Je kan ze toch moeilijk kotsend op het parkeerterrein laten liggen terwijl het hotel 100 km verderop is, wel?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
Het eerste gedeelte valt nogal mee, het naar bed brengen zou me dan weer te ver gaan.
Ik denk het niet Fles!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou koffie met honing ook goed en/of lekker zijn?
Altijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk.
Vroeg naar huis dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben doodop
Zo erg zelfs, dat ik mijn ogen bijna niet kan openhouden
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:31 schreef leonieke het volgende:
Bwa, toch proberen rond 17u naar huis te gaan. Heb ik met een dag verlof maar 11 overuren gedaan deze week
Ik doe echt heel erg mijn bestquote:
Ik vind de light sowieso beter dan de gewonequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet echt verschillen met de light-versie
Nou, deze keer toevallig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef Kuukske het volgende:
Altijd.
Niks d'rvan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deze keer toevallig.
Toch net genoeg om voor de zero te gaan hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind de smaak niet echt verschillen met de light-versie
Dus toch die vrij dag moeten nemen hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik doe echt heel erg mijn best![]()
En vandaag moet het wel rustig aangezien ik gewoon geen fut heb
Jáá?quote:
Die smaakt sowieso lekkerderquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind de light sowieso beter dan de gewone [afbeelding]
Cola is handig om je fiets te maken. Roestige dingen die dan ineens oplossen en weer soepel gaan en zo.quote:
Heheh!quote:
Die heb ik, maar is niet zo roestig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Cola is handig om je fiets te maken. Roestige dingen die dan ineens oplossen en weer soepel gaan en zo.
Aangenomen dat je een fiets hebt dan he.
Dan moet je wel de echt nemen en geen lightquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cola is handig om je fiets te maken. Roestige dingen die dan ineens oplossen en weer soepel gaan en zo.
Aangenomen dat je een fiets hebt dan he.
Ik ga voor de bruine boterham met snijworst danwel chocopasta danwel pindakaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
2 maanzaadbolletjes met gehakt, en dan nog 2 met honing denk ik
Gedipt in zoetzure saus. Praat me er niet van.quote:
En dan ook een kiploempia met sambalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gedipt in zoetzure saus. Praat me er niet van.
Hier staat redelijk om de hoek altijd zo'n frituurbusje met een vietnamees!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou dat we hier op de hoek zoeen tentje hadden zitten
Niet doen hoor, is geen leuke verslavingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier staat redelijk om de hoek altijd zo'n frituurbusje met een vietnamees!
Nog nooit geprobeerd eigenlijk
Ik loop er al 3 jaar lang bijna dagelijks langs heen en ik heb er nog nķķit aan toegegevenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen hoor, is geen leuke verslaving
Daar hebben ze van die dozen met 60 miniloempia's voor 2,50quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, in AMersfoort op het station zit zo'n toko, VOL met van die oosterse toei![]()
Ook een jaar lang dagelijks langsgelopen en nooit 1 keer naar binnen geweest
CeBitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Fles,
wat ga je eigenlijk doen in dld, iets leuks?
Is dat niet een beetje overdreven?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef mcDavid het volgende:
Daar hebben ze van die dozen met 60 miniloempia's voor 2,50!!!
Vrije dag ging handig geweest zijn jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus toch die vrij dag moeten nemen he
Kan je niet om 1 uur naar huis oid?
En met het openbaar vervoer terug is niet te doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vrije dag ging handig geweest zijn ja
Maar om 13u naar huis is geen optie aangezien we (phille en ik) met één auto zijn.
Wel een heel lange lunchpauze genomen
Oh lekker danquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:zucht
ruzie gemaakt met de planning
die hebben me ingepland voor komende week, en t gaat echt nog niet, ga straks naar de dokter
maar meneer loopt te zeiken dat ik maar weer moet komen werken, want hij komt niet met zijn planning uit
Hoe lang blijf je daar nog werken ingeschreven staan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:zucht
die hebben me ingepland voor komende week, en t gaat echt nog niet, ga straks naar de dokter
maar meneer loopt te zeiken dat ik maar weer moet komen werken, want hij komt niet met zijn planning uit
ik weet t nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar nog werken ingeschreven staan?
Ik kan tot in Ninove geraken, maar dan ben ik er nog niet (deelgemeente van Ninove). Ah, ik ga wat rustig werken vandaag. Komt wel goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met het openbaar vervoer terug is niet te doen?
Eerst horen wat de dokter zegt, dan netjes melden weer dat je ziek bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:zucht
En dat laatste stuk lukt niet ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan tot in Ninove geraken, maar dan ben ik er nog niet (deelgemeente van Ninove). Ah, ik ga wat rustig werken vandaag. Komt wel goed
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
Oehh bijna weekend. Joechei! Joechei!
Probleem is dat je 'ingehuurd' bent en dus niet als een vaste kracht aan het werk bent. Het probleem ligt natuurlijk niet bij jou, maar die vent van de planning. Als er te weinig medewerkers zijn, en er 1 wegvalt (nu jij dus), heeft hij een probleem. Hij probeert dat probleem nu op jou af te schuiven (oftewel; zijn probleem wordt jouw probleem).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding] zucht
maar meneer loopt te zeiken dat ik maar weer moet komen werken, want hij komt niet met zijn planning uit [afbeelding]
net met het uitzendbureau gesproken, die vinden het belachelijk dat meneer me meteen voor 43 uur in 4 dagen weer inpland.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst horen wat de dokter zegt, dan netjes melden weer dat je ziek bent
Te voet wel jaquote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
net met het uitzendbureau gesproken, die vinden het belachelijk dat meneer me meteen voor 43 uur in 4 dagen weer inpland.
moet maandag weer met t uitzendbureau bellen om te vertellen wat de dokter gezegd heeft
ik heb me nog niet beter gemeld, waarom moet ik dan weer melden dat ik ziek ben?
dat is toch onlogisch, ik moet me toch melden als ik weer beter ben
Niets mis toch met een lekkere wandelingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Te voet wel jaMaar dat zie ik dan weer niet zitten
Oh ja, ondertussen 45minuten weggekletst met een collega
opzich gaat t aardig, niet meer continu hoofdpijn, maar wel continu last van nek en schoudersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het ookZeker als je een hersenschudding gehad hebt, zijn die uren genoeg om meteen je bed weer in te moeten
Bedoelde meer dat je ze nog eens herinneren moet. Blijkbaar is onthouden daar niet het sterkste punt.
Hoe gaat het ondertussen? Wel iets vooruitgang?
Gaat niet snel nee helaas. Hoe laat moet je naar de dokter?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
opzich gaat t aardig, niet meer continu hoofdpijn, maar wel continu last van nek en schouders
als ik wat inspanning gehad heb, gister was Isa hier heel lief en rustig, maar je moet dan toch af en toe wat doen, dan merk ik gewoon dat t me opbreekt, vooral savonds kan ik dan bijna niets meer met mijn nek, en ben ik zoals de pest
en dan meteen de eerste dag dat ik weer zou kunnen gaan werken van half twaalf tot 23 uur gaan werken met 1 half uur pauze...dacht t niet
Morgenochtend met de eerste 12 naar Centraalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer vertrek je?
bus, lijn, dingesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
De eerste 12?
Ah zoquote:
Nee, ik hoop dat ik er even vanaf mag om op Hannover Messe/Laatzen een uurtje te gaan spottenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan ze nog wat spannends hebben op die beurs?
Weenie. Op zich kan je met een dagkaart doen en laten waar je lol in hebt natuurlijk, toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker eten dus
En hoezo zou je er niet af mogen?
Andersom, sort ofquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ga je via je werk?
quote:
quote:
Oh dat ben ik ook wel dan, denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:52 schreef es70 het volgende:
[..]Niet meer het admin rood, en zelfs geen FA oranje, maar userblauw
.
Oranjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:52 schreef es70 het volgende:
[..]Niet meer het admin rood, en zelfs geen FA oranje, maar userblauw
.
Wij houden van Ora-hanjequote:
In mijn tijd was dat roze, is uit mededogen verandert in oranjequote:
Jij bent daar toch heel geen usert, mallequote:
gotweetikveel waar ik me allemaal aangemeld heb ooitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij bent daar toch heel geen usert, malle.
Ik ga tijd overhouden na 2,5 jaar.
Daar nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gotweetikveel waar ik me allemaal aangemeld heb ooit
Dat was een voorwaarde jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat roze, is uit mededogen verandert in oranje.
quote:
Kennelijk nietquote:
It's all in the namequote:
Ik zie het wel hoorquote:
Die arme users, allemaal dood dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk niet![]()
Ik wist van het bestaan, kende meerdere users, maar blijkbaar heb ik er zelf geen geurspoor achtergelaten
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor
Maar wat ik ervan moet denken?
Zelf? Stalker? Copycat?
Jee, als je nou een rijk, beroemd, lekker wijf was, okeequote:
Goedzoquote:
Sommige mensen hebben af en toe een hint nodigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor
Maar wat ik ervan moet denken?
Zelf? Stalker? Copycat?
Ik sluit alleen uit wat ik zeker weetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jee, als je nou een rijk, beroemd, lekker wijf was, okee
Ik *mis* niemand.quote:
Weet je he, dat ik daar niet komquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Goedzo. Anders had ik je namelijk serieus
moeten geven omdat je me nog niet had uitgenodigd je vriendje te worden
.
Das wat andersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik *mis* niemand.
klinkt dat harteloos? 't zal zo zijn
Hee, een vlaag van verstandsverbijstering kan iedereen treffenquote:
quote:
quote:
Waarom moet je daar een hyves voor hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:59 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb een hyves zodat ik mensen met een hyves kan uitlachen.
Heb ik ook een keer gedaanquote:
hangt er vanaf hoe goed jij je verstoptquote:
Ik ben redelijk verstopt geloof ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe goed jij je verstopt
of ik echt op je moet gaan jagen en zo
Maar ik vind je wel hoor
neequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:25 schreef mcDavid het volgende:
Oh was dat niet één of ander standaard gedichtje van zo'n breazer-emo myspace afgeplukt?
Nu nogquote:
quote:
Sterkte Ynske. Iig ziekmelden bij je wgquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Ynske het volgende:
terug van de dokter
alles zit hardstikke vast, tabletten gekregen
en warm houden
iig nog niet gaan werken
Voor de meeste mensen wel ja.quote:
die belt dinsdag maar weer, en dan krijgt ie gewoon weer te horen dat t nog niet gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sterkte Ynske. Iig ziekmelden bij je wg
Maar de rest is tof.quote:
is neuken niet tof?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar de rest is tof.
Sporten gaat ik sowieso wel morgen doen, eerst aspirantenteam fluiten, daarna eigen team kijken/coachen, daarna naar huis, 18:30 weer zelf spelen en 21:00u wedstrijd2 fluiten.
Sjow heeft net een jong strak nauw kippetje aan de haak, als DAT al niet tof is...quote:
Rekt het niet....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjow heeft net een jong strak nauw kippetje aan de haak, als DAT al niet tof is...
WPzquote:
quote:
Djiez... Ik ben niet jong meer, maar ik heb ook geen echoput hoorquote:en helemaal als je net een jong nauw smal nat sappig diertje onder de lakens hebt.
En da's dan mod van een of ander ranzig subforumquote:Conclusie: Sjow je moet je bakkes houwe
He, ze zoeken toch steeds mensen die juist niets met het subforum van doen heeft?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef es70 het volgende:
En da's dan mod van een of ander ranzig subforum.
Papa bambi gaat dat helemaal niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus
Neuken is WEL tof
en helemaal als je net een jong nauw smal nat sappig diertje onder de lakens hebt.
Conclusie: Sjow je moet je bakkes houwe
Bambi was best knokig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Papa bambi gaat dat helemaal niet leuk vinden
Is dat zoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ze zoeken toch steeds mensen die juist niets met het subforum van doen heeft?
Ja, en ivoorjagers en regenwoudhoutkappers voor F&Fquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Ze willen groene maagden om dat te modden
.
Geen hertebiefstukjequote:
Hmz... Ik kom nergens voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en ivoorjagers en regenwoudhoutkappers voor F&F
PUB?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Ik kom nergens voor in aanmerking.
Kan ook al niet. Ik heb dan zelf de pubertijd wel ruimschoots achter me liggen, maar mijn kinderen naderen die met rasse schredenquote:
Owh ehhhquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef es70 het volgende:
Djiez... Ik ben niet jong meer, maar ik heb ook geen echoput hoor.
Precies net zo nerdyquote:
Ik heb genoeg te neuken, sorryquote:
Die is lief iddquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies net zo nerdy
Precies net zo lief
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best wel normaal![]()
en zulke dingen vind ik toch heel erg tof
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben wel een beetje een beta-er zeg maar. Normaal gesproken zijn dat sociaal gehandicapte alleenstaanden met dikke brilleglazen. Die op een station treinnummertjes staan te noteren en zo.
Zo ben ik nietIk heb niks met het beta-gedoe, dat vind ik zelfs een beetje engigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best wel normaal![]()
en zulke dingen vind ik toch heel erg tof. Maar dit snap ik nog
.
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Genoegquote:
quote:
We want informationquote:
Slapenquote:
Nee, eigenlijk niet.quote:
Al een tijd, maar erg nerveus. Ik weet niet waardoor.quote:
T is meer dat iedereen die hier een keer komt kijken meteen weggejaagd wordtquote:
Merk je wel gelijk wie de grootste spemvot is hier.quote:
Ga wieberen jonge.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:47 schreef madalay het volgende:
Ja hoi, WAKKER WORDENNNNNNNNNNNNNNNNNNN
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer dat iedereen die hier een keer komt kijken meteen weggejaagd wordt
Nee, niet. ben gisteren naar de psych geweest voor de eerste behandeling, het zal er vast iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:35 schreef leonieke het volgende:
Da's raar Pheno. Staat er iets op de planning ofzo?
Ik heb denk ik heel wat gemist...quote:Op zondag 9 maart 2008 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet. ben gisteren naar de psych geweest voor de eerste behandeling, het zal er vast iets mee te maken hebben.
Nadat ik zei dat ik een pinguin was die aan het loungen was ben ik naar de psych gestuurd.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb denk ik heel wat gemist...
Heb je het positief ervaren?
Ik vind het heel positief dat je er iets wilt aan doen. Veel mensen doen dat namelijk niet. Voor welke zaken heb je dan het meeste schrik? Of is dit te persoonlijk?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadat ik zei dat ik een pinguin was die aan het loungen was ben ik naar de psych gestuurd.
Nee, ik ben verdomd bang geworden, dus daar wil ik wat aan doen.
Ik gok op een pinguinfobiequote:Op zondag 9 maart 2008 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het heel positief dat je er iets wilt aan doen. Veel mensen doen dat namelijk niet. Voor welke zaken heb je dan het meeste schrik? Of is dit te persoonlijk?
Elke pijn die ik voel zorgt er weer voor dat ik meteen het ergst denk. Terwijl mijn gezond verstand donders goed weet dat er niets gevonden is, maar ja, zeg dat tegen het ongezonde verstand (gevoel).quote:Op zondag 9 maart 2008 14:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vind het heel positief dat je er iets wilt aan doen. Veel mensen doen dat namelijk niet. Voor welke zaken heb je dan het meeste schrik? Of is dit te persoonlijk?
Doeiquote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor.![]()
Pheno sterkte.![]()
Tot de volgende keer.
obsessiequote:
Nee, het heeft niets met eten of linux te maken.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom eigenlijk de pinguīn? Daar kan je geen sushi van maken
Veel sterkte alleszins.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke pijn die ik voel zorgt er weer voor dat ik meteen het ergst denk. Terwijl mijn gezond verstand donders goed weet dat er niets gevonden is, maar ja, zeg dat tegen het ongezonde verstand (gevoel).
Dank jequote:
Zo frietjes halenquote:
toch maar brood.quote:
Ik loop er vanavond misschien nog ff langsquote:
Hardlopend en zwaaiend dan toch wel?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik loop er vanavond misschien nog ff langs
Ik heeb een bordje voor je geschoten!quote:
quote:
Aardige pogingquote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf de snelweg gemaakt he
Geen idee meerquote:Op zondag 9 maart 2008 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aardige poging
Is het deze?
[ afbeelding ]
Van de beurs zelf heb ik maar weinig gezienquote:Op zondag 9 maart 2008 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, was het nog een beetje leuk daar?
Geneve was je heen toch? Morges is wel daar in de buurt op zich. Ik zou er wel een kratje op wedden hoor, dat je Morges op de foto hebtquote:Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef qu63 het volgende:
HMz, we reden iig wel over die snelweg, maar ik dacht dat het met een W begon
Nou ja, daar ging je toch voorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de beurs zelf heb ik maar weinig gezien
Gisteravond bier-en-schnitzel-festival natuurlijk, dat was top
en vandaag een uurtje over die beurs geakkerd en toen gaan spotten op station Messe/Laatzen. En na afloop bleek dat ik met mijn kaartje niet meer terug de beurs op mochtDus ben ik er helemaal omheen gelopen. Onderweg nog even een stuk of 40 foto's gemaakt van het sinds 2000 in verval geraakte Holland Paviljoen (van de Expo 2000). Dat staat er nog steeds. Met grafitti, ingegooide glazen, kapotgesneden gaaswerk, afbladderende systeemplafonnetjes, de tand des tijds zeg maar.
Mooi dat ik tijd zat had om dat eens uitgebreid vast te leggen. Ik ben er in 2000 zelf in geweest trouwens, maar daar zijn maar weinig foto's van. Zal eens kijken.
niet dusquote:Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef qu63 het volgende:
HMz, we reden iig wel over die snelweg, maar ik dacht dat het met een W begon
Geneve idd ja, maar de foto was gemaakt van geneve naar Montreuxquote:Op zondag 9 maart 2008 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geneve was je heen toch? Morges is wel daar in de buurt op zich. Ik zou er wel een kratje op wedden hoor, dat je Morges op de foto hebt
Gisteren ook schnitzel gehad in Duitsland!quote:Op zondag 9 maart 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van de beurs zelf heb ik maar weinig gezien
Gisteravond bier-en-schnitzel-festival natuurlijk, dat was top
en vandaag een uurtje over die beurs geakkerd en toen gaan spotten op station Messe/Laatzen. En na afloop bleek dat ik met mijn kaartje niet meer terug de beurs op mochtDus ben ik er helemaal omheen gelopen. Onderweg nog even een stuk of 40 foto's gemaakt van het sinds 2000 in verval geraakte Holland Paviljoen (van de Expo 2000). Dat staat er nog steeds. Met grafitti, ingegooide glazen, kapotgesneden gaaswerk, afbladderende systeemplafonnetjes, de tand des tijds zeg maar.
Mooi dat ik tijd zat had om dat eens uitgebreid vast te leggen. Ik ben er in 2000 zelf in geweest trouwens, maar daar zijn maar weinig foto's van. Zal eens kijken.
Uh qu, die is al een tijdje dood hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 22:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geneve idd ja, maar de foto was gemaakt van geneve naar Montreux
Freddie Mercury gezien!
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh qu, die is al een tijdje dood hoor
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:30 schreef qu63 het volgende:
vol maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |