Er zit zo'n kerel in het cafe al de hele avond te zuipen, en bij sluitingstijd vraagt de barman of die kerel naar huis wil gaan. Telkens valt hij om als hij van z'n kruk valt, en kan gewoon niet meer lopen. Na een paar pogingen bestelt de man wat koffie, drinkt dat op en probeert het nogmaals; Weer geen succesquote:Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vindt ik nou ookweet je nog een goeie mop ? (wel erg afgezaagd ik weet het
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
Liefdevolle koffiequote:Op maandag 10 maart 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
ok het duurde even ,maar dan heb je ook wat haha
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zit zo'n kerel in het cafe al de hele avond te zuipen, en bij sluitingstijd vraagt de barman of die kerel naar huis wil gaan. Telkens valt hij om als hij van z'n kruk valt, en kan gewoon niet meer lopen. Na een paar pogingen bestelt de man wat koffie, drinkt dat op en probeert het nogmaals; Weer geen succes
Uiteindeiljk ging die kerel maar kruipend naar huis. Wordt hij de volgende dag wakkergemaakt door z'n vrouw;
"Zo, je was zeker weer dronken gisteren?"
- "Ehm, hoezo?"
heb je er ook eentje met moeders ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je moeder, dat is een grote grap!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Je moeder, die kent pas leuke moppen.
Gast hier staan de verwarmingen ALTIJD aanquote:Op maandag 10 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dat viel te verwachten natuurlijk
mogge sgele !
verdomme de verwarming werkt hier niet. ik heb straks ijsvingers
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Mornin'.
Ziet er niet uit man hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb usb handschoenen nodig, hoe triest dit ook klinkt haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
Er lagen 2 mannen op het strand te zonnen.
Opeens staat er een blinde man voor hen een opblaasbare pop op te
blazen.
Een van de mannen, de meest sociaal voelende, staat op en gaat naar de
blinde toe en zegt:
"Het spijt me voor je betreurenswaardige toestand waarin je je bevindt,
\maar je staat hier een opblaasbare pop op te blazen in het midden van
het strand, dat kan toch niet."
"Verdomme" zegt de blinde, "dan heb ik de hele winter mijn luchtmatras
liggen neuken!"
hahaha!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu moet ik aan de Roemenen uitleggen waarom ik lach...eerhm
Nou ik spreek het niet hoor..verstaanbaar maken lukt wel, maar echt Roemeens, nee. Da's te moeilijk. (Slavisch, Italiaans met spaans en frans erin...heul lastigquote:Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha!
wel knap dat je roemeens kent trouwenslijkt me vrij lastig
mja werkt iedereen ook met engelse windows, of is dat ook roemeens ?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik spreek het niet hoor..verstaanbaar maken lukt wel, maar echt Roemeens, nee. Da's te moeilijk. (Slavisch, Italiaans met spaans en frans erin...heul lastig) Men spreekt hier ook Engels gelukkig
Hier spreken de studenten (en daar stikt het van) vaak 3 of 4 talenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja werkt iedereen ook met engelse windows, of is dat ook roemeens ?
engels is een must, zelfs hier in nederland haha
en tis maandag. maakt het altijd wat moeilijker. althans voor mijquote:Op maandag 10 maart 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Blaat. Saai werk.
Hierquote:Op maandag 10 maart 2008 11:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Blaat. Saai werk.
Goeie policyquote:Op maandag 10 maart 2008 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier spreken de studenten (en daar stikt het van) vaak 3 of 4 talen
Windows is Engels ja...company policy
ze ontploft vd koffie straksquote:
hahaquote:
Hier is geen fatsoenlijke koffie te krijgenquote:
jehzeker.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahadrink jij thuis ook koffie ?
ik voel met toch zo gelukkig met mn expressomachine thuis. alleen kan ik zeg maar zo 1,5 liter achtemekaar op drinken omdat het zo lekker is. maja goed kan het niet zijn natuurlijk hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is geen fatsoenlijke koffie te krijgen
I needz coffeez
ik ken dat genot hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
jehzeker.
en bij de starbucks gooi ik er hele liters (letterlijk) in.
goeiemorgen dracuquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
zooo de taxi was me toch even vroeg
maar ik ben er weer!
Ben je vaste klant van je eigen plee geloof ikquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik voel met toch zo gelukkig met mn expressomachine thuis. alleen kan ik zeg maar zo 1,5 liter achtemekaar op drinken omdat het zo lekker is. maja goed kan het niet zijn natuurlijk haha
nou wc verhaal valt wel mee hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben je vaste klant van je eigen plee geloof ik![]()
Als ik woensdagavond thuis kom is het eerste wat ik doe een gruwelijke emmer espresso naar binnen jassen
owquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Regen zal gaan plassen, als aldoor de kraaien krassen!
Waar haal je die dingen vandaanquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahahquote:
wauw. indrukwekkend.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Beter een huis vol stinkend vee, dan moeten voetballen voor WIllem 2quote:
nou niet echt lekker weer om te rommelen. brrr koudquote:Op maandag 10 maart 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
het is hier nog droog
hoop dat het zo blijft had wat in de tuin willen doen
minder dat het regent nu maar ja je bent toch druk vandaag toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
Ik zie hier voor het eerst sinds een week regen
Jawel, genoeg te doen vandaag, alleen roken moeten we buitenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
minder dat het regent nu maar ja je bent toch druk vandaag toch?
ow da's minder in de regen jaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel, genoeg te doen vandaag, alleen roken moeten we buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |