Ik zat al een tijdje mee te lurken in dit topic, maar vandaag ook maar eens naar de markt gegaan en dat pakje gehaald. Kruiden zijn nu aan het intrekken.. hopelijk gaat dit iets wordenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die is echt heerlijkeven een beetje een gedoe om het meel erop te krijgen, maar zeker de moeite waard! Bijna iedere toko/ turkse supermarkt verkoopt het hier wel
[ afbeelding ]
zo ziet de verpakking eruitben er hier 85 cent voor kwijt
ow en de hete variant is iddeehm vrij heet
de hete of de kaaskoppenvariant?quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje mee te lurken in dit topic, maar vandaag ook maar eens naar de markt gegaan en dat pakje gehaald. Kruiden zijn nu aan het intrekken.. hopelijk gaat dit iets worden
ik heb dit jar nog niet gebbqd...quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik had een mengsel gemaakt op de dingen die ik hier gelezen had:
chilisaus van go tan.
zoete dikke sojasaus.
beetje citroen.
paprikapoeder (zoete)
Op de BBQ en smeren maar om en om...
En lekker dat het was!
wat zijn dat? ken ik niet. weet alleen dat ik de satestokjes een aantal uur in water laat staan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef Oblivion het volgende:
Nou, ik wel hoor, het is heerlijk in de achtertuin met dit soort weer!
Had trouwens wel van die blaadjes gekocht bij de albert heijn, die je voor de sate kan gebruiken..![]()
ben benieuwd wat je ervan vindt straksquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zat al een tijdje mee te lurken in dit topic, maar vandaag ook maar eens naar de markt gegaan en dat pakje gehaald. Kruiden zijn nu aan het intrekken.. hopelijk gaat dit iets worden
nu snap ik wat je met 'bladen' bedoelt. lol. alluminium bakvormen dus. ik gebruik liever mijn kennis van het bbq-en en laat de temperatuur zover zakken dat je nooit aangebrande stukjes hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:30 schreef Oblivion het volgende:
Je hebt toch van die schalen die je weg kan gooien naderhand?
Van metaalachtig soort.
Ik kan echt niet op de naam komen...![]()
Zijn alleen beetje vierkant en met gaatjes waardoor je vlees niet verbrand.
Staan bij de A&H bij de BBQ spullen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:53 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alles wat je nodig hebt. Niet voor mietjes want Dave's Gourmet sauzen zijn over het algmeen erg 'hot'.
Je kunt ze ook paneren en frituren maar dat is niet mijn favoriet. Te vet.
Op een rooster in de oven of op de bbq is het best imo.
KFC heeft de meest ranzige wings ooit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ken ik nóg niet. die kfcmeuk wel.
die saus uit vorige bericht is ook in nl te krijgen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:59 schreef popolon het volgende:
[..]
KFC heeft de meest ranzige wings ooit.Ik maak minimaal eens per week wings, soms vaker en probeer elke keer wat anders uit met saus. Maar heet zijn ze altijd. Da's verplicht.
Weet ik niet maar er zullen zonder twijfel goede sauzen te krijgen zijn. Wat ik doe is vaak een sampler kopen zodat je kunt proberen:quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die saus uit vorige bericht is ook in nl te krijgen?
Met 7 kinderen die in en uitvliegen is het een uitvinding!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu snap ik wat je met 'bladen' bedoelt. lol. alluminium bakvormen dus. ik gebruik liever mijn kennis van het bbq-en en laat de temperatuur zover zakken dat je nooit aangebrande stukjes hebt.![]()
ik ga zeker dat flesje wat je hebt laten zien bestellen. ziet er mooi uit en smakelijk. we zullen zien en proeven. dit topic vliegt niet weg, met al die wings die lekker opgegeten worden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:11 schreef popolon het volgende:
Die op de vorige pagina zien er goed uit maar ik hou nu eenmaal niet van te natte/vette kip. Marinades zijn niks voor mij als het hierop aankomt.
Maar het is persoonlijk, gewoon wat testen hier en daar. Er zijn vast 'wereldwinkels' waar je wat meer exotische sauzen kunt krijgen. En dan gaan voor de sampler.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:11 schreef popolon het volgende:
Die op de vorige pagina zien er goed uit maar ik hou nu eenmaal niet van te natte/vette kip. Marinades zijn niks voor mij als het hierop aankomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |