind het niet vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
Het blijft Huub gewoon hoog zitten, hij blijft er over door gaan.
hè hè ik dacht al heel de tijd waarom hij me zo bekend voorkwam, wel uit de original Wizard of Oz danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:49 schreef schatje het volgende:
Ricardo kan met neus ook wel goed de Wicked Witch uit de Wizard of Oz spelen.
logisch, het is de eerste harde actie in máánden. En het is afwachten wat Brian er mee gaat doen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
Het blijft Huub gewoon hoog zitten, hij blijft er over door gaan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zangleraar Rob was er gisteren, hij kan best mooi zingen,
maar is uit zijn band gezet. Onbegrijpelijk.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:49 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Mike
Gouden gracht 1 (derde boot onder de brug)
1055 gk A,dam
Ff kaartje sturen
Blussen dan maar, Karel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
Bram zit op hete kolen.
Dat is ie wel gewend met zijn beroepquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
Bram zit op hete kolen.
Ik niet hoor, denk aan haar vorige sig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Begin nu te twijfelen aan het geslacht van Yvonne
Als hij echt een beroeps is spuit hij die zo uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
Bram zit op hete kolen.
Ja hoor, ik ouwehoer maar wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik niet hoor, denk aan haar vorige sig.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen aan het geslacht van Yvonne
Het is een reclamestunt, Mikey op de vuiniswagen met als slogan: "Laat uw afval niet zwerven"..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:56 schreef coldstar het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat Mike op het matje geroepen is bij zijn baas. die man zal ook wel spijt hebben dat hij zijn medewerking geeft aan DGK. Er zijn al zoveel bedrijven die zich terug getrokken hebben uit dit programma. En terecht met zulke maloten.
Naar kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:57 schreef Prospera het volgende:
Waar zijn de kindjes?
volgens mij was het Claire die zei dat hij een andere broek aan moest trekkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub mag geen jeans aan van achter. Ik zag laatst nog een een of ander konijn/rat met jeans incl. gaten
Ach, misschien moet hij de bedreigingen die hij zelf uit en geuit heeft, eens op een rijtje zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bedreigingen en erover door gaan, vind het niet vreemd
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
Het is een reclamestunt, Mikey op de vuiniswagen met als slogan: "Laat uw afval niet zwerven"..
Die staan het ondergoed van Amanda op te vangenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:57 schreef Prospera het volgende:
Waar zijn de kindjes?
Ja klopt, toen zei Huub dat hij geen jeans aan mochtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij was het Claire die zei dat hij een andere broek aan moest trekken
Claire is het altijd met Huub eens, deze keer dus ook. Als ze het niet met hem eens is gaat ze huilen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:57 schreef avonne het volgende:
Ik heb eigenlijk gemist wat Claire vond van Huubs eis (Mike in de groep zeggen dat hij zich niet meer met het spel bemoeit en dat Huub hem dan met rust laat)
volgens mij kleurde het niet met zijn blouse en zei Huub "kijk, die feedback daar heb ik wat aan"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja klopt, toen zei Huub dat hij geen jeans aan mocht
Het wachten is op de eerste kartonfabriek: "Met Mikey is niks loos want die woont in onze kartonnen doos!"quote:
Huub droeg thuis een oorbel, moest deze in DGK uit doen,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub mag geen jeans aan van achter. Ik zag laatst nog een een of ander konijn/rat met jeans incl. gaten
Uw pakistaans/hindoestaans resten wordt gerecycled door uw zwerver.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is een reclamestunt, Mikey op de vuiniswagen met als slogan: "Laat uw afval niet zwerven"..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kappen nou.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Het wachten is op de eerste kartonfabriek: "Met Mikey is niks loos want die woont in onze kartonnen doos!"
Het is voorjaar, ik zie liever een lekker befbekkiequote:
... of "Laat uw afval niet zwerven, dat doet ons personeel al".quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mike is een pure alcoholist.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
heeft iemand gekeken of Mike al aan het tanken is?
Tuurlijk wel, gooi er maar in.quote:
Wiebelen, wiebelen.quote:
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike is een pure alcoholist.
Die zit al lang weer aan de whiskey
Die was op, toen wilde hij Bacardi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike is een pure alcoholist.
Die zit al lang weer aan de whiskey
Hij begon direct nadat hij gedoucht had. De whisky is op dus is hij overgestapt op de Bacardi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
Geloof er niks van.
Heb je daar pics van?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Heb je daar pics van?
Ik denk dat Mike zich daar niets van aan gaat trekken. Mike is denk ik wel doorgewinterd en zal zich niet zonder slag of stoot over geven denk ik. Ik moet me vergissen, maar het excuus wat Huub steeds weer probeerd af te dwingen, zal Mike denk ik niet geven. Mike heeft behoorlijke moeite met de vele gezichten die Huub heeft. De ene keer scheld hij iemand uit voor rotte vis en de andere keer probeerd hij weer recht te breien wat hij fout gedaan heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:53 schreef avonne het volgende:
[..]
logisch, het is de eerste harde actie in máánden. En het is afwachten wat Brian er mee gaat doen...
Brian zal het niet leuk vinden als Mike zich niet meer met het spel bemoeit !
Nou zal Mike er geen snars van begrepen hebben, maar Barry voor 100% wel, en wat zal Brian er van vinden als Barry Mike telkens uit het spel weert ?
me like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |