abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:37:23 #81
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57241009
@TS Werkt dit kabinet er niet veel harder aan mee dan Wilders?

Of is dit kabinet het beste wat Nederland is overkomen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_57243046
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Pulu het volgende:

Dit is toch niet de bedoeling van Ome Geert?
Dit is al langer gaande, en Ome Geert staat nu politiek in de picture en vangt de klappen.

Nederland is het enige land in europa met een emigratie overschot, er verlaten meer mensen het land dan dat er binnenkomen.

Peilingen onder afstuderende studenten tonen aan dat meer dan 70% van de studenten aangeeft na het afronden van hun studie Nederland te willen verlaten. Als reden hiervoor geven zij op dat in het buitenland vaak meer en betere groeikansen bestaan.

Grote bedrijven en topmensen vertrekken naar het buitenland

Michel Tilmant, de Belgische topman van ING uitte zijn verontrusting over de ontwikkelingen in corporate Nederland. Hij waarschuwde het Nederlandse volk vorige maand dat ING net zo goed 'in Londen, New York of Singapore gevestigd zou kunnen zijn', Waarmee hij maar wilde aangeven dat hij niet gediend is van kritiek op zijn beloningsbeleid. 'Als we getalenteerde mensen hier in Nederland willen houden, moeten we marktconform kunnen belonen.' Het is mede deze emotie van Tilmant die de afgelopen jaren veel angst in corporate Nederland heeft veroorzaakt: het Nederlandse talent stroomt steeds harder weg naar buitenlandse bedrijven. Allochtonen namen de afgelopen vijf jaar de AEX index over. In 2000 hadden twintig AEX-fondsen een Nederlandse topman, vorig jaar minder dan de helft.

Bedrijven die inmiddels verkocht zijn aan een buitenlandse partij:

hoogovens
klm
abn-amro
wegener

Binnenkort:
KPN

En philips vertrekt langzaam naar china.
pi_57243095
Rotterdam, 16 febr. De Tweede Kamer wil alsnog opheldering van premier Jan Peter Balkenende (CDA) en vice-premier en minister van Financiën Wouter Bos (PvdA) waarom zij niets hebben gedaan tegen de overname van ABN Amro door een consortium van drie buitenlandse banken.

http://www.nrc.nl/economi(...)emier_horen_over_ABN
pi_57244550
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is geen ramp als er mensen weg gaan die niet voor onze gemeenschappelijke normen en waarden willen staan en vechten; vrijheid van meningsuiting. Ik ben het niet eens met Geert Wilders maar ik ben er trots op dat Geert Wilders zijn mening in ons land MAG verkondigen.
Ben je er straks ook zo trots op als een of andere lul door die film zich geroepen voelt om naar Nederland te komen en zich op te blazen op Amsterdam Cenraal? Ga je die ouders dan ook vertellen dat je er zo trots op bent ??
pi_57244702
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:56 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Drama queen.
Want? Begint jouw bloed nooit te koken? Het interesseert je allemaal niets?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:15:49 #86
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_57244901
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Pulu het volgende:
'Groei emigratiewens door film Wilders'

De onrust rond de film van Geert Wilders maakt dat meer Nederlanders denken over emigratie. Nadat premier Balkenende zijn zorg uitsprak over de anti-Koran-film, schoot de kaartverkoop voor de emigratiebeurs, aldus de organisatie op BNR.

Volgens Van Houten groeit de wens om te emigreren vaker na onrust in het land. Deze trend zag hij namelijk ook na de moord op filmmaker Theo van Gogh en politicus Pim Fortuyn.

Hele grote zorgen
Vorige week vrijdag sprak Premier Jan Peter Balkenende uit dat hij zich al geruime tijd ,,hele grote zorgen'' over de gevolgen die de anti-Koranfilm van Geert Wilders kan hebben. Zijn zorgen zijn recentelijk verder toegenomen door berichten die de minister-president krijgt over zeer heftige reacties die op de film zullen volgen, ongeacht de inhoud.

Geert Wilders noemde de premier naar aanleiding van deze uitspraken 'de slechtse premier die Nederland sinds de Tweede Wereldoorlog heeft gehad'.

Dreigingsalarm
De kans dat Nederland te maken krijgt met een terroristische aanslag werd donderdag door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) opgehoogd van 'beperkt' naar 'substantieel', het op een na hoogste niveau. De terreurdreiging zou echter niet alleen verhoogd zijn door de aangekondigde anti-Koranfilm van Wilders, maar ook door het kabinetsbesluit om de militaire missie in Uruzgan te verlengen.

Bron

Dit is toch niet de bedoeling van Ome Geert?
Ik begin nogal moe te worden van al die capitulerende landverradende huilies die al beginnen te janken voor er geslagen is!

Ik zal arabist Hans Jansen even quoten, overigens weet de man beter dan de gemiddelde dood-roepende afghaan wat er in de koran staat en wat de islam nu eigenlijk inhouden doet:

"Een psychiater tekent voor een man een driehoek en vraagt hem wat hij daarin ziet. “Een tent vol naakte vrouwen,” zegt de patiënt. Vervolgens tekent de psychiater een rechthoek. “Een zwembad vol naakte vrouwen,” luidt het antwoord nu. “Misschien bent u seksueel wat gespannen,” oppert de psychiater. “Maar wie begint er hier nou met die vieze tekeningen,” werpt de man tegen.
Iets dergelijks speelt er nu tussen Wilders en zijn tegenstanders. Wilders komt met een plan voor het maken van een film. Dat plan is niet veel verder ingevuld dan de driehoek en de rechthoek van de psychiater. Toch zien onze bekwame bestuurders daarin niets anders dan moslims die de boel kort en klein zullen gaan slaan.
Eindelijk blijkt nu dus hoe de Nederlandse bestuurlijke elite werkelijk over de moslims denkt. Nog erger dan wat Wilders zelf denkt, want die acht het mogelijk maar niet noodzakelijk dat zijn filmplan tot brokken leidt. Kennelijk heeft Wilders nog wel hoop, en de aanhangers van de multiculturaliteit ondanks alle praatjes van minister Vogelaar niet."

Dus mensen, gewoon doorlopen er is niet aan de hand. Balkenende is degene die de onrust maakt niet Wilders. Nog voor Wilders echt public ging met de film had ons kleine grrrrrristelijke nsb-ertje die ons land voor een mars en een snicker van de hand zou doen de film al tot een hoogtepunt gehyped!

En dan die mogeaule argumenten dat onze soldaten meer gevaar zouden lopen...nee dat doen ze normaal niet voor een zaak die er niet toe doet. Alles wat onze mannen opbouwen wor net zo hard platgebrand.

Weg uit het middenoosten, geldkraan dicht en voor de boe roepers in nederland gewoon simpel de film afwachten voor je je land wil inruilen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:39:14 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57245283
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef versabommie het volgende:
Standaard wildersposts kun je kwijt in Koran-film Wilders #16: EU bereidt ambassades voor op film Hier graag verder over emigreren tgv 'wilders'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57255379
Nou, ik zou wel willen emigreren naar Denemarken. Want op Nederland kan ik nauwelijks nog trots zijn als ik deze laffe regering en onze laffe media moet aanzien.
  zondag 9 maart 2008 @ 01:15:28 #89
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_57255451
quote:
Op zondag 9 maart 2008 01:10 schreef FOKwa het volgende:
Nou, ik zou wel willen emigreren naar Denemarken. Want op Nederland kan ik nauwelijks nog trots zijn als ik deze laffe regering en onze laffe media moet aanzien.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_57256338
quote:
Op zondag 9 maart 2008 01:10 schreef FOKwa het volgende:
Tja, Denemarken.
Een land om verliefd op te worden. Na Nederland het beste land om te wonen, denk ik.
Maar ze zijn nog banger voor vreemdelingen dan Nederland.
Schijterds.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 07:44:59 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57257765
lol als er 1 land is wat als 2 druppels water op Nederland lijkt dan is het Denemarken wel
alleen is het bier net iets slechter en is het taaltje zelfs voor Denen onbegrijpelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 9 maart 2008 @ 17:34:16 #92
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_57266085
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef gronk het volgende:

[..]

Joh, dat lijkt me wel de domste reden om te emigreren. Kijk, als je zou emigreren omdat je denkt dat je in een ander land kansen krijgt die je hier niet krijgt -- ga ervoor. Maar emigreren omdat je eigenlijk een jankende huilie bent die 't hier niet gehaald heeft --- puhleeease, een StefanP is al erg zat
Ach ook een opmerking van niets natuurlijk. Ik ben weggegaan heb hier minder kansen en moet harder vechten. Maar uiteindelijk zijn de beloningen groter. Ik begin nu te merken dat het zo zn vruchten af gaat werpen. Je moet echter wel er wat voor doen. Het wordt je niet zomaar in je schoot geworpen. Maar als het je dan lukt dan zijn er genoeg landen waar je dan meer mag houden als in Nederland.

Ik verdien minder als in Nederland maar kan toch veel meer doen. Maar je hebt deels wel gelijk je moet niet weggaan alleen maar omdat je vind dat Nederland het niet goed aanpakt met allochtonen. Er is geen perfect land. Hier is corruptie een probleem + gekke politici die net als in Nederland veel dingen verbieden. Maar je moet gewoon kijken wel land goed bij je past. Dat hoeft niet perse Nederland te zijn.

In Nederland zijn veel goede dingen maar alles is overgereguleerd en kost te veel (in mijn optiek). Hier kosten dingen minder en moet je oppassen en voor jezelf denken.
mai pen rai
  zondag 9 maart 2008 @ 18:03:11 #93
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57266639
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:34 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ach ook een opmerking van niets natuurlijk. Ik ben weggegaan heb hier minder kansen en moet harder vechten. Maar uiteindelijk zijn de beloningen groter. Ik begin nu te merken dat het zo zn vruchten af gaat werpen. Je moet echter wel er wat voor doen. Het wordt je niet zomaar in je schoot geworpen. Maar als het je dan lukt dan zijn er genoeg landen waar je dan meer mag houden als in Nederland.
Maar is dat niet voor een deel domweg 'tevreden zijn met wat je hebt'? Ik ken zo ook genoeg mensen die 'ontevreden' zijn over hun baan. Terwijl ze ergens anders net zo'n klotebaan krijgen, alleen dan met andere collega's, en mogelijk een andere bedrijfscultuur. Of iemand kan nu opeens wel een andere rol aannemen. Maar volgens mij zit 't probleem minstens net zo vaak gewoon tussen de oren van de jobhopper/emigrant...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57267412
Mensen die elkaar als een papegaai napraten... van die emigranten komt 50% binnen 2 jaar terug. Oja, en het aantal immigranten van moslimlanden is al jarenlang aan het dalen.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held zondag 9 maart 2008 @ 18:48:35 #95
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57267524
Wat een onzin allemaal zeg. Zowel dat artikel uit de OP als de daaruit afgeleide topictitel.
Gewoon even goedkope reclame voor die beurs is het, verband leggen tussen Wilders' uitspraken en kaartverkopen voor die beurs is echt nergens op gebasseerd.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57267594
Inderdaad, Wilders zorgt juist voor saamhorigheid en wederzijds respect.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held zondag 9 maart 2008 @ 18:53:56 #97
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57267645
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
Dat ook niet, maar de redenering uit dat artikel trekt ook op niks.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57267879
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat ook niet, maar de redenering uit dat artikel trekt ook op niks.
Eens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_57268163
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
Eensch
pi_57269287
wilders jaagt geen mensen weg, media met het opblazen van komkommernieuws, schijterige politici die verkeerde aandacht besteden aan dingen waar ze helemaal geen aandacht aan moeten bested3n

[ Bericht 17% gewijzigd door Manono op 10-03-2008 01:17:40 ]
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')