iedereen zijn eigen belangstelling in deze zaak
ik zit nog lekker in de nacht van 30/05/2005

en ik snap het volgende weer niet

CnC is dicht om 1:15 , de jongens en natalee gaan naar auto en rijden eerst achteruit en daarna naar de kruising , daar kunnen links naar het lighthouse, en rechts naar royal plaza om vlak daarvoor naar links te kunnen naar CHOOSE a NAME. nu gaan ze niet links af naar lighthouse maar rechts, het kan natuurlijk zijn dat ze nog geen beslissingen hadden genomen om naar het lighthouse te gaan, nu zegt JORAN in zijn verklaring we konden niet naar links af naar choose a naam ( eerst rechts te zijn afgegaan) , ze wouden dus naar de richting choose a naam , geheel niet naar het lighthouse. maar goed ze konden dus niet , waarschijnlijk veel voetgangers en langzaam verkeer dus ze rijden nog maar een rondje om CnC, waarschijnlijk 1 minuut later weer dezelfde beslissing , deepak beweert dat er nu een politie auto staat en daarom niet nog een rondje CnC , dus links naar choose a name , ondanks dat dit een drukke straat is.
MIJN PROBLEEM met deze handelingen , ze konden dus twee keer links af naar het lighthouse , nee ze wouden perse naar choose a naam , WAAROM ??? het rondje choose a naam was ook waarschijnlijk 1 minuut , dus waarom eerst naar choose a name ?? en opeens waren de vrienden van natalee weg ?? in 1 a 2 minuten ??
IK persoonlijk vindt het een onlogisch route , als je toch naar het lighthouse wou , doe je toch niet zo moeilijk !!! je wilden de eerste keer al die straat in van choose a naam , de tweede keer lukt dat uiteindelijk om daarna doodleuk door niemand te worden gez\ien alsnog naar het lighthouse te willen.
KUNNEN jullie deze logica volgen ??? , wat was in eerste instantie de bedoeling dan ?? ze hadden als ze wat wilden rondrijden ook gewoon rechtdoor kunnen rijden toen linksaf niet mogelijk was, nee er was een doel om perse links af te gaan. IK ga hier niet weer mijn theorie zeggen maar kun je viva de weg choose a naam makkelijker naar huis deepak en/of rustige vrij plekjes ???