WK -20 keepte Musin namens Oekraïne.. en Shust was 2de keeper...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die keepte niet alles. Er was in ieder geval één wedstrijd waarin een jonge keeper op doel stond als ik me niet vergis. Hij was er ook bij tijdens het WK - 20 in Nederland.
Ze hebben trouwens twee jonge talenten, die allebei niet zouden misstaan in een topcompetitie. Die zijn dan ook 2e en 3e keeper na die Shovkovskiy.
Dan zal Shust 't wel zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
WK -20 keepte Musin namens Oekraïne.. en Shust was 2de keeper...
WK waren 2de en 3de keeper Pyatov en Shust..
Bron: voetbalzone.nlquote:‘Ajax lijdt ook sportieve schade door acties'
Ajax lijdt financiële maar ook sportieve schade door de aankondiging van de voorgenomen stakingen van de politiebonden zondag tijdens PSV-Ajax. Dat heeft Ajax-advocaat Grapperhaus zaterdagmiddag gezegd.
De Amsterdamse club heeft een kort geding aangespannen tegen de bonden en de gemeente Eindhoven. “Het is niet eerlijk dat Ajax opnieuw slachtoffer wordt van de acties”, meent de zegsman. “Eerder moest Ajax-PSV ook al worden uitgesteld.”
Grapperhaus denkt dat de politiebonden met opzet wedstrijden van Ajax uitkiezen om publiciteit voor hun zaak te krijgen. “Ajax lijdt sportieve schade omdat PSV nu precies tussen twee Europacup-wedstrijden in zit.'' Door het drukke programma van PSV zouden de kansen voor Ajax relatief groter zijn om te winnen.
wedstrijd is pas om half 3 dus je kunt je makkelijk klem zuipen en uitbrakken in het stadionquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze eens opschieten met dat kort geding, m'n stapplannen hangen af van het al dan niet doorgaan vn de wedstrijd.
Leg dat maar eens uit aan die nichten van maten van mij....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
wedstrijd is pas om half 3 dus je kunt je makkelijk klem zuipen en uitbrakken in het stadion
Want de wedstrijd van PSV is niet 2x afgelast!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: voetbalzone.nl
Boehoehoe het is niet eerlijk..![]()
![]()
[ afbeelding ]
gaan je neefjes niet mee?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan die nichten van maten van mij....
Ik denk dat Reker weinig goed te keuren heeft....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat die nicht van een Reker dit soort acties nog goed kan keuren.
Roda en Groningen nu. Niet het type WII hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef jmac het volgende:
Nou verplaats 't maar en maak er de kampioenswedstrijd van
Ik denk dat het juist voordelig is. We spelen nu tegen wat mindere tegenstanders en hopelijk tegen de tijd dat het ingehaald gaat worden staan we weer 9 of meer voor.
Als je nu misschien op 3 punten kwam kwam er alleen maar meer druk..
Valt wel mee toch?quote:
Roda lijkt me toch lastiger dan Ajax worden.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: voetbalzone.nl
Boehoehoe het is niet eerlijk..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze dan.quote:'Dit is pure competitievervalsing'
Geschreven op zaterdag, 8 maart om 19:20
Ajax is zeer ontevreden over de afgelasting van de competitietopper tegen PSV. De Amsterdammers voelen zich zowel sportief als financieel benadeeld.
“We hadden de kans om in te lopen op PSV en zodoende de competitie weer spannend te maken,’’ sprak financieel directeur Jeroen Slop tegenover het ANP. “Het spreekt voor zich dat dit weer veel geld kost en dat er weer veel mensen teleurgesteld zijn.”
Een dag eerder had Adri Koster zich ook al negatief uitgelaten over de afgelasting. “Dit is pure competitievervalsing”, stelde de coach. ”Het maakt namelijk een groot verschil of we zondag tegen PSV spelen of later."
“Ajax had de kans de achterstand op PSV terug te brengen naar drie. Nu voetballen we misschien wel tegen PSV als de competitie allang beslist is”, aldus Koster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |