Huh? Hoezo is dat wettelijk verplicht danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad voor betalen i.c.m. iPod touch. Vanwege de wet.
Ja , de iPod touch is namelijk een apparaat dat zonder abonnement wordt verkocht. Voor dergelijke apparaten is het volgens de Sarbanes-Oxley act verboden om gratis nieuwe functionaliteit toe te voegen. Bij de iPhone is dit niet zo omdat Apple ook geld krijgt van de providers.Een stomme Amerikaanse regel, maar daar kan Apple zich niet aan onttrekken. En dus moet je betalen voor je iPod touch upgrade.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Huh? Hoezo is dat wettelijk verplicht dan
Flink oud al. Reken op ongeveer 16 a 1700 euro.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:32 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hoi,
Weet een van jullie toevallig wat ik ongeveer voor mijn Mac Pro (sep 2006 / 2 GB geheugen / Quad Core / 300+150 GB harddisk / Airport Extreme / Leopard) zou kunnen vragen/krijgen? Of hoe ik daar achter kan komen?
thanks...
Ik zie werkelijk helemaal niets staan wat ook maar remotely te maken heeft met het uitbreiden van functionaliteit op een bestaand device. Die wet gaat over de controle van het bestuur voor beursgenoteerde bedrijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:56 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja , de iPod touch is namelijk een apparaat dat zonder abonnement wordt verkocht. Voor dergelijke apparaten is het volgens de Sarbanes-Oxley act verboden om gratis nieuwe functionaliteit toe te voegen. Bij de iPhone is dit niet zo omdat Apple ook geld krijgt van de providers.Een stomme Amerikaanse regel, maar daar kan Apple zich niet aan onttrekken. En dus moet je betalen voor je iPod touch upgrade.
Why iPod touch users must pay for updatequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:52 schreef Kremers het volgende:
Huh? Hoezo is dat wettelijk verplicht dan
Nou, dat valt me nog meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:00 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Flink oud al. Reken op ongeveer 16 a 1700 euro.
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat Apple bij het ontwikkelen van de Touch het idee had dat het "gewoon weer een iPod" zou worden. Maar nu met de 2.0 update wordt het opeens een Enterprise-class internet-apparaat en daar wil Apple eigenlijk ook wel weer even wat voor in de portomonnee vangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Die SOx wet is een interpretatie hoor van een aantal forum berichten. Geen zekerheid. En zoals andere mensen terecht opmerken had dan ook volstaan kunnen worden met $1,- rekenen.
Onzin verhaal dat dat de reden is.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat Apple bij het ontwikkelen van de Touch het idee had dat het "gewoon weer een iPod" zou worden. Maar nu met de 2.0 update wordt het opeens een Enterprise-class internet-apparaat en daar wil Apple eigenlijk ook wel weer even wat voor in de portomonnee vangen.
Was jij niet die gozer die OSX maar kut vond en liever windows had op zijn 2 dagen oude mac?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
net leopard op mijn mac gezet, nu word het tijd om uit te zoeken hoe dat programma werkt zodat dat grafvista eraf kan
ze praat irritantquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:26 schreef Junkie het volgende:
Filmpje 1: Midian's MacBook Fund
Filmpje 2: I GOT A MAC BOOK
![]()
![]()
nee ik was die gozer die geen flauw idee had hoe osx werkte en daarom windows erop had gezet omdat ik me laptop atm nodig hadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer die OSX maar kut vond en liever windows had op zijn 2 dagen oude mac?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee ik was die gozer die geen flauw idee had hoe osx werkte en daarom windows erop had gezet omdat ik me laptop atm nodig had
Het schijnt dat mensen die dingen erg graag unlocken. Misschien kun je daar iets mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:31 schreef Tijn het volgende:
Nu nog even een goed idee voor een applicatie bedenken
En dan via Apples Appstore verkopen zeker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:47 schreef broer het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die dingen erg graag unlocken. Misschien kun je daar iets mee?
VLC?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:06 schreef JoMo0 het volgende:
FireWire kabel en Mini starten met T ingedrukt.
En dan eventueel met Migratie Assistent kun je programma's e.d. overzetten. Te vinden in Hulpprogramma's ( CMD + Shift + U )
Dat had ik in de OP al geprobeerd en werkte niet! Maar misschien was het de verkeerde volgorde, dat ga ik nu proberenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:34 schreef JoMo0 het volgende:
Maar je bent eigenwijs zie ik.
+ qquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
garageband staat een beetje vasthoe krijg je dat afgesloten of weer aan de praat?
Stel het voor FBquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:39 schreef BaggerUser het volgende:
+ alt + esc
hey ik heb een goed idee voor FOK!, je kunnen abboneren op een reeks, scheelt een boel tvp's
fanboy!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
net leopard op mijn mac gezet, nu word het tijd om uit te zoeken hoe dat programma werkt zodat dat grafvista eraf kan
Slim idee!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:05 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
[FEA][FO] lid worden van een reeks
BUquote:waarvoor heb je toner nodig?
oudersquote:niet?
BUquote:waarom heb je het dan besteld?
...quote:niet?
netjes verpakt!, zijn prima aangekomen dank!quote:OOOoooh mijn posters!!!!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1036371.html, misschien dit keer wel patent op vastleggen ?quote:
En ze zijn binnenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
Shit, ik moet eigenlijk weg maar ik wil de postbode niet missen.
wellicht via bluetooth. Maar kan je geen umts modem bij je abo krijgen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:32 schreef .Pas het volgende:
Weet iemand hoe ik via mijn umts telefoon kan internetten op mijn macbook?
welke?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wellicht via bluetooth. Maar kan je geen umts modem bij je abo krijgen?
Zo, een volautomatische espressomachine is onderweg naar de familie swets
Via bluetooth inderdaad. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet instellen. Het gaat om een k800i.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gegevens heb je bij je abonnement gehad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef .Pas het volgende:
[..]
Via bluetooth inderdaad. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet instellen. Het gaat om een k800i.
Bij de bluetooth configuratie assistent krijg ik een optie "internettoegang via gegevensverbinding van telefoon".
Daarna kan ik de fabrikant, model telefoon en gebruikers naam en wachtwoord invullen. Echter, heb ik heb geen flauw idee wat ik bij APN en CID moet invullen.
Als ik op mijn telefoon kijk zie ik enkel de gegevens gebruikersnaam, wachtwoord, poxy adres en poortnummer.
Alleen wel jammer dat het stiekem ook $99/jaar kost. Helemaal gratis een hobbyprojectje ontwikkelen is er dus niet bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:31 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de Keynote van gisteren zitten bekijken. Ze hebben het best aantrekkelijk gemaakt om iPhone developer te worden, dat is wel cool, zeker omdat je een goed distributiekanaal kunt gebruiken.
Nu nog even een goed idee voor een applicatie bedenken
Een gratis hobbyproject kun je prima ontwikkelen voor nop, omdat de SDK gratis is. Je moet pas betalen vanaf het moment dat je je software in de store gaat aanbieden. Als je het daar ook gratis aan wilt bieden, betaal je daar inderdaad 99 dollar voor. Daar staat wel tegenover dat de hosting en het distribueren van updates voor je geregeld is en je hebt meer exposure dan je ooit met je eigen homepage kunt creëren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat het stiekem ook $99/jaar kost. Helemaal gratis een hobbyprojectje ontwikkelen is er dus niet bij.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen?quote:
Coolquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef DaMook het volgende:
iPhone is binnen en werkend. Is echt maar een paar minuutjes dat unlocken met iJailbreak
.
Nope. Maar goed. Ik heb het aan de praat. APN blijkt een URL te zijn. In dit geval live.vodafone.com. CIDN heb ik gewoon laten staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die gegevens heb je bij je abonnement gehad.
Maar met de huidige koers is die $ 99,- ook te verwaarlozen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat het stiekem ook $99/jaar kost. Helemaal gratis een hobbyprojectje ontwikkelen is er dus niet bij.
Ik heb exact dezelfde, en het is elk kopje weer een feest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet even een modemscriptje voor de k800i downloaden en die in de goeie map op je mac zetten (HD/Library/Modem Scripts). Dan een nieuwe bluetooth verbinding maken, in network prefs bluetooth selecteren, via advanced het juiste scriptje pakken, en gaan. Je hoeft niet eens apart je username e.d. in te vullen - althans, ik niet (umts via KPN). Ik gebruik inmiddels een iPhone, en daar werkt het niet bij, maar op deze manier heb ik het ook via Leopard aan de praat gekregen. :-)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef .Pas het volgende:
[..]
Via bluetooth inderdaad. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet instellen. Het gaat om een k800i.
Bij de bluetooth configuratie assistent krijg ik een optie "internettoegang via gegevensverbinding van telefoon".
Daarna kan ik de fabrikant, model telefoon en gebruikers naam en wachtwoord invullen. Echter, heb ik heb geen flauw idee wat ik bij APN en CID moet invullen.
Als ik op mijn telefoon kijk zie ik enkel de gegevens gebruikersnaam, wachtwoord, poxy adres en poortnummer.
Je moet echt even de Keynote kijken, dan krijg je een goed beeld van wat er mogelijk is op de iPhone. De SDK is te downloaden van http://developer.apple.com en wat je ermee kunt maken beperkt zich absoluut niet tot webapps. Je hebt de hele OS X architectuur + Cocoa Touch tot je beschikking.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
waar kan je die iphone sdk downloaden? En het werkt toch met een soort webapps?
Ik geen cacaoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet echt even de Keynote kijken, dan krijg je een goed beeld van wat er mogelijk is op de iPhone. De SDK is te downloaden van http://developer.apple.com en wat je ermee kunt maken beperkt zich absoluut niet tot webapps. Je hebt de hele OS X architectuur + Cocoa Touch tot je beschikking.
kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
ja... die konden we nog niet
Het zit diep ook zie ik...
Ik wil een stille pc!
Bootcamp geinstalleerd, hoe terug naar OSX?
Heel fijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kloptheel diep
Daarom ga ik ook naar een bedrijf die niet met macs werkt
Maar je post wel in de AppleSC, nu is je MyAT getekend voor het levenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
kloptheel diep
Daarom ga ik ook naar een bedrijf die niet met macs werkt
Nogmaals: kijk ff de Keynote. Er waren developers bij die nog nooit met Cocoa hadden gewerkt, nog nooit een regel Objective-C hadden geschreven en zelfs nog nooit achter een Mac hadden gezeten die in 2 weken de meest toffe iPhone apps konden ontwikkelenquote:
Ik download gelijk de sdkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nogmaals: kijk ff de Keynote. Er waren developers bij die nog nooit met Cocoa hadden gewerkt, nog nooit een regel Objective-C hadden geschreven en zelfs nog nooit achter een Mac hadden gezeten die in 2 weken de meest toffe iPhone apps konden ontwikkelen
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet ik zeker wel m'n gejailbrakte touch upgraden naar de laatste firmware...
Sowieso gratis.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:20 schreef DaMook het volgende:
Kun je die sdk gratis downloaden als je niets uit wil brengen of moet je sowieso die 99 dollar betalen ?
Ik ken iGTD niet, maar aangezien veel van dat soort dingen centraal worden bijgehouden: zet maandag eens als begin van de week in iCal, misschien doet ie het dan wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:36 schreef BaggerUser het volgende:
lijkt een soort van getting things done software
heb nu dus iGTD, is wel toflukt me alleen niet om de mandag als 1e dag van de week te zetten
heb ik al, en ze kunnen wel syncen dus zou fijn zijn als het in igtd konquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken iGTD niet, maar aangezien veel van dat soort dingen centraal worden bijgehouden: zet maandag eens als begin van de week in iCal, misschien doet ie het dan wel.
Ik geef je het advies maar vast.. geen WMMquote:Op zondag 9 maart 2008 01:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
vandaag een wireless keyboard gekochtnu ff sparen voor de muis
why not?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik geef je het advies maar vast.. geen WMM
RSI!!!!quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
RSI!!!!
En middelste muisknop stopt vrij snel met normaal werken, ga gewoon voor een degelijke Logitech muis van dezelfde muis, en ik kan je garanderen dat je er veel blijer mee bent... Staat misschien niet zo fancy, maar het werkt wel lekkerder...
Wacht maar tot dat je hem ongelovelijk veel gebruikt...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb een MM, werkt prima
Ik heb er ook wel aan gedacht om een keyboard +muis bij mijn Macbook te bestellen, maar eigenlijk zit ik er alleen maar mee op mijn schoot op de bank; hoe mooi ook, dan is het toch zonde geldquote:Op zondag 9 maart 2008 01:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
vandaag een wireless keyboard gekochtnu ff sparen voor de muis
Ik heb er drie, waarvan 1 wireless. Ik vind het erg prima muizen.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb een MM, werkt prima
heb de apple keyboard, geweldig zou niet meer anders willenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:41 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel aan gedacht om een keyboard +muis bij mijn Macbook te bestellen, maar eigenlijk zit ik er alleen maar mee op mijn schoot op de bank; hoe mooi ook, dan is het toch zonde geld
Maar bevalt het keyboard goed?
/Edit: tenminste, ik ga er van uit dat je die van apple hebt?![]()
Zo lijkt hij op Ghandiquote:Op zondag 9 maart 2008 14:05 schreef BaggerUser het volgende:
bij deze verneuk ik even de lay out:
[ afbeelding ]
Misschien kan je de K800 als USB-modem gebruiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:57 schreef .Pas het volgende:
Voor het geval je huis ontploft?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:33 schreef Geqxon het volgende:
-Handmatige backup naar mijn dedicated Time Machine schijf, deze leg ik na de backup buiten het huis op een veilige locatie.
Dat klopt, maar wat ik zeg maar wil is dat ik twee backup-schijven in het optiemenu aan wil vinken, in plaats van één.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef super-muffin het volgende:
Dat eerste is best mogelijk.Gewoon op het TM icoon in je dock of menubalk en dan 'Maak nu reservekopie'
TimeMachine gebruiken voor je dagelijkse dingen.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Geqxon het volgende:
Dat klopt, maar wat ik zeg maar wil is dat ik twee backup-schijven in het optiemenu aan wil vinken, in plaats van één.
Het is misschien wat worst-case-scenario of doomsday, maar mocht er ooit iets ergs gebeuren, diefstal van mijn Macbook + NAS, gaslek, EMP, kortsluiting, blikseminslag, dan kan ik een nieuwe Macbook kopen, mijn backup schijf van de andere locatie halen en verder gaan waar ik sinds de laatste backup gebleven was. Geeft mij gewoon een wat veiliger gevoel.
Eigenlijk moet je dan ook een backup hebben in het buitenland, voor het geval er een nucleaire explosie in Nederland plaatsvindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat ik zeg maar wil is dat ik twee backup-schijven in het optiemenu aan wil vinken, in plaats van één.
Het is misschien wat worst-case-scenario of doomsday, maar mocht er ooit iets ergs gebeuren, diefstal van mijn Macbook + NAS, gaslek, EMP, kortsluiting, blikseminslag, dan kan ik een nieuwe Macbook kopen, mijn backup schijf van de andere locatie halen en verder gaan waar ik sinds de laatste backup gebleven was. Geeft mij gewoon een wat veiliger gevoel.
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:39 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan ook een backup hebben in het buitenland, voor het geval er een nucleaire explosie in Nederland plaatsvindt.
Is op zich ook een goeie! Werkt SuperDuper al onder Leopard? Ik heb een officiele licentie, maar na twee maanden te hebben gewacht op een Leopard versie ben ik er maar mee gestopt...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:38 schreef Junkie het volgende:
[..]
TimeMachine gebruiken voor je dagelijkse dingen.
En een andere image tool voor de "offsite" backup.
Geksie, jij gebruikte SuperDuper (of een andere tool) toch al onder Tiger?
btw. Tootlje gevonden om van NAS schijven TimeMachine schijven te maken.
iTimemachine
SuperDuper v2.5 requires Mac OS X 10.4 or later, and is fully Leopard compatible.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:41 schreef Geqxon het volgende:
Is op zich ook een goeie! Werkt SuperDuper al onder Leopard? Ik heb een officiele licentie, maar na twee maanden te hebben gewacht op een Leopard versie ben ik er maar mee gestopt...
Precies wat je wou, geksie...quote:v2.5 now available!
The latest version of SuperDuper! can store a bootable backup alongside Time Machine backups, copy Time Machine backups to other drives, run scheduled copies on demand, and polishes and improves many other aspects as well. (A full list can be found by selecting Help > Revision History.)
SuperDuper! remains a Universal Application, and works beautifully on Intel and Power PC based Macs.
It's a free update for users: existing copies of SuperDuper! will auto-upgrade the next time they are run, or you can download now.
Je moet het niet gaan overdrijven, maar als iemand binnenkomt en zowel mijn Macbook als NAS meeneemt ben ik alle data die ik in mijn complete leven verzameld heb kwijt.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef JoMo0 het volgende:
Inderdaad zeg. Als als als. Ja als je hart niet meer klopt , leef je niet meer. Al dat gezeik met backuppen op 26 plaatsen.
Dat is niet de reden dat ik backup. Ik vind het gewoon erg 1995 om al je data op 1 plek te hebben.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:30 schreef JoMo0 het volgende:
Dat kan best. Maar waar slaat het op dat je gaat backuppen omdat je bang bent dat er 'lui' bij je inbreken. Dan kan je wel met alles rekening gaan houden.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat ik backup. Ik vind het gewoon erg 1995 om al je data op 1 plek te hebben.
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan overdrijven, maar als iemand binnenkomt en zowel mijn Macbook als NAS meeneemt ben ik alle data die ik in mijn complete leven verzameld heb kwijt.
Dat is niet de primaire reden. Verder ga ik hier niet verder op in. Jullie vinden het schijnbaar gek dat ik als simpele consument een offsite backup én een hourly backup wil hebben. Daar kan ik mee leven.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan overdrijven, maar als iemand binnenkomt en zowel mijn Macbook als NAS meeneemt ben ik alle data die ik in mijn complete leven verzameld heb kwijt.
Geef eens een alternatief?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:07 schreef Kremers het volgende:
Websites die gebruik maken van Windows Media
Van Flash hoor ik vrij veel. Want elke keer als ik met mijn Macbook flash filmpjes open hoor ik mijn Macbook opstijgen.quote:
Quicktime, 5 dollar you soldierboy, me love you quicktime.quote:
No offence, maar om een filmpje te kijken ga ik geen Quicktime installeren. Enig idee wat een troep Quicktime for WIndows is?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Quicktime, 5 dollar you soldierboy, me love you quicktime.
MP4 natuurlijk, wat in tegenstelling tot WMV10 een ISO standaard is. Of H.264 als je het helemaal goed wil aanpakken.quote:
Dat is toch überhaupt de grondslag van windows.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:33 schreef Geqxon het volgende:
-Een gratis proces dat in de achtergrond nutteloos resources trekt!
Er moet gewoon weer een mooi uniform standaard komen dat voor elk platform beschikbaar is.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
MP4 natuurlijk, wat in tegenstelling tot WMV10 een ISO standaard is. Of H.264 als je het helemaal goed wil aanpakken.
Die is er. Het heet MP4.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er moet gewoon weer een mooi uniform standaard komen dat voor elk platform beschikbaar is.
Idealisme op het internet.
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er moet gewoon weer een mooi uniform standaard komen dat voor elk platform beschikbaar is.
Idealisme op het internet.
Maar jij bent ook wel een erg kritische consumer.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ook nog nooit een goeie Flash videoplayer gezien. Door de tijdbalk skippen is altijd vreselijk. Het gaat nooit precies, bufferen gaat kut. Beh.
Check de media player van Jeroen Wijering. Deze kerel zit ook achter de player op YouTube. Zelfs de Nederlandse overheid werkt ermee.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb ook nog nooit een goeie Flash videoplayer gezien. Door de tijdbalk skippen is altijd vreselijk. Het gaat nooit precies, bufferen gaat kut. Beh.
Behalve dan elke iPod op de planeet bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2008 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En waarom word het nog nergens gebruikt?
Ook dat is een slechte speler. Ik kan niet verder vooruit spoelen dan wat ik al geladen heb.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Check de media player van Jeroen Wijering. Deze kerel zit ook achter de player op YouTube. Zelfs de Nederlandse overheid werkt ermee.
Hoe precies het skippen trouwens gaat heeft meer te maken met de keyframes van de bronvideo dan de player. Geen enkele player kan tussen keyframes in scannen.
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
...ceedee van jou, router van mij...
Dat kan wel. Toegegeven, ik krijg het in zijn voorbeeld op de website ook niet voor elkaar, maar ik heb zelf wel eens een pagina gemaakt met deze player en ik weet 100% zeker dat het toen wel mogelijk was. Misschien is het een optie die je kunt meegegeven ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook dat is een slechte speler. Ik kan niet verder vooruit spoelen dan wat ik al geladen heb.
Met YouTube is dit mogelijk, maar het lukt mij nooit precies. Het is inderdaad alsof hij op een keyframe "vastplakt". Verder vind ik het erg spijtig dat de YouTube player al zijn voorheen geladen data kwijt is als ik ga skippen. Kan een hoop bandbreedte sparen. Dat zijn gewoon kleine dingen die ik zelf erg jammer vind. Apple software heeft mij kritisch gemaakt, want daar gaat alles wel perfect.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef Tijn het volgende:
[quote]Op zondag 9 maart 2008 22:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook dat is een slechte speler. Ik kan niet verder vooruit spoelen dan wat ik al geladen heb.[/url]
Dat kan wel. Toegegeven, ik krijg het in zijn voorbeeld op de website ook niet voor elkaar, maar ik heb zelfs wel eens een pagina gemaakt met deze player en ik weet 100% zeker dat het toen wel mogelijk was. Misschien is het een optie die je kunt meegegeven ofzo.
Dat is logisch en dat doen alle spelers. Je kunt niet een frame weergeven zonder het bijbehorende keyframe te hebben. De oplossing is je video encoderen met meer keyframes, in de speler ga je de oplossing voor dit probleem niet vinden.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met YouTube is dit mogelijk, maar het lukt mij nooit precies. Het is inderdaad alsof hij op een keyframe "vastplakt".
Helaas. D'r stond wel Wireless Broadband Router op de doos, alleen is het geen ADSL router. En 11Mbpsquote:Op zondag 9 maart 2008 22:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even kijken, misschien heb ik nog wel een router.
Maar goed, enough techtalk, dat ik niet net als een desktop speler de exacte positie op kan geven waar ik de tijdbalk wil hebben is imho niet netjes. Met Quicktime kan ik tot op het frame nauwkeurig werken.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is logisch en dat doen alle spelers. Je kunt niet een frame weergeven zonder het bijbehorende keyframe te hebben. De oplossing is je video encoderen met meer keyframes, in de speler ga je de oplossing voor dit probleem niet vinden.
Nou, de verkoper reageerde gelijk op mijn mailtje en ik mag 'm terugsturen, dan ruilen ze 'm om.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef JoMo0 het volgende:
Sjoewe , hoe is het met iPod-gate ?
Touch?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou, de verkoper reageerde gelijk op mijn mailtje en ik mag 'm terugsturen, dan ruilen ze 'm om.
Dus ik heb 'm afgelopen woensdag met de priority-mail teruggestuurd, dus die zal wel aankomen van de week. Helaas komt de retour-iPod waarschijnlijk te laat voor m'n wintersport vakantie.
Helaaspindakaas, dan maar weer met m'n ouwe trouwe 1GB MuVo. En dus geen Lost kijken in de bus
Even eerlijk Geks, waarom zou je tot op de 1/25 van een seconde moeten spoelen met een internet videoplayer.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar goed, enough techtalk, dat ik niet net als een desktop speler de exacte positie op kan geven waar ik de tijdbalk wil hebben is imho niet netjes. Met Quicktime kan ik tot op het frame nauwkeurig werken.
Pindakaas. Ti's wel echt zo'n soort kastje wat je altijd voor je voeten ziet slingeren totdat je 'm nodig hebt.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Helaas. D'r stond wel Wireless Broadband Router op de doos, alleen is het geen ADSL router. En 11Mbps
Nope. 30gb 5.5G iPod. Mijn beste vriend heeft een 32gb touch gekocht, daar heb ik een poosje mee zitten spelen en definitief besloten dat het er leuk uitziet, maar echt niks voor mij is.quote:
Modem router heb ik sowieso niet staan want ik heb kabel hier. MIjn eigen router gat met regelmaat de deur uit en wordt vervangen door een nieuwequote:Op zondag 9 maart 2008 22:43 schreef nietzman het volgende:
Hee Swets heb jij nog steeds een router in de aanbieding? M'n ex ropte in al haar liefligheid m'n ADSLmodemrouterdinggeval uit de meterkast..
Dat doet me denken aan m'n antikraak huisje met m'n Motorola Surfboard tegen de muur aan geductapet en de industrieele hoeveelheid fel gele LANkabel die eromheen gedrapeerd lag.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pindakaas. Ti's wel echt zo'n soort kastje wat je altijd voor je voeten ziet slingeren totdat je 'm nodig hebt..
Een NAS en een verwisselbare HD en DVD's en hardprint. En als de fik er in gaat is alles weg... Zolang ik dan vrouw en kinderschare nog heb is dat een typisch geval van ... boeiuh.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Swets, ik vraag mij dan wel af hoe jij je backups geregeld hebt? Of ga je daar ook met een "" op antwoorden?
En dan heb je er commentaar op dat ik het naar een HD én een NAS wil backuppen?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een NAS en een verwisselbare HD en DVD's en hardprint.
Is goed. Zolang je maar weet dat die van mij 20 centimeter is.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zullen we weer ophouden met internetpiemels naast elkaar leggen?
Yup, leve Lynda.comquote:Op zondag 9 maart 2008 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
Deed je zelf ook de boel lay-outen dan?
En 60 versies, damn, dat is een hoop, maar denk dat ik dat ook wel voor m'n scriptie ga halen volgend jaar
Via bluetooth werkt ondertussen prima, maar dit is ook interessant.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Misschien kan je de K800 als USB-modem gebruiken.
Kijk eens of je de optie USB-Internet hebt.
Instellingen - Verbindingen - USB - USB-Internet
Dan kan ik het wel verder uitleggen.
Ik heb nog wel een router over, oud 3com ding met 11 mbps wireless en een uplink-poort die te traag was voor mijn verbindingquote:Op zondag 9 maart 2008 23:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pindakaas. Ti's wel echt zo'n soort kastje wat je altijd voor je voeten ziet slingeren totdat je 'm nodig hebt..
Stond van de week ook al in het topic.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef broer het volgende:
Grappig filmpje over het 'Newton Virus voor de Mac'. Geen idee of het echt bestaat of dat ze een leuk trucje hebben uitgehaald, maar het ziet er wel grappig uit.
Ik zou me dr bij neerleggen en hem gaan ophalen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen jongens! Mijn iPhone is nogsteeds bij de douane
Ze zijn er mee aan het spelen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgen jongens! Mijn iPhone is nogsteeds bij de douane
Ah, dat had ik dan gemist.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Stond van de week ook al in het topic.
Wat moet ik daar precies voor doen?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou me dr bij neerleggen en hem gaan ophalen.
Wachten. Naar Amsterdam gaan en een leuk bedrag betalen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat moet ik daar precies voor doen?
betaal je dan meer als dat je zou betalen als hij aan de deur komt?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wachten. Naar Amsterdam gaan en een leuk bedrag betalen.
Nee hetzelfde. Of misschien wel minder omdat ze het pakket niet hoeven door te sturen.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
betaal je dan meer als dat je zou betalen als hij aan de deur komt?
Hier ook binnen, althans, al een tijdje maar vandaag pas tijd gehad de boel te bekijken. Super! We gaan ze een mooi plaatsje geven in de nieuwe hobby/pc kamer over een paar weken!quote:
Hij zou me vandaag bellen, dus hij heeft nog tot en met 6 uur ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Tomasso heb je die baan gekregen? Volgens mij hebben wij een nieuwe collega namelijk...
Wat is je voornaam?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij zou me vandaag bellen, dus hij heeft nog tot en met 6 uur ofzo
En hoezo denk je dat je een nieuwe collega hebt?
Paul, staat als het goed is ook in m'n profielquote:
Sorry Paul, het is ene Ivo( de persoon die is aangenomen)quote:Op maandag 10 maart 2008 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Paul, staat als het goed is ook in m'n profiel
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry Paul, het is ene Ivo( de persoon die is aangenomen)
Ben je nu aan het werk dan? Dacht dat je niet mocht surfen onder werktijd. Tenminste dat werd mij verteld.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry Paul, het is ene Ivo( de persoon die is aangenomen)
Ben niet aan het werk. Ik krijg net een mailtje van de opperhoofdquote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk dan? Dacht dat je niet mocht surfen onder werktijd. Tenminste dat werd mij verteld.
Het zal lekker druk zijn nu in de stadquote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het werk dan? Dacht dat je niet mocht surfen onder werktijd. Tenminste dat werd mij verteld.
Doe Steve de groeten.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ben niet aan het werk. Ik krijg net een mailtje van de opperhoofd
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zeg het ff als je gebeld bent. Ik wil wel weten of je aangenomen bent, eigenlijk...quote:Op maandag 10 maart 2008 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zal lekker druk zijn nu in de stad
Steve is niet de opperhoofd. Hij is AWONAWILONAquote:
Will do.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zeg het ff als je gebeld bent. Ik wil wel weten of je aangenomen bent, eigenlijk...
Nee, ik ben al een stuk minder positief nuquote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef JoMo0 het volgende:
Ik zou in ieder geval niet te hard van stapel lopen , Tomasso. Mij werd ook verteld dat ik op mocht voor een tweede gesprek , maar als het puntje bij paaltje komt is het ineens niet meer nodig.
Waarschijnlijk omdat ze met je iPhone aan het spelen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey JoMo0 ik krijg die TNT inklaringen maar niet aan de telefoon. Is dat normaal?
Neen! Ze blijven met hun gore tengels van mijn speeltje af!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze met je iPhone aan het spelen zijn.
Ja. Eerst mij voicemail inspreken dat ik mocht komen voor een 2e gesprek. Dus hij zou bellen voor een afspraak. Niet gedaan dus ik bel naar iFactors. Wordt er meegedeeld dat ze al andere mensen hadden gevonden en je dus fijn de deur wordt gewezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Will do.
[..]
Nee, ik ben al een stuk minder positief nuMaar je moest dus komen voor een 2e gesprek en uiteindelijk ging het niet door? Vaag
Dat merk je vanzelf denk ik. Maar je moet wat als ze niet opnemen. Ja of je kunt wachten tot je een ons weegt...quote:Op maandag 10 maart 2008 15:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Mailen ze snel?
quote:Geachte de heer,
U krijgt morgen , overmorgen een formulier toegestuurd om meer
inlichtingen omtrent uw pakket.Met dit formulier kunt u het pakket
ophalen of laten verzenden naar uw huisadres. Niet eerder tot mij spijt
Hmmk. Mja, ben nog steeds niet gebeld. Wat is het toch met Apple Stores en bellen. Ook die Centraal heeft er een handje van niet te gaan bellen als ze iets belooft hebben. Zo heb ik een dag extra op m'n iBook zitten wachten omdat je er uiteindelijk zelf weer achteraan moet... "Uw iBook? Ja, die hebben we al een dag binnen hoor..."quote:Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Eerst mij voicemail inspreken dat ik mocht komen voor een 2e gesprek. Dus hij zou bellen voor een afspraak. Niet gedaan dus ik bel naar iFactors. Wordt er meegedeeld dat ze al andere mensen hadden gevonden en je dus fijn de deur wordt gewezen.
Ja, dat kan heb ik ook gedaanquote:Op maandag 10 maart 2008 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik mijn 1.1.1 iPhone gewoon updaten naar 1.4 en dan unlocken met Ziphone? Het klinkt zo eenvoudig..
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:14 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik mijn 1.1.1 iPhone gewoon updaten naar 1.4 en dan unlocken met Ziphone? Het klinkt zo eenvoudig..
Als het maar werkt, mijn verbinding werkt nog via de tamtam. Heb al contact gehad met KPN dat ik m'n installatiepakket nou wel eens wil (De router was nog van het oude abbo.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:56 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb nog wel een router over, oud 3com ding met 11 mbps wireless en een uplink-poort die te traag was voor mijn verbindingAls je een verbinding van minder dan 10 mbit hebt is het ding verder prima.
? De macbook gaat toch maar tot 2gb?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga morgen maar eens die 4GB in m'n MacBook zetten, maar waar koop ik een kruiskop schroevendraaier formaat 00?
Nee hoor in de laatste twee versies gaat 4gbquote:
Oke, die zit hier in de buurt dus kan ik wel even langs hoppen morgenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Bij de Gamma hebben ze een setje met nog 3 andere maten schroevendraaiers voor 4,99. Daar heb ik mijne althans vandaan.
Jij denkt dat de douane gek is?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn paypal factuur van mijn iPhone eens lekker te manipuleren als ik ermee naar TNT inklaringen moet. Hoe groot is het risico?
Precies. Er komen heel veel iPhones via de Douane binnen. Dus ze hebben er best ervaring mee. En daarbij we zijn niet de enige met internet ..quote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij denkt dat de douane gek is?
Maar goed, jij bent met fraude bezig. Jij mag de consequenties dragen. Ik zou er alleen mee uitkijken, aangezien ze echt niet gek zijn.
Maar wat als er bij je iPhone 16GB een factuur van 200 dollar zit? Moet je dan enkel belasting over die 200 dollar betalen? Of de nieuwwaarde?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij denkt dat de douane gek is?
Maar goed, jij bent met fraude bezig. Jij mag de consequenties dragen. Ik zou er alleen mee uitkijken, aangezien ze echt niet gek zijn.
Een beetje ghetto, misschien met Split & Concat ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan ik mijn iPhoto library van 16Gb op DVD zetten, ik heb het geprobeerd te splitten met roxio toast, maar daar is het al 2 keer mee mislukt dus kan stuffit ook splitten?
Moet het in een diskimage staanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een beetje ghetto, misschien met Split & Concat ?
Ik denk dat je dan gewoon het bokkepootje bent en dat ze het toch nader gaan onderzoeken.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als er bij je iPhone 16GB een factuur van 200 dollar zit? Moet je dan enkel belasting over die 200 dollar betalen? Of de nieuwwaarde?
Hoe werkt dat herstellen dan? Kan ik ook herstellen naar 1.4?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee.
Let op : Je moet wel herstellen en niet updaten .. !! Daarna in ZiPhone inderdaad ' Do it all ' en dan is het zo gepiept.
Ja. In iTunes gewoon klikken op 'Herstel' en dan gaat ie 1.1.4. downloaden.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hoe werkt dat herstellen dan? Kan ik ook herstellen naar 1.4?
Ik zit nog een beetje te dubben of ik het zal doen, want hij doet het nu verder prima, en afgezien van het tweaken van je springboard zie ik nog niet zoveel voordeel van 114. Enige is dat sinds kort mijn installer geen programmaatjes meer wil downloaden, dus vandaar dat ik een update overweeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. In iTunes gewoon klikken op 'Herstel' en dan gaat ie 1.1.4. downloaden.
Ja want een beetje frauderen is minder erg.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar wat als er bij je iPhone 16GB een factuur van 200 dollar zit? Moet je dan enkel belasting over die 200 dollar betalen? Of de nieuwwaarde?
Een iPhone 16GB voor 200 dollar vind ik zelf niet gek. Frauderen blijft het, maar volgens mij kom je hier nog wel mee weg.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja want een beetje frauderen is minder erg.
Niet doen. Ze kunnen aan de hand van het nummer op de factuur checken wat je ervoor betaald hebt.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn paypal factuur van mijn iPhone eens lekker te manipuleren als ik ermee naar TNT inklaringen moet. Hoe groot is het risico?
Ik weet niet waar je het precies voor nodig hebt en of hij intact moet zijn, maar rechtermuisknop op je iPhoto lib -> Toon pakketinhoud en dan DVDtjes volgooien met de inhoud?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan ik mijn iPhoto library van 16Gb op DVD zetten, ik heb het geprobeerd te splitten met roxio toast, maar daar is het al 2 keer mee mislukt dus kan stuffit ook splitten?
Ja maar dan heb je de originals en modified en nog allemaal andere shit, ik heb lliever dat ik het kan splittenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:24 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het precies voor nodig hebt en of hij intact moet zijn, maar rechtermuisknop op je iPhoto lib -> Toon pakketinhoud en dan DVDtjes volgooien met de inhoud?
Een Mac voor mensen zonder realiteitszin.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
"De Geks"-lijn?
De 'Ik-verg-ongelooflijk-veel-van-mijn-huis-tuin-en-keuken-computer-en-snap-niet-dat-op-een-gegeven-moment-de-koek-op-is-premium-line'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:14 schreef Anthraxx het volgende:
"De Geks"-lijn?
Voor twee tientjes natuurlijk he.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De 'Ik-verg-ongelooflijk-veel-van-mijn-huis-tuin-en-keuken-computer-en-snap-niet-dat-op-een-gegeven-moment-de-koek-op-is-premium-line'
En wordt alleen als gift verstuurd, met een vervalste BTW-bon.quote:
Is dat niet de Fawkes lijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En wordt alleen als gift verstuurd, met een vervalste BTW-bon.
Ik vind het sowieso wel erg ver gaan om elke dinsdag standaard klaar te komen als de Store down gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:28 schreef Tijn het volgende:
De NL-store is niet down trouwens.
Het zou natuurlijk kunnen dat ze gewoon een technisch probleem hebben in de VS en dat de store daarom zo lang down is
Ik ben de anti-hype
Misschien doet neuken op Woensdag wonderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel erg ver gaan om elke dinsdag standaard klaar te komen als de Store down gaat.
Eensch!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:48 schreef Jarno het volgende:
Ach, erop klaarkomen is vers 2, maar nieuwe spullen zijn toch altijd leuk? Of gaan we nu allemaal heel gespeeld blasé lopen doen terwijl we wel dagelijks pagina's volplempen in een Apple slowchat?.
Maar je gebruikt het wel omdat het een geil product is, toch? Anders had je wel een Dell of Medion gekocht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
Uiteraard. Ik gebruik het product. Ik geil er niet op.
Leugens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Of wil je zeggen dat ik mijn MBP moet knuffelen, zodra er iets mis is? Vanmorgen deed mijn externe display poort het ineens niet meer. Erg leuk, morgen moet ik presenteren. Dan vervloek je het ding.
Ik gebruik het vooral omdat ik er prettiger mee kan werken dan Linux.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar je gebruikt het wel omdat het een geil product is, toch? Anders had je wel een Dell of Medion gekocht.
sKut. Ik las trouwens dat ze je hadden wijs gemaakt dat je niet kon langskomen om je pakketje zelf in te klaren. Da's niet waar, laat je niks wijs maken door die gasten daar. Écht, een stel grotere ambtenaren heb je nog nooit bij elkaar gezien, ze hebben er gewoon geen zin in. Je kreeg ze telefonisch niet te pakken? Not surprised, ik heb daar 2 uur (!) doorgebracht en er is geen enkele keer de telefoon opgenomen.quote:
Duh. Álles werkt prettiger dan Linux!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik gebruik het vooral omdat ik er prettiger mee kan werken dan Linux.
De reguliere klantenservice maakte me wijs dat het pakket niet op te halen was. De telefoon werd bij inklaringen niet opgenomen. Gelukkig werd er wel binnen 20 minuten gereageerd op mail. Ik krijg vandaag of morgen een vraag voor meer inlichtingen in de brievenbus (weet niet wat het betekend). Daarna ga ik ermee naar Amsterdamquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
sKut. Ik las trouwens dat ze je hadden wijs gemaakt dat je niet kon langskomen om je pakketje zelf in te klaren. Da's niet waar, laat je niks wijs maken door die gasten daar. Écht, een stel grotere ambtenaren heb je nog nooit bij elkaar gezien, ze hebben er gewoon geen zin in. Je kreeg ze telefonisch niet te pakken? Not surprised, ik heb daar 2 uur (!) doorgebracht en er is geen enkele keer de telefoon opgenomen.
Prutsers.
Dat lijkt wel te kloppen, je kunt pas komen inklaren als er een NL nummer (3S......) aan is toegekend, én als er een dossier (quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De reguliere klantenservice maakte me wijs dat het pakket niet op te halen was. De telefoon werd bij inklaringen niet opgenomen. Gelukkig werd er wel binnen 20 minuten gereageerd op mail. Ik krijg vandaag of morgen een vraag voor meer inlichtingen in de brievenbus (weet niet wat het betekend). Daarna ga ik ermee naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |