het is te hopen . maar ja wat wel en niet goed ging in deze zaak . ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:12 schreef SluweSjaak het volgende:
Alles hangt ook af van hoe het gezegd is. Zal die tape bewaard zijn gebleven ?
beslag laten leggen op de administratie , maar ja dan hoor je daar niets over natuurlijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:32 schreef johan555 het volgende:
mening van een arubaan (koffieshophouder ) in 2005
ZO TE HOREN IS TOCH WEL DRIEKWART VAN DE BEVOLKING HIER VAN MENING DAT VADER EN ZOON VAN DER SLOOT VEEL MEER WETEN DAN ZE ZEGGEN EN MEER HEBBEN GEDAAN.........
EN ALS HET WAAR IS DAT PAPPA VAN DER SLOOT IN DE BEWUSTE NACHT EEN AANTAL PIN MACHINES IS AFGEWEEST OM ENKELE DUIZENDEN GULDENS TE PINNEN DAN BEGRIJP IK JUSTITIE HELEMAAL NIET MEER. WANT WAAROM ZOU PA ZOVEEL GELD NODIG HEBBEN ZO DIEP IN DE NACHT.
Weet iemand iets over dat pinnen in de nacht ?
Niemand?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:54 schreef SuikerVuist het volgende:
Peter R. de Vries was blijkbaar net te gast in RTL Boulevard. Had 'ie nog iets zinnigs te melden?
ik zal je het sterker vertellen door pa van de sloot is het een puinhoop geworden !!!, met het laten lezen van verklaringen door zijn zoon. de zoon heeft zo menig mens onderdruk weten te zetten, van vertel niets want ik weet het zo. ze hadden pa van de sloot gelijk toegang tot proces stukken moeten weigeren. het opzettelijk belemmeren van een onderzoek zeggen ze telkens als iemand iets wil vertellen nu, hoe veel belemmering aanvaard je van een rechter in opleiding om hierover maar te zwijgen !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef johan555 het volgende:
nog een reactie :
Hij heet Freddy Arambatzis, bijgenaamd "Locoman Pimp" en is 18 jaar oud. Freddy is opgepakt in relatie tot de Natalee zaak en 'Gang Rape' en maakt deel uit van de 'Gang', Joran en de Kalpoe broeders. Ik wist niet dat we een Gang Rape ploeg hadden maar 1 van de drie meisjes die verkracht zou zijn heeft een aanklacht ingediend. De twee andere meisjes durven -nog- niet. Waarom niet? Hebben we op Aruba dan toch een duistere macht die alles onder controle houdt of wordt Pappa van der Sloot geholpen 'op hoog niveau'? Zeker is dat de rol van Pappa van der Sloot zeer discutabel is en meer weet dan hij wil zeggen. De -bijna - rechter zit niet goed in elkaar. En stel je toch voor dat deze man op de rechterstoel zou komen te zitten. Ik bedoel, zijn collega's zijn veelal geitewollensokken tipoos en volgens mij krijgen we vanuit Nederland alleen maar kneusje toegestuurd die hier recht moeten komen spreken.
kan je niet zo stellen : zou kunnen maar wat dicht aan de kust gebeurt hoeft nog niet verder op zee zo te zijn , heb ik al meer geschreven zou je echte zeestroom kaarten moeten inzien, elk uur op zo'n kaart sta hoe sterk de stroming is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef johan555 het volgende:
en Gisteren was ik met een van mijn dochters naar zee gegaan en zijn we op nog geen 10 meter van het strand op onze rug in het water gaan liggen. Een paar minuten later waren we al enkele meters weg gedreven van de kant. Dus laat je een mens op 100 meter uit de kust los dan is die een paar uur later al ver weg en drijft richting Pamama.
Zat in het forum, gewoon een snabbel dus.quote:
Jawel, hij zat daar gewoon als gastpresentator...quote:
jongens ik heb die tekst overgeschreven hoor , en ik maak zoals bekend wel eens een taal fout , kijk dan even in het orgineel is ook nederlandsquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Robisback het volgende:
S zegt tegen J : --------------------------------" jajajajajajaja, daarna had ik fat tire gekregen he "
-------------------------------------------------- jajajajaja, ik heb jouw opgehaald he, en daarna
-------------------------------------------------- ben ik weer naar de beach gegaan voor haar "
J zegt tegen S : --------------------------------" wie heeft dat gezegd ? "
S zegt tegen J : --------------------------------" dat heb jij gezegd "
J zegt tegen S : --------------------------------" dat heb ik nooit gezegd vriend "
-------------------------------------------------- ik heb nooit gezegd dat jij terug bent geweest vriend "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat is jullie probleem " <<<<<<<<<<<<<<<
Wat mij nu zo intrigeert is de "fat tire", veel logischer in dit verband lijkt een "flat tire".
Wanneer er sprake is geweest van een lekke band van de auto van Deepak, zijn een aantal zaken wel weer verklaarbaar, zoals het schoonmaken van de auto op een vreemd tijdstip.
Ook zijn er dan weer een aantal andere scenario's mogelijk.
Of ben ik de enige die de "fat tire" niet kan plaatsen ??
http://www.revu.nl/10944.Joran_vroeg_Van_der_Eem_om_het_zwijggeldquote:Daury, de man die volgens Joran van der Sloot het lichaam van Natalee Holloway heeft weggewerkt, wilde 2000 euro zwijggeld hebben. Joran vroeg dat geld, tijdens de vermaarde Range Rover-rit, aan Patrick van der Eem. ‘Maar die heeft dat nooit gegeven’, zegt Van der Eems woordvoerder.
In Revu van deze week gaat Van der Eems perschref Peter Schouten uitgebreid in op de opmerkelijke uitspraken die Patrick deed in het stiekem opgenomen Arubaanse tv-programma Un dia den Bida. Daarin liet Van der Eem zich tegenover de presentator Poentje Castro onder meer ontvallen dat hij ‘weet wie Natalee in zee heeft gegooid’. ‘Patrick zegt het op een wijze die duidelijk maakt dat het om een opinie gaat, geen wetenschap.’
Volgens Schouten is er geen sprake van dat presentator Poentje Castro door Van der Eem zou zijn bedreigd. Hij zegt dat Castro een slaatje wilde slaan uit de geheime opnamen. ‘Het was verbijsterend om te horen dat Castro deze banden aan Patrick wilde verkopen.’
In het gesprek had Van der Eem het over ‘minicamera’s’ in planten. ‘Dat was een idee van Patrick voordat hij in contact kwam met Peter R. de Vries, waarna het echte plan met de Range Rover ontstond.’
Stan de Jong & Koen Voskuil
verder geloof ik die flat tire niet zo is weer een verhaal van joran, een andere band is zo te zien als ze naar de auto hebben gekeken. en de auto van deepak hebben ze wel onderzocht, verder kan ik dat bleken van de auto ook nog wel verklaren, is een stomme manier om mieren te doden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Robisback het volgende:
S zegt tegen J : --------------------------------" jajajajajajaja, daarna had ik fat tire gekregen he "
-------------------------------------------------- jajajajaja, ik heb jouw opgehaald he, en daarna
-------------------------------------------------- ben ik weer naar de beach gegaan voor haar "
J zegt tegen S : --------------------------------" wie heeft dat gezegd ? "
S zegt tegen J : --------------------------------" dat heb jij gezegd "
J zegt tegen S : --------------------------------" dat heb ik nooit gezegd vriend "
-------------------------------------------------- ik heb nooit gezegd dat jij terug bent geweest vriend "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat is jullie probleem " <<<<<<<<<<<<<<<
Wat mij nu zo intrigeert is de "fat tire", veel logischer in dit verband lijkt een "flat tire".
Wanneer er sprake is geweest van een lekke band van de auto van Deepak, zijn een aantal zaken wel weer verklaarbaar, zoals het schoonmaken van de auto op een vreemd tijdstip.
Ook zijn er dan weer een aantal andere scenario's mogelijk.
Of ben ik de enige die de "fat tire" niet kan plaatsen ??
tuurlijk geloven we de uitleg gelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/10944.Joran_vroeg_Van_der_Eem_om_het_zwijggeld
vraag dan eens of er een verbod naar links is , bij de straat waar deepak uitreed na CnC , als kan met fotoquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:44 schreef johan555 het volgende:
duikkie,
ik ben niet op aruba hoor maar heb wel contact met allerlei mensen die er wel zijn .
over welke nacht hebben we het hier ?? en is mijn engels nou zo slecht ?? de vrouw heeft nog niet gesproken met de investigators , terwijl ik neem aan dezelfde vrouw de tweede nieuwe getuigen is ???quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef johan555 het volgende:
A second new witness told a private investigator hired by Holloway's family that she saw van der Sloot and the Kalpoe brothers drive into the Racquet Club three times that same night. The woman, who lives near the nightclub, has not yet spoken with investigators
foto: the Racquet Club
[ afbeelding ]
heb ergens een plaatje gezien dat de tweede getuigen iets verder naar het noorden woon van het tennis centrum. maar veel heb ik daar ook niet over gelezen. maar waarom wel de gardner RAMOS horen en nou weer niet deze , snap ik ook even nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef johan555 het volgende:
nacht van zondag op maandag
ze bedoelen de politie ja
maar wie die witness is weet ik nog niet
is dat niet dezelfde 2 de getuigen dan ??quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:33 schreef johan555 het volgende:
deze bedoel je ,maar dat is een eindje weg van de tennis club
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |