Waarom zou ik je moeten aanbidden? Ik vind het lelijkquote:Op zondag 16 maart 2008 09:38 schreef Rechterbal het volgende:
Het piercen viel zo reuze mee, misschien 2x zo erg als bloedprikken? En daarbij komt dat ze bij bloedprikken gaan zuigen, en dat is kut![]()
Mja, plaatje van me eerste piercing! [ afbeelding ]
Aanbid mij![]()
Daar zat ie net een halfuur erin, je ziet gewoon dat ik nog een beetje wit zag omdat ik nerveus was ^^
quote:surface piercings zijn niet eng juist heel gezellig. Nu kun je teminste een FOK smilie laten tattoeren met 2 platte implants als ogen en een bar als uiteinde van het mondje.
Ik heb volgens mijn piercer een extreem flexibele huid, dus ik mocht het proberen, maar ze raadde me liever md's aan, (die hebben namelijk een slagingskans van 99%)quote:Op zondag 16 maart 2008 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Zoeen wilde ik ook altijd! Maar de kans op uitgroei en een lelijk litteken is/was erg groot, dus laat dan maar zitten,
Staat wel mooi overigens!
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:49 schreef MaLo het volgende:
Ik overweeg om toch weer een navelpiercing te nemen. Heb ik tot de zwangerschap gehad (nu 4 jaar geleden) en ik mis eigenlijk toch wel dat sierraad in mijn buik. Geeft het veel problemen om opnieuw een piercing te zetten? Doen ze dat dan door de oude heen of hoe gaat dat?
Ouch!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.
![]()
en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging.één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al ergquote:Op maandag 17 maart 2008 17:30 schreef vintrax het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn navelpiercing onlangs ook weer laten herzetten.Ik begon hem na vier maanden toch ook al te missen en ze hebben toen achter mijn oude litteken geprikt. Overigens is het me 100% meegevallen betreft hoe het er nu uitziet mét litteken. Ben er weer helemaal blij mee.
![]()
en als je het wil weten, ik was met een relatief grote hond aan het spelen en toen ging hij met zijn voorpoot precies op mijn piercing staan met zijn gewicht, met als gevolg dat zijn nagel dwars door mijn huid ging.één voordeel: het titanium staafje heeft destijds wel een diepere doorboring van de nagel in mijn huid voorkomen.
Een meisje met haar lange haren achter me tepelpiercing was ook zo lekkerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Aiaiai! En ik vond de konijnenagel die ooit achter mijn navelpiercing (ringetje) bleef haken al erg.
mijn broertje heeft dat met zijn dronken kop 's nachts laten doen in Lloret.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef FakedIllusion het volgende:
Heeft iemand tips of whatever als je zelf een piercing boven in je oor zet?
Waarom?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:26 schreef FakedIllusion het volgende:
[..]
en toch doe ik dalijk nog een poging
Omdat het bijna gelukt was. Ik had naald erdoor, 10 minuten meegelopen, maar het gaatje was dus heel slim te klein.quote:
Nee, omdat ik geen geduld heb om te wachten op een afspraak.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef TheSorrow het volgende:
Omdat het te duur voor haar is ofzo? Stoerdoenerij? Who knows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |