oma is zijn laatst bekende adres, maar ondergedoken betekend, op een niet bekend adres verblijven,anders was NL in rep en roerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:16 schreef mrBhimself het volgende:
Het zal toch niet dat Oma van der Sloot hier iets mee te maken heeft.......
misschien weer een andere uit Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een flauwekul. Die 'Daury' is een gast uit Rotterdam die Joran kent van vroeger. Daury uit Rotterdam kon bewijzen dat hij ten tijde van de verdwijning van Natalee in Nederland was. Wellicht is hij nu met Joran op vakantie in Duitsland, maar een erg sterk verhaal is het niet.
Wanneer "de beelden" in Nederland worden uitgezonden dan kan men iig er de mediawetgeving op uitoefenen dus dat impliceert ook evt interventions vanuit de politiek/het OM (ik denk aan Pim Fortuyn).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef Caesu het volgende:
[..]
misschien weer een andere uit Rotterdam.
lijkt er wel op dat SBS de volledige uitzending gaat krijgen nadat het zondag op Tele Curaçao wordt uitgezonden.
ze hebben nu al die exclusieve beelden gehad.
misschien komt Patrick nu met het verhaal dat hij alles gelogen heeft en indruk wou maken op Poentje ofzo.![]()
waar hebben we dat eerder gehoord.
als je een linkje plaats naar het bewuste bericht zal ik je daar het bericht quoten en van de bron voorzien (jouw hyves).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef Supergroove het volgende:
En je zit me nog belachelijk te maken ook daar. Je noemt me Kees, Peter, etc. Door katrien wordt ik Pipo genoemd. Wat een losers daar zeg. Doe ze maar de groeten van me!!
Thanx pal, Van zulke gasten moeten we het hebben.
Zegt veel over de "betrouwbaarheid" van de info daar
dat zegt hij (poentje) nou weer net niet, hij zegt zou kunnen , het beroemde alles open houden verhaalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:19 schreef Caesu het volgende:
http://www.hartvannederla(...)reigt_tv_presentator
Poentje zegt dat Patrick heeft gezegd dat Joran samen met de persoon die Natalee gedumpt heeft ergens in Nederland ondergedoken zit.
Ja, ergens moet er een algemene wet achter zitten. Je ziet het bij de Deventermoordzaaktopics in BNW, je ziet het in de Maddie McCanntopics in NWS (enige verschil is dat sceptici al helemaal zijn verdwenen) en je ziet het in deze topicreeks dus ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef abcd-tje het volgende:
Klopt Supergroove, dit topic begint al ruzieachtiger te worden met ieder nieuw deel.
Objectief je bevindingen vertellen mag niet van een aantal mensen meer in dit topic.
Alles wat maar tegen Peter, Patrick of Beth kan wijzen is uit den boze en je zult
erop worden afgemaakt door posters die vinden dat hun waarheid de 'enige waarheid' is ...
Alleen Joran is schuldig inclusief zijn hele familie, die moeten in dit topic gelyncht worden
aan alle kanten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:04 schreef Supergroove het volgende:
Men heeft het recht om "het niet te geloven". Dat recht heeft iedereen, maar ik zou zeggen "wel een beetje op een beschaafde manier". Iedereen een beetje in zijn waarde laten "daar zal Nederland baat bij hebben" Ik ben overtuigd van mijn bevindingen. "De tijd zal het uitwijzen". Ik heb er geen haast mee, maar eens komt dit uit. Zoniet, dan ben ik er al trots op dat ik de balans tussen Joran en Peter weer "hersteld heb" naar horizontaal level. Een basis waaruit men veel beter dingen kan bespreken dan op de manier van de sensatiebeluste Media en een "afdwalende rechtsgang".
groet Erik
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef Rosite het volgende:
Het is oke, ik heb zojuist weer even alles bijgelezen en ik doe weer mee. Al is er nu even niet zoveel nieuws te melden op het front van "deze zaak". En ik vooral van het schaatsen heb genoten tot nu toe (vroeg op, vroeg naar bed dus) en ikzelf ook maar lekker buiten ben geweest en uitgewaaid heb. Supergroove, goed dat jij er ook weer bent en abcd-tje zal ik een mail sturen, ik had wel contact met haar.
Zelf heb ik het ooit hier gelezen: http://judicial-inc.biz/J_Oran_accomplices.htmquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef duikkie het volgende:
nu we NETjes allemaal op zondag en erna wachten , kan misschien iemand mij tussendoor vertellen of men ergens een goede bron heeft dat deepak om 02:00 am 30/05/2005 aan de pc zat ??? , ik ben het ergens tegen gekomen , maar ik krijg het idee dat die info weer is van horen zeggen ?? een advocaat van deepak of was er ergens iemaqnd die de gegevens van deepak's computer had en dat vertelde ?
Zo, iemand heeft hele korte teentjes...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef Supergroove het volgende:
Het is wel iets aantoonbaars![]()
Weet niet wat jij hier al aangetoond hebt? Maar je mag van mij wel wat milder reageren in je post.
Begrijpend lezen is in ieder geval niet je sterkste kant en wat mijn mening in dit verhaal is, daar heb je kennelijk geen idee van...quote:Merkwaardig hoor "Joran wordt op alles afgerekend wat hij zogenaamd heeft beweerd" En kritische vragen aan het adres van Peter mag zeker niet van jou. dat vind ik nou bullshit en een "goedkope simpele manier
van reageren"![]()
Mazzel...quote:En met zulke reakties blijf ik liever weg van dit forum, dus het is aan U,
Er zijn genoeg serieuze forums over dit onderwerp. Kunnen jullie hier met zijn allen vrijblijvend verder speculeren![]()
Kijk Supergroove, als je dit al eerder via een andere bron had vernomen dan had je niet van een mug een olifant hoeven maken v.w.b. die 2 auto's. Er zit dus niks bijzonders achter dat feit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Caesu het volgende:
wat betreft de verschillende range rovers.
dit was inderdaad al snel opgemerkt.
de verklaring hiervoor gegeven was dat na een bezoek aan Hans Mos hij de bekentenis nog wat onvolledig vond.
toen is dus nog een laatste taping gedaan - niet op aandringen van Mos overigens - maar de range rover was al gedemonteerd (en te koop aangeboden?), dus toen werd een andere range rover ingericht.
ik zoek hier niet zoveel achter.
Of er is simpelweg niet meer 'bewijs' gekomen, want waarom zou Peter R. dat dan achterhouden als hij daarmee de doorbraak in deze zaak zou kunnen forceren?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo raakt dat verhaal kant noch wal. Er is duidelijk gebruik gemaakt van twee auto's. Niet dat daardoor de zaak direct opgelost is, maar het is in elk geval opvallend.
Het zou zo maar te maken kunnen hebben met de opmerking van het OM dat er nog onvoldoende bewijs was na de eerste autoritten. De eerste Range Rover was toen al terug naar de dealer en ook al verkocht. Er is toen een tweede RR geleend bij Ekris. Die is vermoelijk gebruikt voor de laatste rit(ten). Niet dat er nu wel een bekentenis is, maar kennelijk is er meer 'bewijs' dan na de eerste rit(ten).
http://www.nrcnext.nl/opinie/columnjanblokker/article948718.ecequote:In de Volkskrant stond zaterdag in geuren en kleuren beschreven hoe alles op het laatste moment nog bijna in het honderd was gelopen, omdat SBS de superuitzending al had aangekondigd toen de gehuurde Range Rover teruggebracht en zelfs verkocht bleek, zodat Patrick moest liegen dat de oude auto nieuwe velgen nodig had, en Joran in de nieuwe steeds achterdochtiger dreigde te worden.
Ik heb 'm nog wel; is wel een interessant artikel. Kan 'm echter hier niet plaatsen als plaatje of tekst....mail me even je adres en dan stuur ik 'm (als je wilt natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/opinie/columnjanblokker/article948718.ece
ik kan dat Volkskrant artikel niet vinden.
maar ik heb Peter R. of Römer van Endemol hier ook over gehoord.
bij Knevel of bij Het Gesprek of DWDD.
dat Mos dus de opnames nog niet genoeg vond en dat toen nog een vervolg-opname is gemaakt.
wel in een andere auto omdat die eerste auto dus al was ingeleverd.
Tenzij iemand weet hoe ik een pdf-file hier kan plaatsen? Anders moet je me even je e-mailadres sturen (mocht iemand belangstelling hebben)....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef dcfv het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog wel; is wel een interessant artikel. Kan 'm echter hier niet plaatsen als plaatje of tekst....mail me even je adres en dan stuur ik 'm (als je wilt natuurlijk)
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef Supergroove het volgende:
[..]
Het is wel iets aantoonbaars![]()
Weet niet wat jij hier al aangetoond hebt? Maar je mag van mij wel wat milder reageren in je post.
Merkwaardig hoor "Joran wordt op alles afgerekend wat hij zogenaamd heeft beweerd" En kritische vragen aan het adres van Peter mag zeker niet van jou. dat vind ik nou bullshit en een "goedkope simpele manier
van reageren"![]()
En met zulke reakties blijf ik liever weg van dit forum, dus het is aan U,
Er zijn genoeg serieuze forums over dit onderwerp. Kunnen jullie hier met zijn allen vrijblijvend verder speculeren![]()
Vandaar o.m. dit topic: Ondergang van internet: weblogs, crackpots.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....
Euh... In de door jou aangehaalde post haalt Supergroove uit naar mij, niet naar Johan555...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef nickhs het volgende:
Ja, we hebben Johan inmiddels al door. Mensen zwart maken op een ander forum, waar sommige niet eens worden toegelaten, omdat ze hier een mening hebben die niet overeenkomt met "Joran moet hangen" en als je er dan hier iets van zegt, zegt ie gewoon dat is een ander forum, moet je daar posten, haha.....
heb je geen webspace ergens?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:52 schreef dcfv het volgende:
[..]
Tenzij iemand weet hoe ik een pdf-file hier kan plaatsen? Anders moet je me even je e-mailadres sturen (mocht iemand belangstelling hebben)....
Sorry, foutje van mij. Mijn kritiek op johan555 blijft....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh... In de door jou aangehaalde post haalt Supergroove uit naar mij, niet naar Johan555...![]()
Maar wat maakt het uit, hier wordt het mysterie in ieder geval niet ontrafelt...
Je hebt je oordeel toch al klaar? Je zegt dat het irrelevant isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, iemand heeft hele korte teentjes...
Mijn vraag was simpel: Wat wil je er mee aantonen? Daar krijg ik geen antwoord op, ik krijg slechts als tegenvraag wat ik aangetoond heb.
Concreet niets, net zoals ieder ander hier, want anders was de zaak wel al opgelost.
En verder lees je de vorige topics maar terug om te bepalen of ik hier wel of geen nuttige bijdragen doe...
Mijn vraag aan jou staat nog steeds open dus v.w.b. die 2 auto's.
Lossen we de zaak op als we meer te weten komen over die 2 auto's? Dacht het niet en dus is dit onderwerp compleet irrelevant...
[..]
Begrijpend lezen is in ieder geval niet je sterkste kant en wat mijn mening in dit verhaal is, daar heb je kennelijk geen idee van...
[..]
Mazzel...
Voor de goede orde, ik heb geen éénzijdige kijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:21 schreef Supergroove het volgende:
En Madmaster het lijkt me slim eerst naar je eerste reaktie te kijken. Als je al bij voorbaat reageert met "je reaktie raakt noch kant noch wal". Dan ontstaat er bij voorbaat al geen open discussie. Je sluit mensen uit. Kritisch zijn moet kunnen, maar let wel op je uitspraken. Een open discussie brengt mensen verder dan een éénzijdige kijk.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Wie niet voelen wil, moet maar luisteren.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kom regelmatig op Aruba, ken het eiland goed, weet dus hoe de zaak daar behandeld wordt en wat
het gevolg is voor Aruba...
nee ben niet in de warquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef duikkie het volgende:
nu we NETjes allemaal op zondag en erna wachten , kan misschien iemand mij tussendoor vertellen of men ergens een goede bron heeft dat deepak om 02:00 am 30/05/2005 aan de pc zat ??? , ik ben het ergens tegen gekomen , maar ik krijg het idee dat die info weer is van horen zeggen ?? een advocaat van deepak of was er ergens iemaqnd die de gegevens van deepak's computer had en dat vertelde ?
madmaster weet jij toevallig ergens op internet een goede straten kaart van aruba ???quote:Op zondag 9 maart 2008 00:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kom regelmatig op Aruba, ken het eiland goed, weet dus hoe de zaak daar behandeld wordt en wat
het gevolg is voor Aruba...
Voor zover ik weet is die er niet, zelfs op Aruba is die moeilijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:52 schreef duikkie het volgende:
madmaster weet jij toevallig ergens op internet een goede straten kaart van aruba ???
hier en daar vind ik wel delen van bijvoorbeeld de west cost ,
maar is er ook een van het gehele eiland ??? een dus waar alle straten op staan ?? zonder vol te zijn gestopt met toeristen info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |