\quote:Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh , van wie heb ik de dienst afgelost dan ? dacht ik een keer origineel te zijn . hmm
quote:
Maak een zwembad in je tuin!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
mocht ik ooit het idee hebben om nog eens in de tuin te gaan werken willen jullie me dan helpen herinneren dat niet te doen vlak nadat ik uit het zwembad kom.....
Niet iedereen hoeft alles te weten over de relatie tussen jou en mijn moederquote:Op maandag 10 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik streak alleen als er niemand is.
's nachts door het bos streaken bijvoorbeeld
Maar op een of andere manier springt steeds je moeder achter elke dikke boom vandaan als ik er langs ren
Lijkt me inderdaad niet verkeerd hoor! Lekker warm badje in je tuin, muziekje erbij... biertjequote:
eet smakelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik ben even eten en roken, tot straks
dan ben je geen streakerquote:Op maandag 10 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik streak alleen als er niemand is.
's nachts door het bos streaken bijvoorbeeld
Maar op een of andere manier springt steeds je moeder achter elke dikke boom vandaan als ik er langs ren
De nachtelijke avontuurtjes van Droxz's moeder in het bos zijn ook een openbaar evenement hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je geen streaker
Een streaker is een persoon die bij een openbaar evenement onverwachts naakt ten tonele verschijnt met het doel het evenement te verstoren, te provoceren, of zichzelf in de schijnwerpers te plaatsen
hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De nachtelijke avontuurtjes van Droxz's moeder in het bos zijn ook een openbaar evenement hoor
Alleen verschijn ik niet onverwachts ten tonele, ik beloof altijd dat ik er ook zou zijn
Jazekerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahauhm... een evenement met 2 personen ??
dat klinkt als een behoorlijke klus voor je , als je al over een evenement praat. pittig wijffiequote:
nee ik was op zoek naar een vakantie bestemming voor van de zomerquote:Op maandag 10 maart 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg iedereen is toch niet aan het werk ??? tis zo stil
ah das idd veel beter als werkquote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee ik was op zoek naar een vakantie bestemming voor van de zomer
dacht ik ookquote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das idd veel beter als werk
Hoe was het weekend ?? Jupiter nog voorbij zien komen ??quote:
Wel wat te doen, niet echt druk.,.. maar blijf wel lekker bezigquote:
GVD gamen ging niet meer, ik en niet meer kunnen gamen zegt genoeg denkquote:Op maandag 10 maart 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe was het weekend ?? Jupiter nog voorbij zien komen ??![]()
ah , weltrustenquote:Op maandag 10 maart 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
zo lieve hard werkende mensjes, ik duik mn bed in!
trustequote:Op maandag 10 maart 2008 14:17 schreef draculettetje het volgende:
zo lieve hard werkende mensjes, ik duik mn bed in!
muhahahhhahaaquote:Op maandag 10 maart 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GVD gamen ging niet meer, ik en niet meer kunnen gamen zegt genoeg denk
GTA? Misschien ook maar eens proberen, ik ben achter de Wii bekropen, dat ging nog wel redelijk hahahaquote:Op maandag 10 maart 2008 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
muhahahhhahaa![]()
![]()
![]()
![]()
als het bij ons niet meer gaat, gaan we gewoon GTA doen, dan kan je tenmiste lekker rondrennen en alles vernietigen haha![]()
ik heb eindelijk mn css kunnen tweaken trouwens, geen lagg meer , en zombie vision werkt eindelijk![]()
ja wel op de console hoor. ps2 voornamelijk. blijft een geweldig spel.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GTA? Misschien ook maar eens proberen, ik ben achter de Wii bekropen, dat ging nog wel redelijk hahaha
Misschien toch maar weer eens installeren!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel op de console hoor. ps2 voornamelijk. blijft een geweldig spel.
chaos veroorzaken![]()
![]()
ergens boven gaan staan, en 1 auto met je bazooka neerschietne, en er ontstaat chaos op de straat haha
blijft geweldig.
hoeveel uren we doelloos hebben rond gerend en gereden, echt niet normaal.
hahahah![]()
![]()
![]()
ja er bestaan mega veel gta look a likes, dus daar ontbreekt het niet aan hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer eens installeren!
Laatst trouwens wel bij iemand op de xdoos 360 een dergelijk spel gedaan, leek net GTA
oja, mijn wii heeft nu die nieuwe chip
iK moet zeggen dat hij wel erg vet was!quote:Op maandag 10 maart 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja er bestaan mega veel gta look a likes, dus daar ontbreekt het niet aan haha![]()
maar gta is gewoon de beste daarin
ik ben echt css zombie verslaafd aan het worden hahahaquote:Op maandag 10 maart 2008 15:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
iK moet zeggen dat hij wel erg vet was!
Heb zowaar het hele weekend niet gegamed... *iedereen schrikt en is stil*
Heb het ook een tijdje gedaan, maar vond het zelf erg snel vervelen... maarja na 5 jaar cs komtquote:Op maandag 10 maart 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben echt css zombie verslaafd aan het worden hahaha
hele tijd stomme plaatjes sprayen en zo haha
[ afbeelding ]
zulk soort plaatjes enzo
geweldig haha
ja daar zit wat in , 5 jaar hetzelfde spel is gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb het ook een tijdje gedaan, maar vond het zelf erg snel vervelen... maarja na 5 jaar cs komt
alles al snel je strot uit hahaha
Wil nog wel eens css-gungame, al een tijd niet gedaan!
Moet de hele week tot half 6quote:Op maandag 10 maart 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
bah nog 2 uurverveel me dood hiero
oh... tijd voor een bakkie droxzquote:Op maandag 10 maart 2008 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet de hele week tot half 6
Verveel me niet, heb allemaal dingen te doen dankzij die KUTCOLLEGA! (@$^@$%^(P#$IJ@#$)*I@#P$)(&U%)
Thx, wat moeten we hier ook zonder jou!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh... tijd voor een bakkie droxz![]()
mja af en toe moet je ff stoom afblazen hoor. ik vergeet dat zelf ook wel eens. en dan ga je je alleen maar meer irriteren.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx, wat moeten we hier ook zonder jou!
* Dr.Droxz pakt de koffie op, neemt deze naar buiten, en steekt een overheerlijk sigaartje op
wat kan moe zijn toch heerlijk zijn dan heh ?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:11 schreef tripack het volgende:
goedemorgen heren en dame
wat is zo'n vrije dag toch vermoeiend
hij was niet helemaal vrij, ik moest nog even langs school verder cadeautje voor mijn vriendin gekocht(bijna jarig) en nu lekker rustig aan doen thuisquote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat kan moe zijn toch heerlijk zijn dan heh ?
mogguh trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |