zegt veel over hun eigen jeugdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:51 schreef SIRA het volgende:
Brian en Amanda weten dus dat ze voor kids gaan optreden en dan toch nog die bh's etc meenemen
hij zat in gebarentaal uit te beelden dat ie mooie armen had.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:53 schreef Kaleddis het volgende:
Wat vind Ricardo eigenlijk van onze Peter ?
Misschien istie wel met z'n slaperige dronken junkenkop de gracht in gefietstquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef schatje het volgende:
Mikey zal wel naar die kuthond van hem zijn.
je gaat toch compleet over je nek als je zulke nonsens hoortquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef ericahysterica het volgende:
brian: oh je stinkt helemaal naar vuur................(oh brian alleen naar vuur???????)
scattie je tieten kijken mij aan
* beequeen krijgt wat van zichzelf, ik ben helemaal gefocused.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:01 schreef mootie het volgende:
KAAL!
Diana.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
Hoe was de voornaam van Amanda's moeder?
iemand misschien?
moeilijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
iemand misschien?
Zo'n bekkie trok hij niet toen hij zelf bezig was met dat russisch jongetjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
Rico vertelt over het knuffelen met Eric, Jaap.![]()
[ afbeelding ]
Nivootje hè Ericaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
de beelden zijn weer te walgelijk ik houd het voor vanavond gezien!
Waaaaaaaaaaacht, Brian en Amanda vertrekken nu!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
de beelden zijn weer te walgelijk ik houd het voor vanavond gezien!
ja dat hadden ik ook gevonden!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:05 schreef STAP01 het volgende:
Jacqueline Balk(Jacqueline)
Geboren in 1962.
op schoolbank.nl gezocht via Google. Weet niet of dit haar is. Uit Bussum komt deze Balk
Hier kun je alles vinden over het speurwerk naar Amanda's moeder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef trettie het volgende:
iemand misschien?
YW.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:14 schreef trettie het volgende:
Dat heb ik ook al eens gelezen!
Alleen deel 3 nog niet, dat ga ik dus even een keer lezen!
Dank je wel Bequeen!!!!
Misschien nog een vrijdagavond borrel en toen in slaap gevallen in een container!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg ineens het idee dat die kutzwerver gezellig met de rattenfamilie mee is naar Kinderen voor Kinderen of word ik nu para?
misschien mocht ie achter ff in alle rust bij slapenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Mike nu pas thuis?
Was er veel vuilnis vandaag ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
Best triest eigenlijk een zwerver op de vuilniswagen.
Van je hobby je beroep maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |