nou af en toe kan het echt lekker zijn. maar niet met 6 graden buitenquote:
ha ha beter!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dan maar stoppen [ afbeelding ]
hmmm............. Das vervelend zeg! ik hoop dat ze niet hetzelfde bij jou gaan flikken.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Wordt t meisje hier tegenover me net ontslagen. En vorige week ook al een paar. Omdat het hier te rustig is. Ieh.
t wordt er ook niet goedkoper op als ik dat af en toe zo ziequote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha beter!
ben blij dat ik niet rook
overleven zonder lotte en oreo koekjes? da kan niet neequote:Op maandag 10 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm............. Das vervelend zeg! ik hoop dat ze niet hetzelfde bij jou gaan flikken.
wat moeten we zonder jou in dit topic dan ?
daar heb ik dus absoluut geen verstand van, al wordt er hier wel door de ander gerookt maar dat doet ie maar van zn zakgeld ha haquote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt er ook niet goedkoper op als ik dat af en toe zo zie
haha zakgeld. en de rest kan hij bi jjou inleveren ?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar heb ik dus absoluut geen verstand van, al wordt er hier wel door de ander gerookt maar dat doet ie maar van zn zakgeld ha ha
uiteraardquote:Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha zakgeld. en de rest kan hij bi jjou inleveren ?
Ohjeequote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Wordt t meisje hier tegenover me net ontslagen. En vorige week ook al een paar. Omdat het hier te rustig is. Ieh.
jeutje da's wel heeel grondig hoor!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
En daar gaan nummer 2, 3 en 4 ook al. Holy crap. Grote werknemersschoonmaak hier.
Sta ik zo op met m'n jas aan, meteen 3 mensen "Neeeeee jij niet ook al!"
Relax, ik ga een broodje eten.
mja vreemde werk situatie.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:56 schreef BloodyLotte het volgende:
En daar gaan nummer 2, 3 en 4 ook al. Holy crap. Grote werknemersschoonmaak hier.
Sta ik zo op met m'n jas aan, meteen 3 mensen "Neeeeee jij niet ook al!"
Relax, ik ga een broodje eten.
Vage sjiznit, blijven er wel collega's voor je over?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Boh, nu gaan ze van iedereen afscheid nemen enzo. Sommige werken hier al een behoorlijk tijd. De sfeer gaat hier ineens echt omlaag.
Op de kleine verhuizing na van mijn buro (en die van mijn kut collega) is het hier gewoon echt rustig,quote:Op maandag 10 maart 2008 12:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja 't is nog steeds wel gezellig druk hier.
Ik heb hier ook niet veel te doen, en moet nog tot 17:30quote:Op maandag 10 maart 2008 12:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik verveel me helemaal suf.
Lekker kort dagje zo dan!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben over 40 minuten klaar. En dan ga ik kaneelkoffie en een quichetaartje eten in de stad, en dan vergaderen.En dan bloed prikken. En dan concertje.
* WhiteLightning streakt lotte, en rent snel weer weg!quote:
Zeg, doe dat lekker als ik de andere kant op kijk ofzoquote:Op maandag 10 maart 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning streakt lotte, en rent snel weer weg!
wooeeii
quote:
wees blij dat ik er deze keer niet over struikelde zeg!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, doe dat lekker als ik de andere kant op kijk ofzo
Jij bent de nieuwe GRTDOJW streaker?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning streakt lotte, en rent snel weer weg!
wooeeii
Zeepje laten vallen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wees blij dat ik er deze keer niet over struikelde zeg!
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja het is hier zo saai.
oh , van wie heb ik de dienst afgelost dan ? dacht ik een keer origineel te zijn . hmmquote:Op maandag 10 maart 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe GRTDOJW streaker?
* WhiteLightning doet niet aan zeepjes oprapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |