Waarom zou ik je moeten aanbidden? Ik vind het lelijkquote:Op zondag 16 maart 2008 09:38 schreef Rechterbal het volgende:
Het piercen viel zo reuze mee, misschien 2x zo erg als bloedprikken? En daarbij komt dat ze bij bloedprikken gaan zuigen, en dat is kut![]()
Mja, plaatje van me eerste piercing! [ afbeelding ]
Aanbid mij![]()
Daar zat ie net een halfuur erin, je ziet gewoon dat ik nog een beetje wit zag omdat ik nerveus was ^^
quote:surface piercings zijn niet eng juist heel gezellig. Nu kun je teminste een FOK smilie laten tattoeren met 2 platte implants als ogen en een bar als uiteinde van het mondje.
Ik heb volgens mijn piercer een extreem flexibele huid, dus ik mocht het proberen, maar ze raadde me liever md's aan, (die hebben namelijk een slagingskans van 99%)quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Zoeen wilde ik ook altijd! Maar de kans op uitgroei en een lelijk litteken is/was erg groot, dus laat dan maar zitten,
Staat wel mooi overigens!
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:49 schreef MaLo het volgende:
Ik overweeg om toch weer een navelpiercing te nemen. Heb ik tot de zwangerschap gehad (nu 4 jaar geleden) en ik mis eigenlijk toch wel dat sierraad in mijn buik. Geeft het veel problemen om opnieuw een piercing te zetten? Doen ze dat dan door de oude heen of hoe gaat dat?
Ouch!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.
![]()
en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging.één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al ergquote:Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.
![]()
en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging.één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
Een meisje met haar lange haren achter me tepelpiercing was ook zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al erg.
mijn broertje heeft dat met zijn dronken kop 's nachts laten doen in Lloret.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef FakedIllusion het volgende:
Heeft iemand tips of whatever als je zelf een piercing boven in je oor zet?
Waarom?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:26 schreef FakedIllusion het volgende:
[..]
en toch doe ik dalijk nog een poging
Omdat het bijna gelukt was. Ik had naald erdoor, 10 minuten meegelopen, maar het gaatje was dus heel slim te klein.quote:
Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Omdat het te duur voor haar is ofzo? Stoerdoenerij? Who knows
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:49 schreef TheSorrow het volgende:
Liever wachten op een afspraak dan jezelf mogelijk verminken.
Heb je wel het geduld om met een ontstoken oor in de wachtkamer van de dokter te zitten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:46 schreef FakedIllusion het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.
okay, dat is gewoon sneu.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:46 schreef FakedIllusion het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.
1: geen ideequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:37 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Hoihai, hier komen een aantal vragen waarop ik graag antwoord zou willen. (Zit na te denken over een piercing)
1. Wat is de officiele naam van zo'n surface piercing in je nek (2 bolletje aan een staafje dus)
2. Zijn de risico's veel groter bij zo'n piercing dan een willekeurige andere piercing.
3. Hoe hou je zo'n plek in vredesnaam schoon?
4. Wat kost zoiets nou gemiddeld?
Alvast bedankt!
http://en.wikipedia.org/wiki/Fimoquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.crazy-factory.com/main_bigware_34.php?bigPfad=130_138_303&items_id=10978
zijn dat gewoon plastic balletjes?
weet niet waar dat fimo voor moet staan..
Oké, dankjewel. =)quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Queen of Rings in Rotterdam beviel mij qua piercen erg goed, weet niet hoe andere mensen hierover denken trouwens
Ik voelde inderdaad echt niets, heel raarquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:44 schreef MissBliss het volgende:
Bij mij deed mn navelpiercing heel erg pijn
Maar anderen zeggen dat ze er niks van voelden, dus het zal wel per persoon verschillen
ik zie het nu ja, thanks, ik moest volgens mij de acrylic afdeling hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Fimo
Googlen vind je ook al aardig wat, volgens mij is het met klei bewerkt ofzo?
jupjup =Dquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Heb je die oorbel wel ontsmet enzo, als je geen tijd meer had een 'goede' te vinden?
ooh ik blijf ze mooi vindenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Mipsie het volgende:
mijn nieuwe aanwinst
beetje brakke foto, maar heb alleen een cam bij de hand...
[ afbeelding ]
Hoe? In de vlam van een aansteker?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:38 schreef FakedIllusion het volgende:
Op het moment dat piercing/oorbel er eindelijk doorging, had ik geen tijd meer om een goeie te zoeken.
Dus let daar maar niet op ofzo.
http://i27.tinypic.com/admhpl.jpg
Met alcohol, 70% ofzo. Dankjewelquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe? In de vlam van een aansteker?Of net als ik altijd doe: in de whiskey
![]()
Sierraden die ik verwissel that isIk ga niet -meer- zelf steken
![]()
Off the record: Wel een mooie piercing bovenin t oor, en knap dat je het uberhaubt het gedurfd, ik durf t niet.
Ik heb vandaag mijn navelpiercing laten zetten bij Queen of Rings.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:57 schreef TheSorrow het volgende:
Queen of Rings in Rotterdam beviel mij qua piercen erg goed, weet niet hoe andere mensen hierover denken trouwens
3 weken?? nou veel succes met geduld hebbenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:39 schreef Twinky het volgende:
serieus. Wanneer houdt een navelpiercing op met rood en dik te zijn en dat er troep uitkomt? Heb 'm nou drie weken en het schiet gewoon niet op!
jamaar jamaar... het is rood en dik en met vieze troep!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
3 weken?? nou veel succes met geduld hebben
Gaaf, maar jammer dat je niet de rest van je gezicht ziet, dus kan niet zeggen wat ik er van het totaal plaatje ervan vind. Hoe heb je het ervaren? Deed het pijn? Kun je wel zo goed ermee slapen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:59 schreef Mipsie het volgende:
mijn nieuwe aanwinst
beetje brakke foto, maar heb alleen een cam bij de hand...
[ afbeelding ]
Je ging toch nog langs de piercer? Heb je dat gedaan en wat zei die ervan?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:40 schreef Twinky het volgende:
jamaar jamaar... het is rood en dik en met vieze troep!
tijdje geleden langsgeweest ja. Die zei dat ik vaker zalf moest doen omdat het droog was. Scheelt wel een beetje!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:47 schreef vintrax het volgende:
[..]
Je ging toch nog langs de piercer? Heb je dat gedaan en wat zei die ervan?
Ik heb een paar jaar geleden een navelpiercing gehad en daar had ik geen problemen mee, behalve na 3 maanden dat er wat troep uitkwam, maar dat was zo weer weg. en zoals je wellicht heb gelezen ging het ook niet goed toen dr een of andere hond op mijn buik ging staan met mijn zijn volle gewicht en nageltjes) Maar dat kwam volgens mij ook omdat ik er een andere piercing doorheen had gejaagd, welke mocht na minstens 3 maanden en ik ongeduldig ben.
![]()
Maar goed, ik heb mijn navelpiercing dus een paar weken geleden laten herzetten (miste 'm toch wel na een paar maanden) en hij is nu al 100x sneller aan het genezen dan de eerste keer. Dit terwijl ik 'm nu drie weken heb ook en mijn andere piercing toch zeker 6 maanden duurde had ik het idee. Ik geef ook toe veel eraan gezeten te hebben.Naja, ik heb nu geen problemen. Ik snap helaas niet waarom jij wel.
![]()
Raak je 'm vaak aan? Kan er makkelijk vuil bij je navelpiercing komen?
Ik neem aan dat je er ook niet zo op kan drukken, zonder dat het pijnlijk is of wel? Dat had ik dus bij de eerste keer en bij de tweede keer deed het alleen de eerste twee dagen wat pijnlijk, tot mijn verbazing.
En hoe voel je je verder? Ik voel me echt supergoed namelijk, en destijds bij de eerste keer had ik het emotioneel nogal zwaar en ik heb het idee dat het ontzettend veel scheelt nu ik me helemaal toppie voel.
Een zalf? Hmm.. ik heb zelf zo'n easypiercing setje waar ik ontzettend tevreden mee ben!quote:Op maandag 24 maart 2008 11:13 schreef Twinky het volgende:
tijdje geleden langsgeweest ja. Die zei dat ik vaker zalf moest doen omdat het droog was. Scheelt wel een beetje!
Het is niet echt pijnlijk (beetje wel) maar ziet er gewoon echt heel lelijk en naar uit, en dat is jammer. Ben wel blij dat ik het nu heb gedaan en niet in de zomer! En omdat het af en toe wel vervelend voelt zit ik er denk ik te vaak aan om de prut eruit te knijpen. Dat zou natuurlijk niet moeten
En hoe ik me verder voel.. tja. Daar heb je een punt
Alle pijnlijke opmerkingen? Gaan ze je heel de tijd zitten uitschelden danquote:Op maandag 24 maart 2008 13:44 schreef morgane het volgende:
Hmm ik weet nog steeds niet of ik nou een helix moet nemen of niet...ik had het er met mn ouders over, maar ze vinden het ontzettend ordinair. Ze mogen me vanalles noemen, maar niet ordinair, want als ik iets niet ben is het dat wel. & ik woon nog wel een paar jaar thuis, dus ik weet niet of ik er alle pijnlijke opmerkingen voor over hebanyway, heeft iemand ervaring met een piercingshop in Nijmegen?
Skin-a-matic is een goeie, zit in het straatje tegenover de Blue Moon.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:44 schreef morgane het volgende:
Hmm ik weet nog steeds niet of ik nou een helix moet nemen of niet...ik had het er met mn ouders over, maar ze vinden het ontzettend ordinair. Ze mogen me vanalles noemen, maar niet ordinair, want als ik iets niet ben is het dat wel. & ik woon nog wel een paar jaar thuis, dus ik weet niet of ik er alle pijnlijke opmerkingen voor over hebanyway, heeft iemand ervaring met een piercingshop in Nijmegen?
ik heb twee helixen, en dat had ik ook niet overlegd of zo, ze vonden het juist wel leuk, maar toen ik er later nog eens drie gewone oorgaatjes bij liet zetten (naast de 2 gewone die ik al had) kreeg ik wel de opmerking dat ik moest kappen omdat ik met m'n oren zo vol ijzer er wel ordinair of kamper-achtig uit kwam te zienquote:Op maandag 24 maart 2008 13:58 schreef morgane het volgende:
Nee hoor, dat zal heus wel meevallenmaar ik wil gewoon echt niet ordinair gevonden worden, al helemaal niet door m'n ouders want ze zijn verder hartstikke lief
maar idd, ik weet gewoon niet of het 't wel waard is. Ik zal er nog maar eens goed over na gaan denken.
Die ken ik ja, hebben ze ook leuke accesoires enzoquote:Op maandag 24 maart 2008 14:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Skin-a-matic is een goeie, zit in het straatje tegenover de Blue Moon.
Heb ik mn tong laten piercen, en erg tevreden over.
ik heb ook een navelpiercing, verder niks. Twee helixen, op maandag en vrijdag van eenzelfde week geschoten (ja slecht), nu bijna twee maanden geleden.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Die ken ik ja, hebben ze ook leuke accesoires enzobedankt voor de tip!
En in vergelijking met welke piercing vond je een helix pijn doen dan? Of heb je alleen een helix? Dat het lang duurt voordat 'ie heelt weet ik ja, 3 tot 9 maanden ofzo?
Trouwens, na hoeveel tijd mag je weer in zee zwemmen met een piercing?
ja bij mij dus ook, al zat er vier dagen tussen.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:24 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb 2 helixes tegelijk laten piercen, en ja dat deed héél erg pijnen heel lang ook
en waar zit die piercing?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:14 schreef Rechterbal het volgende:
Een paar dagen geleden op me piercing gedrukt, kwam er witte troep uit.
En nu zie ik dat de gaatjes van me piercign zich na me bolletjes vormen.
terwijl ze eerst mooi aan het genezen waren.
Infectie? Uitgroeien?
Als het na 2-3 dagen niet beter uitziet, ga ik na piercer.
Hiero ook hetzelfde. Sinds ik de tattoo's heb (her-)ontdekt, heb ik een nieuwe verslavingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef TheSorrow het volgende:
Mn verslaving is alweer en beetje weg eigenlijk, beter verder met tattoo's
V&D.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:58 schreef Twinky het volgende:
Ik vraag me dan ook af wie er nou gelijk heeft. De piercer is ervan overtuigd dat een ringetje dus beter is, terwijl ze bij de V&D duidelijk maakten dat het heel slecht was, troep erin draaien enzo (er kwam ook troep uit toen ze hem eruit haalde). Terwijl hij pissig werd toen ik he 14 mm staafje liet zien (want daar zaten steentjes in en dat mag niet). En hij zegt dan van 'ik heb tien jaar ervaring en zij een weekje cursus', waar hij ook een punt me heeft.
Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:21 schreef Twinky het volgende:
Ze hebben een diploma! En doen alleen de standaard piercings, niks vreemds.
Ik denk dat ik gewoon ophoud met piercings, ben echt geschrokken van het drama vandaag.
Ik heb ook eens ergens iets op een forum gelezen over een meisje dat er had gewerkt, dat ze drie maanden lang werden opgeleid en meeliepen met een 'echte' piercer enzo, ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen maar aangezien 99% van de reacties die ik lees over die piercingtoko van de V&D negatief zijn, heb ik er maar niks laten zetten toen ik er was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.
En ik geloof er alles van, hoe ik ze daar bezig zie, van die meisjes begin 20.![]()
Luister maar gewoon naar een profesionele piercer.
terwijl mijn piercer dus zei dat een ringetje sneller geneest (3 maanden) ipv staafje (9 maanden)...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou voor piercings ook bij de V&D uit de buurt blijven, maar het meisje heeft volgens mij wel een punt dat navelpiercings met een staafje beter/sneller genezen dan met een ringetje?
ik heb 2 ringetjes in mn lip de eerste zit in het midden en werd met een staafje gezet (met platte achterkant) de 2de werd gezet aan de rechterkant en daar kon meteen een ringetje in.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef saaw het volgende:
volgens mijn piercer zijn ringetjes voor bijna alle piercings beter qua genezing
kun je goed bewegen en dus goed schoonhouden, ook vanbinnen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een labret en nog nooit een ander ding erin gedaan. Gister schoot mn balletje ineens los en ik was al aan t flippen dat ik die er natuurlijk nooit meer op kreegEnfin, nu ik weet dat t ding niet vastgeroest zit wil ik toch eindelijk wel eens een andere. Wat kun je het best gebruiken? Plastic wil ik iig niet, ik haat plastic. En om de maten te weten te komen moet ik m er zeker uithalen en meten, hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |