Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi jij gaat aardig wat concertjes af of niet?
zo lang het maar gezellig is!
Goed bezig,quote:Op maandag 10 maart 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.
Ik ook nog niet zoveel... Pinkpop gaat niet doorquote:Op maandag 10 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Goed bezig,
welke allemaal
ik nog maar 2
Zie mijn last.fmquote:
nou ja hier ook ook hoor, die 2 heb ik dan ook wel zin in, vlak achter elkaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook nog niet zoveel... Pinkpop gaat niet doorRAR gaat niet door
Nu heb ik alleen Zwarte Cross en Decibel Outdoor nog maar staan kwa festivals
Gelukkig nog wel aardig wat vakanties en feesten tussendoor, maar kwa festivals is het nog ff rustig
ha ha allemaal ook veel achter elkaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zie mijn last.fmMaar iig vanavond tegan and sara, volgende week the cure, en nog nick cave, pinkpop, werchter en lowlands. en nog een paar.
last.fmquote:Op maandag 10 maart 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha allemaal ook veel achter elkaar!
kende dat helemaal niet dat last.fm wel leuk!
kan ik gewoon jou muziekjes luisteren ha ha
*jaloers isquote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zie mijn last.fmMaar iig vanavond tegan and sara, volgende week the cure, en nog nick cave, pinkpop, werchter en lowlands. en nog een paar.
Mogguh Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Zeer zeker.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*jaloers is![]()
Nou, zo te zien ga jij je wel vermaken dit jaar!
STERF bosmongoolquote:Op maandag 10 maart 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?
Goede morgen schoonheid!quote:
mogguh WL!quote:
LOL, heb je een template gemaakt die automatisch neergezet wordt, zodra ik jouw eerste post van de dag quote ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bosmongool
(voor de ADMINS/MODS wij kennen elkaar persoonlijk, dit is normaal!)
Als dat nou zou kunnen!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL, heb je een template gemaakt die automatisch neergezet wordt, zodra ik jouw eerste post van de dag quote ofzo?
Heb wel een heel vet weekend gehad, maar relaxed niet echt... Tussendoor af en toe wat slaap gepakt, maar niet echt veelquote:Op maandag 10 maart 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als dat nou zou kunnen!
Ik heb trouwens wel een relaxt weekend gehad, en jij?
nou als ik voor 10 uur nog niet helemaal ontwaakt ben, kan ik het wel een goed weekend noemen jaquote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
zo, zal ik dan maar de 1e ronden halen ?
koffie/thee/limonade/water/droxz specials/bier ?
sorry, had alweer de eerste ruzie met mijn kut collega!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
zo, zal ik dan maar de 1e ronden halen ?
koffie/thee/limonade/water/droxz specials/bier ?
Ik ga nu al op een kookpunt, ik denk dat ik ook maar even pauze ga nemen...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb over 2 minuten eventjes pauze.
Om een lang verhaal kort te maken, ik kan er niet omheen...quote:Op maandag 10 maart 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ok, koffie voor lotte en smokez en lotte, en een special voor droxz
negeer die gast gewoon joh droxz, zeker op de maandagmorgen
mits goed getapt, onmisbaar iedere dagquote:
je moet alleen antwoorden met ja en nee. en geef hem maar gelijk (terwijl je veel beter weet)quote:Op maandag 10 maart 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken, ik kan er niet omheen...
Ik negeer hem nu gewoon compleet, laat hem maar de tyfus krijgen!
Meer als "ja en nee" krijgt hij niet van me.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet alleen antwoorden met ja en nee. en geef hem maar gelijk (terwijl je veel beter weet)
dan hou je het het langer vol. zo doe ik het ook bij een collega.
ja vindt ik nou ookquote:
mja afgezaagder kan niet, heb er zelf om gevraagdquote:Op maandag 10 maart 2008 10:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ken een mop.
Twee tieten in een envelop.![]()
![]()
...
nee deze danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |