abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57245600
az - feyenoord is verplaatst naar as woensdag, hopen dat dat met onze wedstrijd niet gebeurd
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:09:58 #227
188665 Wurdsje
High Times
pi_57245925
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die keepte niet alles. Er was in ieder geval één wedstrijd waarin een jonge keeper op doel stond als ik me niet vergis. Hij was er ook bij tijdens het WK - 20 in Nederland.

Ze hebben trouwens twee jonge talenten, die allebei niet zouden misstaan in een topcompetitie. Die zijn dan ook 2e en 3e keeper na die Shovkovskiy.
WK -20 keepte Musin namens Oekraïne.. en Shust was 2de keeper...

WK waren 2de en 3de keeper Pyatov en Shust..
pi_57245969
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

WK -20 keepte Musin namens Oekraïne.. en Shust was 2de keeper...

WK waren 2de en 3de keeper Pyatov en Shust..
Dan zal Shust 't wel zijn . en die Pyatov heb ik ook perfecte wedstrijden zien keepen, maar ik weet ff niet meer in welk verband. Wellicht met jong Oekraïne in het toernooi waarin Nederland later kampioen werd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57245977
Dat ze eens opschieten met dat kort geding, m'n stapplannen hangen af van het al dan niet doorgaan vn de wedstrijd .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 maart 2008 @ 17:16:14 #230
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57246051
KUTPOLITIE nee we vallen eht voetbal niet meer lastig

ik zie helemaal geen voordeel in het aflasten van deze wedstrijd voor PSV, er is de kans om een beslissende voorsprong te nemen in het kampioenschap en we hebbend e afgelopen jaren wel bewezen drukke programma's prima aan te kunnen. Daarbij hebben een aantal belangrijke spelers niet (alles) tegen de spurs gespeeld dus moet de ploeg het gewoon aankunnen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:16:51 #231
188665 Wurdsje
High Times
pi_57246065
quote:
‘Ajax lijdt ook sportieve schade door acties'

Ajax lijdt financiële maar ook sportieve schade door de aankondiging van de voorgenomen stakingen van de politiebonden zondag tijdens PSV-Ajax. Dat heeft Ajax-advocaat Grapperhaus zaterdagmiddag gezegd.

De Amsterdamse club heeft een kort geding aangespannen tegen de bonden en de gemeente Eindhoven. “Het is niet eerlijk dat Ajax opnieuw slachtoffer wordt van de acties”, meent de zegsman. “Eerder moest Ajax-PSV ook al worden uitgesteld.”

Grapperhaus denkt dat de politiebonden met opzet wedstrijden van Ajax uitkiezen om publiciteit voor hun zaak te krijgen. “Ajax lijdt sportieve schade omdat PSV nu precies tussen twee Europacup-wedstrijden in zit.'' Door het drukke programma van PSV zouden de kansen voor Ajax relatief groter zijn om te winnen.
Bron: voetbalzone.nl

Boehoehoe het is niet eerlijk..
pi_57246071
Hij gaat niet door. Recht op staken zal wel voor recht op werk gaan
pi_57246078
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57246088
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze eens opschieten met dat kort geding, m'n stapplannen hangen af van het al dan niet doorgaan vn de wedstrijd .
wedstrijd is pas om half 3 dus je kunt je makkelijk klem zuipen en uitbrakken in het stadion
pi_57246179
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef WooZ het volgende:

[..]

wedstrijd is pas om half 3 dus je kunt je makkelijk klem zuipen en uitbrakken in het stadion
Leg dat maar eens uit aan die nichten van maten van mij....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57246213
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Want de wedstrijd van PSV is niet 2x afgelast!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57246384
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Leg dat maar eens uit aan die nichten van maten van mij....
gaan je neefjes niet mee?
pi_57246813
Afgelast dus
pi_57247014
Dat die nicht van een Reker dit soort acties nog goed kan keuren.
pi_57247035
Hmm, net nu we vertrouwen hebben getankt in London.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:13:06 #241
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_57247255
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat die nicht van een Reker dit soort acties nog goed kan keuren.
Ik denk dat Reker weinig goed te keuren heeft....
Als jij beveiliging voor je feestje nodig hebt, en die besluiten te staken en niet op te komen dagen, blijft er voor jou ook weinig goed te keuren.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_57247296
Nou verplaats 't maar en maak er de kampioenswedstrijd van

Ik denk dat het juist voordelig is. We spelen nu tegen wat mindere tegenstanders en hopelijk tegen de tijd dat het ingehaald gaat worden staan we weer 9 of meer voor.
Als je nu misschien op 3 punten kwam kwam er alleen maar meer druk..
pi_57247703
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef jmac het volgende:
Nou verplaats 't maar en maak er de kampioenswedstrijd van

Ik denk dat het juist voordelig is. We spelen nu tegen wat mindere tegenstanders en hopelijk tegen de tijd dat het ingehaald gaat worden staan we weer 9 of meer voor.
Als je nu misschien op 3 punten kwam kwam er alleen maar meer druk..
Roda en Groningen nu. Niet het type WII hoor.
pi_57247729
Maar wel iets makkelijker dan Ajax
pi_57247735
Bijna een mijlpaal btw xD
pi_57247744
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:35 schreef jmac het volgende:
Valt wel mee toch?
pi_57247835
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:35 schreef jmac het volgende:
Roda lijkt me toch lastiger dan Ajax worden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:58:20 #248
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57248182
Roda uit vind ook ik enger dan Ajax thuis.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57248815
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:16 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
'Dit is pure competitievervalsing'
Geschreven op zaterdag, 8 maart om 19:20
Ajax is zeer ontevreden over de afgelasting van de competitietopper tegen PSV. De Amsterdammers voelen zich zowel sportief als financieel benadeeld.

“We hadden de kans om in te lopen op PSV en zodoende de competitie weer spannend te maken,’’ sprak financieel directeur Jeroen Slop tegenover het ANP. “Het spreekt voor zich dat dit weer veel geld kost en dat er weer veel mensen teleurgesteld zijn.”

Een dag eerder had Adri Koster zich ook al negatief uitgelaten over de afgelasting. “Dit is pure competitievervalsing”, stelde de coach. ”Het maakt namelijk een groot verschil of we zondag tegen PSV spelen of later."

“Ajax had de kans de achterstand op PSV terug te brengen naar drie. Nu voetballen we misschien wel tegen PSV als de competitie allang beslist is”, aldus Koster.
Deze dan.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57248867
En Koster moet onze assistent-trainer worden ? Het blijft triest van Reker dat ie Erwin Koeman heeft genaaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')