als Ajax het kort geding wint gaat de pot gewoon door zegt de burgemeester.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:23 schreef De.Kromme het volgende:
Eindhoven wil dus de wedstrijd sowieso cancelen, ik zeg : schriftelijke 3-0 overwinning voor jullie.

Ik acht de kans ook klein, maar isschien vindt de rechter wel dat het onredelijk is om nu voor een tweede keer dezelfde partijen te duperen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:10 schreef JeroenV het volgende:
Die kans acht ik echter heel klein.

Het is vast zo'n Ajax-rechterquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook klein, maar isschien vindt de rechter wel dat het onredelijk is om nu voor een tweede keer dezelfde partijen te duperen.

quote:

Stap 1 in project Elsemieke?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:29 schreef Nashje het volgende:
Ben je effe een halve dag daten,

Alsof Huntelaar en Sjonnie nog een jaartje van Ajax koffie kunnen genietenquote:‘Maarten is al jaren een betrouwbare keeper en heeft dit seizoen opnieuw progressie gemaakt’, aldus Martin van Geel op Ajax.nl. ‘Wellicht wordt hij binnenkort ook de vaste doelman van het Nederlands elftal. Natuurlijk zijn wij bij Ajax blij als we zulke spelers langer aan ons kunnen binden. Je hoort veel verhalen over een leegloop bij Ajax. Maar bijna al onze spelers liggen nog voor meerdere jaren vast. Het zal voor andere clubs heel moeilijk worden om bij Ajax spelers weg te halen.’

Het is niet de eerste de beste maar het is de man die het uit moet voeren. Als johan zegt dat we naar links moeten en de driver (marco) gaat naar rechts dan heb je een onwerkbare situatie. Dan kan je of Marco de laan uit sturen of zelf een stap terug nemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef GGMM het volgende:
Cruyff moet zich niet zo aanstellen, dat dit met van Basten besproken wordt vind ik al onzin, laat staan dat van Basten de definitieve beslissing mag nemen, maar Cruyff moet zich niet bij de eerste de beste die het niet met hem eens is huilend weglopen.

Het moet binnen 2 weken gespeeld worden. Dat gaat moeilijk worden. Kan het niet binnen 2 weken gespeeld worden dan is Ajax reglementair winnaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eigenlijk hou ik niet zo van dat gehuillie over competitievervalsing enzo maar mocht het nu niet doorgaan dan is dat toch wel zeer bepalend voor het verloop van de competitie, de druk zou vanaf morgen op PSV gericht kunnen zijn als de wedstrijd gewoon doorgaat terwijl als het op de laatste speeldag gespeeld gaat worden het een wedstrijd om niks kan zijn...

Ik snap dan ook niet dat PSV hier zo rustig onder blijft.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het moet binnen 2 weken gespeeld worden. Dat gaat moeilijk worden. Kan het niet binnen 2 weken gespeeld worden dan is Ajax reglementair winnaar.

Nee, binnen 2 weken moet er een nieuwe datum beschikbaar zijn en het moet binnen 8 weken gespeeld worden. Wordt dus gewoon op de woensdag halve finale KNVB-Beker.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het moet binnen 2 weken gespeeld worden. Dat gaat moeilijk worden. Kan het niet binnen 2 weken gespeeld worden dan is Ajax reglementair winnaar.

quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Silenus het volgende:
PSV - Ajax gaat niet door
De eredivisietopper PSV-Ajax gaat zondagmiddag niet door. Dat heeft burgemeester Braks van Eindhoven zaterdag tijdens een persconferentie bekendgemaakt. Door acties van de politie kan hij de veiligheid rondom de wedstrijd niet garanderen.
De andere topper van zondag, AZ-Feyenoord, gaat ook niet door. De politie kondigde vrijdag nieuwe acties aan omdat het cao-overleg met minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken mislukt is. Ajax heeft inmiddels een kort geding aangespannen tegen de bonden om de politiestaking te verbieden. Die zaak dient zaterdag.
De KNVB verwacht problemen doordat beide toppers opnieuw moeten worden ingepland. De voetbalbond zegt de stap van Ajax naar de rechter te begrijpen.
 politie
 politie  

Wat is het nou?
 Wat is het nou?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |