quote:
wees blij dat ik er deze keer niet over struikelde zeg!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, doe dat lekker als ik de andere kant op kijk ofzo
Jij bent de nieuwe GRTDOJW streaker?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning streakt lotte, en rent snel weer weg!
wooeeii
Zeepje laten vallen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat ik er deze keer niet over struikelde zeg!
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja het is hier zo saai.
oh , van wie heb ik de dienst afgelost dan ? dacht ik een keer origineel te zijn . hmmquote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe GRTDOJW streaker?
* WhiteLightning doet niet aan zeepjes oprapenquote:
\quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , van wie heb ik de dienst afgelost dan ? dacht ik een keer origineel te zijn . hmm
quote:
Maak een zwembad in je tuin!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
mocht ik ooit het idee hebben om nog eens in de tuin te gaan werken willen jullie me dan helpen herinneren dat niet te doen vlak nadat ik uit het zwembad kom.....
Niet iedereen hoeft alles te weten over de relatie tussen jou en mijn moederquote:Op maandag 10 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik streak alleen als er niemand is.
's nachts door het bos streaken bijvoorbeeld
Maar op een of andere manier springt steeds je moeder achter elke dikke boom vandaan als ik er langs ren
Lijkt me inderdaad niet verkeerd hoor! Lekker warm badje in je tuin, muziekje erbij... biertjequote:
eet smakelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben even eten en roken, tot straks
dan ben je geen streakerquote:Op maandag 10 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik streak alleen als er niemand is.
's nachts door het bos streaken bijvoorbeeld
Maar op een of andere manier springt steeds je moeder achter elke dikke boom vandaan als ik er langs ren
De nachtelijke avontuurtjes van Droxz's moeder in het bos zijn ook een openbaar evenement hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je geen streaker
Een streaker is een persoon die bij een openbaar evenement onverwachts naakt ten tonele verschijnt met het doel het evenement te verstoren, te provoceren, of zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen
hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De nachtelijke avontuurtjes van Droxz's moeder in het bos zijn ook een openbaar evenement hoor
Alleen verschijn ik niet onverwachts ten tonele, ik beloof altijd dat ik er ook zou zijn
Jazekerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahauhm... een evenement met 2 personen ??
dat klinkt als een behoorlijke klus voor je , als je al over een evenement praat. pittig wijffiequote:
nee ik was op zoek naar een vakantie bestemming voor van de zomerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg iedereen is toch niet aan het werk ??? tis zo stil
ah das idd veel beter als werkquote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ik was op zoek naar een vakantie bestemming voor van de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |