Oh ja? en toch 22 jaar over je heen laten lopen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:32 schreef Deisyy het volgende:
Bertram zegt dat Mike Huub beter kan negeren. Maar Mike kan zijn kop niet in het zand steken, hij is te trots
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:
Koen in gesprek met die kutzwerver. Hij zegt dat het een volwassen vent is en zich niet de les moet laten lezen.
Die kutzwerver wil wat zeggen maar doet het niet, is te grof voor de streamers.
Koraalspecht slang denk ik.
Ja, maar Karel zou Klaas niet zijn als hij dit niet gewoon voor zich houd..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en Karel die wel hoort dat Huub Mikey afblaft maar dan weer niet hoort dat Amanda geregeld een veeg uit de pan krijgt...
Spuit elf, wacht op Gabies!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:40 schreef petraa het volgende:
Weet Klaas ook dat hij al die namen heeft? Hij heeft toch fora gelezen!!!
Dat is niet de opdracht van Peter Paul, h ij moet daar oost indisch doof voor zijn. Mooie boel hoor, heb je een beroep waarbij tot dienst bent van de medemens laat Jasper dat aan zich voorbij gaan door die stomme FEBO.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja en Karel die wel hoort dat Huub Mikey afblaft maar dan weer niet hoort dat Amanda geregeld een veeg uit de pan krijgt...
Je weet wie er in dat hok zitten, iedere onbekende naam is voor Spuit Elf.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Mikey heeft 17 dagen niet geslapen... sure
Hahahaahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef PeterNB het volgende:
Zit er een poot achter de knoppen ?![]()
![]()
(De camera zoemt langzaam langs de naakte gerrit van Gijs)
Dat meisje wat nu met Huub gezelliie achter de piano zit.??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:00 schreef avonne het volgende:
"dat meisje geterroriseerd wordt door Huub"
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef schatje het volgende:
Zijn date komt ook niet meer. Hij is bang dat Huub haar terroriseert.
Het lijkt me zo sterk dat er voor die alcoholistische, slappe zak van een mislukkeling ook maar 1 reaktie is binnen gekomen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Gelooft ie nu zelf dat er echt vrouwen gereageerd hebben op die achterlijke oproep?
Ik schakel over naar Huub, kan dat gemummel en domme gelul niet meer aanhoren.
Duh, zijn date. Ikke=spuit11quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat meisje wat nu met Huub gezelliie achter de piano zit.??
Gevolgd door wat Schatje post.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"
Dan gaatie toch lekker naar huis (lees: doos of plek onder de brug). Heeftie geen last van Huubje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
Claire zegt dat de streams er alleen af gaan als er iets heel ergs gebeurd.
Mike "vind je het dan niet erg dat hij mijn baan zit te verkloten?"
Terecht, die doos heeft nog steeds medelijden met Mike en ze wil het toch voor hem opnemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:14 schreef joep.t het volgende:
vreselijk huub weer..claire zegt een ding: STIL zegt huub gelijk weer op een brian toon
ik quote mezelf maar evenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
Claire zegt dat de streams er alleen af gaan als er iets heel ergs gebeurd.
Mike "vind je het dan niet erg dat hij mijn baan zit te verkloten?"
Ik denk dat ze een deal aangegaan zijn met van Loenen, de vuinisbaas, voor de duur van het programma. Daarna is hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef avonne het volgende:
Het is héél vreemd dat hij 5 dagen met een kegel naar werk is gegaan en niet de tweede of derde dag al is ontslagen.
ik snapte het ook niet. Ik kon het ook niet goed horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Mike zegt dat hij nog niet klaar is met Brian.....?????? Dat Brian niet voor m is opgekomen ofzo?
Iemand in het hok die tegen Brian isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef STAP01 het volgende:
Mike zegt dat hij nog niet klaar is met Brian.....?????? Dat Brian niet voor m is opgekomen ofzo?
Welke dates? Wie is er nou geinteresseerd in zo'n low-life kut-zwerver?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, Mike zei "ik wil mijn dates afzeggen"
mike snapt wel vaker dingen niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
Bron: nowlive
het laatste nieuws wat ik doorkreeg van mikes collega ( die ik dus ook ken ) is dat mike continue probeert iedereen voor zijn karretje ( tegen huub ) te spannen. en dat die jongens dat zat zijn.
In een andere post van deze persoon (die post kan ik dus typisch niet meer vinden) verteld ze dat die twee collega's zelf niet meewilde...
Zit Mike te liegen?
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
het laatste nieuws wat ik doorkreeg van mikes collega ( die ik dus ook ken ) is dat mike continue probeert iedereen voor zijn karretje ( tegen huub ) te spannen. en dat die jongens dat zat zijn.
Is toch zijn dagtaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef T-lex het volgende:
Ach...Huubje kruipt helemaal in de slachtoffer rol.![]()
Mikey heeft Huub op de kast gejaagd toen met die russen...koste Huub een boete en nu moet tie huilen.![]()
Wie was er bezig mensen over de zeik te krijgen....jij Huubsel!
En jij gelooft dat? Zodra Brian binnen is loopt Mike weer als een puppie achter hem aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iemand in het hok die tegen Brian isLaat hem dan even zijn gang gaan
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?
Containerbedrijf van Loenen Milieu BV > Meer: Containers in Hilversum.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet dat bedrijf waar Mikey werkt?
Hij jankt niet, hooguit van de slappe lach.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet tie ook niet janken als er iemand tegenin gaat en hij zelf tegen de boete oploopt.
Dan moet Frits bij de brandweer gaan slapen en niet in de dependance van "Zonnendael" in Eemnes.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef mazaru het volgende:
Diederik wil zijn nachtrust![]()
[ afbeelding ]
Dus dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet tie ook niet janken als er iemand tegenin gaat en hij zelf tegen de boete oploopt.
Dan moet Rob maar eens lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Casper is bang dat hij niet aan zijn nachtrust toekomt als Huub die kutzwerver blijft terroriseren, PUSSY.
Zout toch eens op met al die laatste nieuwtjes van Nowlive. We zitten hier op Fok.....Wil je nog een eenzijdiger nieuws hebben, als nieuws van Nowlive !!!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:20 schreef Musje456 het volgende:
In een andere post van deze persoon (die post kan ik dus typisch niet meer vinden) verteld ze dat die twee collega's zelf niet meewilde...
Zit Mike te liegen?
Wouden/zouden als verleden tijd van welk werkwoord?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef avonne het volgende:
wat een vaag verhaal over die 2 gasten die vanavond wouden/zouden komen.
Waren het nou "zijn beste matties uit Amsterdam" of "collega's van de vuilniswagen"?
Wilden ze nou komen om "Claire te bangen", "Huub de romp van zijn kop te trekken vanwege gisteravond" of "gewoon gezellig op bezoek komen"?
Heeft er de hele dag over na kunnen denken, en is nog steeds de weg kwijt.
Coldstar, moppie, Pietje zegt: ik vind, jij zegt: ik vind dat niet. PUNT.(eventueel met omdat...) Ik wil ook niet dat jij opzout.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zout toch eens op met al die laatste nieuwtjes van Nowlive. We zitten hier op Fok.....Wil je nog een eenzijdiger nieuws hebben, als nieuws van Nowlive !!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |