Hiero ook hetzelfde. Sinds ik de tattoo's heb (her-)ontdekt, heb ik een nieuwe verslavingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:30 schreef TheSorrow het volgende:
Mn verslaving is alweer en beetje weg eigenlijk, beter verder met tattoo's
V&D.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:58 schreef Twinky het volgende:
Ik vraag me dan ook af wie er nou gelijk heeft. De piercer is ervan overtuigd dat een ringetje dus beter is, terwijl ze bij de V&D duidelijk maakten dat het heel slecht was, troep erin draaien enzo (er kwam ook troep uit toen ze hem eruit haalde). Terwijl hij pissig werd toen ik he 14 mm staafje liet zien (want daar zaten steentjes in en dat mag niet). En hij zegt dan van 'ik heb tien jaar ervaring en zij een weekje cursus', waar hij ook een punt me heeft.
Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:21 schreef Twinky het volgende:
Ze hebben een diploma! En doen alleen de standaard piercings, niks vreemds.
Ik denk dat ik gewoon ophoud met piercings, ben echt geschrokken van het drama vandaag.
Ik heb ook eens ergens iets op een forum gelezen over een meisje dat er had gewerkt, dat ze drie maanden lang werden opgeleid en meeliepen met een 'echte' piercer enzo, ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen maar aangezien 99% van de reacties die ik lees over die piercingtoko van de V&D negatief zijn, heb ik er maar niks laten zetten toen ik er was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij mijn piercer in de piercingshop hangt een brief van een meisje, wat op een forum verteld heeft dat ze bij de V&D in de 'piercingshop' gewerkt heeft en dat ze nauwelijks worden opgeleid.
En ik geloof er alles van, hoe ik ze daar bezig zie, van die meisjes begin 20.![]()
Luister maar gewoon naar een profesionele piercer.
terwijl mijn piercer dus zei dat een ringetje sneller geneest (3 maanden) ipv staafje (9 maanden)...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zou voor piercings ook bij de V&D uit de buurt blijven, maar het meisje heeft volgens mij wel een punt dat navelpiercings met een staafje beter/sneller genezen dan met een ringetje?
ik heb 2 ringetjes in mn lip de eerste zit in het midden en werd met een staafje gezet (met platte achterkant) de 2de werd gezet aan de rechterkant en daar kon meteen een ringetje in.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef saaw het volgende:
volgens mijn piercer zijn ringetjes voor bijna alle piercings beter qua genezing
kun je goed bewegen en dus goed schoonhouden, ook vanbinnen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een labret en nog nooit een ander ding erin gedaan. Gister schoot mn balletje ineens los en ik was al aan t flippen dat ik die er natuurlijk nooit meer op kreegEnfin, nu ik weet dat t ding niet vastgeroest zit wil ik toch eindelijk wel eens een andere. Wat kun je het best gebruiken? Plastic wil ik iig niet, ik haat plastic. En om de maten te weten te komen moet ik m er zeker uithalen en meten, hmm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |