Tja, da's de wet van Murphy natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
echt altijd als ik een afspraak wil maken bij de huisarts zijn ze of met vakantie of met bijscholing
nu alweer
hihi jij gaat aardig wat concertjes af of niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Lekkerrrr.Heerlijk weekend gehad, en nu schijnt de zon. En vanavond concertje in Keulen. Dus morgen ben ik weer brak.
erg rustig, volgens mij moet de helft nog ontwaken.....quote:Op maandag 10 maart 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier?
Ik hoop het voor ze, uitslapen is altijd lekkerquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
erg rustig, volgens mij moet de helft nog ontwaken.....
da's dan ook wel weer zoquote:Op maandag 10 maart 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze, uitslapen is altijd lekker
Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi jij gaat aardig wat concertjes af of niet?
zo lang het maar gezellig is!
Goed bezig,quote:Op maandag 10 maart 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa nogal. Voor dit jaar nu al 10 concerten en festivals gepland.
Ik ook nog niet zoveel... Pinkpop gaat niet doorquote:Op maandag 10 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Goed bezig,
welke allemaal
ik nog maar 2
Zie mijn last.fmquote:
nou ja hier ook ook hoor, die 2 heb ik dan ook wel zin in, vlak achter elkaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ook nog niet zoveel... Pinkpop gaat niet doorRAR gaat niet door
Nu heb ik alleen Zwarte Cross en Decibel Outdoor nog maar staan kwa festivals
Gelukkig nog wel aardig wat vakanties en feesten tussendoor, maar kwa festivals is het nog ff rustig
ha ha allemaal ook veel achter elkaar!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zie mijn last.fmMaar iig vanavond tegan and sara, volgende week the cure, en nog nick cave, pinkpop, werchter en lowlands. en nog een paar.
last.fmquote:Op maandag 10 maart 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha allemaal ook veel achter elkaar!
kende dat helemaal niet dat last.fm wel leuk!
kan ik gewoon jou muziekjes luisteren ha ha
*jaloers isquote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zie mijn last.fmMaar iig vanavond tegan and sara, volgende week the cure, en nog nick cave, pinkpop, werchter en lowlands. en nog een paar.
Mogguh Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Zeer zeker.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*jaloers is![]()
Nou, zo te zien ga jij je wel vermaken dit jaar!
STERF bosmongoolquote:Op maandag 10 maart 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?
Goede morgen schoonheid!quote:
mogguh WL!quote:
LOL, heb je een template gemaakt die automatisch neergezet wordt, zodra ik jouw eerste post van de dag quote ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bosmongool
(voor de ADMINS/MODS wij kennen elkaar persoonlijk, dit is normaal!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |