en welke versie is beter de UK of de US?quote:quote: Ang3l Schreef een paar minuten geleden:
[..]
Ik heb de Britse op TV gezien (en later op dvd) en de Amerikaanse op de PC.
De Mol is bekend
US.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en welke versie is beter de UK of de US?
quote:en wie was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
hmmmz, bummer thenquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind dat je UK en US niet met elkaar mag vergelijkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:32 schreef Cybart het volgende:
en welke versie is beter de UK of de US?
Maar da's vooral omdat ie langer duurt en je dus meer met de karakters kunt meeleven. En ik vond het einde van seizoen 1 bij USA veeeeeel heftiger dan bij UK. Mens wat heb ik gejanktquote:
ja en dat was nog op waarheid gebaseerd ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar da's vooral omdat ie langer duurt en je dus meer met de karakters kunt meeleven. En ik vond het einde van seizoen 1 bij USA veeeeeel heftiger dan bij UK. Mens wat heb ik gejankt
Me too. Goddammit!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Wexy het volgende:
enne nooit verdacht.. kolere ik zat er heul naast
ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:40 schreef Wexy het volgende:
Ik ben DE homo niet
enne nooit verdacht.. kolere ik zat er heul naast
Hoebedoellie?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat was nog op waarheid gebaseerd ook
die jongen heeft later in seizoen 2 nog een paar keer gefigureerd
Ik heb laatst de 1e aflevering gedownload.... en ik heb hem halverwege afgezet. Ik vond e reerlijk gezegd geen bal aan. maar misschien dat ik het meer kans had moeten geven, om de karakters te kennen en zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Is 'Skins' op Channel4 leuk?
Daar heb je spoilertags voorquote:
toen ze begonnen met het uitzenden van QAF stond de finale/cliffhanger nog niet vastquote:
En wiste gij da Stephanie gewoon kei morsje dood was?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef Cybart het volgende:
"ain't got no dope, all i got's my 40, ain't got nobody babyyyy, that i can call my shorty"
maar dat geheel terzijde natuurlijk
Ja in de schaduw van uw lijf verstomd iedereen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Cazman het volgende:
doodse stilte ineens
Sorryquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja in de schaduw van uw lijf verstomd iedereen.
both some Marvel undies today....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Cazman het volgende:
doodse stilte ineens
ik las het in de lyrics...quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wiste gij da Stephanie gewoon kei morsje dood was?
Bartje!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
both some Marvel undies today....
shocking
CASPER![]()
![]()
![]()
![]()
heb er 2 gescoord gewoon simpel bij H&M waarvan 1 iig met de Hulkquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bartje!!
Marvel undies!?? Zijn die te krijgen? Welke heb je??
http://www.dailymotion.co(...)-saison-2_shortfilmsquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb laatst de 1e aflevering gedownload.... en ik heb hem halverwege afgezet. Ik vond e reerlijk gezegd geen bal aan. maar misschien dat ik het meer kans had moeten geven, om de karakters te kennen en zo.
Als die daarbinnen ook maar niet groen wordtquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb er 2 gescoord gewoon simpel bij H&M waarvan 1 iig met de Hulk
Tuurlijk zijn die te krijgen. Best veul zelfs. En sommigen gewoon bij de H&M.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bartje!!
Marvel undies!?? Zijn die te krijgen? Welke heb je??
En dan zo groot en gevaarlijk wordt dat ie uit z'n broekje scheurt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als die daarbinnen ook maar niet groen wordt
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als die daarbinnen ook maar niet groen wordt
En dat zou een serie goed moeten maken? Een gay character, een cute gay character? Ik ben denk ik gewoon niet zo van de britse series.quote:
Niet echt neequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ohja, de film
heb ik nog niet gezien trouwens
is het wat?
Yup, hoewel ik deze ook wel leuk vond.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt nee
Maar er komt een nieuwe aan, met Edward Norton.
dat Batman Begins maar gaat draaien!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet echt nee
Maar er komt een nieuwe aan, met Edward Norton.
Iron Man wacht ik eerder opquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat Batman Begins maar gaat draaien!
Of X-Men Origins, aangezien Gambit gecast isquote:
Dunno, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef Ang3l het volgende:
En dat zou een serie goed moeten maken? Een gay character, een cute gay character? Ik ben denk ik gewoon niet zo van de britse series.
Ook interessant ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of X-Men Origins, aangezien Gambit gecast is
Ja ik ben niet zo'n Robert Downey Jr fanquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ook interessant ja.
Iron MAn:
Youtube video
shameless was geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dunno, daarom vroeg ik het. ('k Heb maar weinig met blond trouwens.)
Maar de serie schijnt dus van de makers van 'Shameless' te zijn, en dat was echt heerlijk (tragi)komisch.
haaj Ciske!quote:
Neeje! DAN is het juist te student-achtig!quote:
mmmm weekend. Wanneer komt dat ook alweerquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, morgen...
dan moet ik weer werken...
heb nu net 2 dagen weekend
meestal na dagen werken een keer.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
mmmm weekend. Wanneer komt dat ook alweer
Druk. erg druk. veel puin vervoeren. veel mollen en nu weer schurenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
meestal na dagen werken een keer.....
hoest met de arnhem story?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef Cazman het volgende:
je bent wat afgevallen volgens mij
mollen, dat is het leukste hequote:Op donderdag 6 maart 2008 22:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
Druk. erg druk. veel puin vervoeren. veel mollen en nu weer schuren
Netjes, Maak het niet TE erg. te mager is ook niet allesquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo om en nabij de 5 kilo
en er gaat de komende tijd nog wat af
[..]
Mollen is leuk, 7 trappen op en af met puin is minderquote:mollen, dat is het leukste he
maar het is wel lekker denk ik om met je ding bezig te zijn of niet?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Netjes, Maak het niet TE erg. te mager is ook niet alles
wordt je groot en sterk van tochquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mollen is leuk, 7 trappen op en af met puin is minder.
'Tis zeker wel lekker, maar ook vermoeiend. Zaterdags naar arnhem om te werken dan weer terug om in kaatsheuvel te werken
dus het is nu dan idd nog ff wat op en neer gedoe, maar dan het nieuwe jaar meteen goed beginnen voor je !!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:49 schreef Cazman het volgende:
opleiding is pas over 2 jaar voorbij. (Mits ik alles haal). Ik ga in Arnhem zoeken naar een bijbaan in januari 2009. Dan is mijn stage ook voorbij in Breda en doe ik voortaan alles in Arnhem en omstreken.
Jij al een keuze gemaakt?
Niet meer verder leren? Cafe zal wel blij met je zijn. Alle horecatenten schreeuwen om personeelquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus het is nu dan idd nog ff wat op en neer gedoe, maar dan het nieuwe jaar meteen goed beginnen voor je !!!!
ja, ik heb hier mn contract links van me liggen, ik ga voorlopig 32 uur in de week aan het werk in een grand cafe. en zodra ik afgestudeerd ben ga ik naar de 38/40 uur. maar ja, de vastigheid van werk zit er nu al in.
dus binnenkort zijn alle vogels hier in dit huishouden gevlogen, en ik ga dus nu op zoek naar mn eigen appartement/etage.
i'm fucking 25 in a couple of weeks...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Niet meer verder leren? Cafe zal wel blij met je zijn. Alle horecatenten schreeuwen om personeel
Welles! 1.83m en 58kg!quote:
....Ik ben 26 en ik zit in het 2de jaar...dank je. Leren kan nu nog nu het vers in het hoofd kan. Werken moet je je hele leven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
i'm fucking 25 in a couple of weeks...
nee ik heb het wel gehad met leren
zal altijd wel spijt blijven hebben dat ik Hogere Hotelschool niet heb gedaan
maar goed, da's mn eigen fout...
maar ze zijn inderdaad wel erg blij met me, en da's wel cool
Eet meer frikandellen!! trusten schat!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles! 1.83m en 58kg!
Ik ga slapen. Slapen is fijn
true, maar jij bent de gast die zn leven op orde heeft en gaat samen wonen en shitquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
....Ik ben 26 en ik zit in het 2de jaar...dank je. Leren kan nu nog nu het vers in het hoofd kan. Werken moet je je hele leven.
Mede dankzij Joost. Anders zat ik nu niet op het HBO of ging ik samenwonen denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
true, maar jij bent de gast die zn leven op orde heeft en gaat samen wonen en shit
dan nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mede dankzij Joost. Anders zat ik nu niet op het HBO of ging ik samenwonen denk ik.
Dat klopt jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan nog
maar goed, dit gesprek hebben we pas geleden midden in de nacht ook al eens gehad
quote:
Weet ik niet. Eindelijk eens vanoudsquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn wij trouwens nu de enigen hier, of heeft de rest een lurk avond?
[edit]
ja slecht van onderwerp wissellen
en daar is DM
lurkavond is voor bij, snurknacht gaat beginnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
zijn wij trouwens nu de enigen hier, of heeft de rest een lurk avond?
[edit]
ja slecht van onderwerp wissellen
en daar is DM
goede commercialquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Cazman het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mGZXxiVE9oc&feature=related bah zeg
Heel goed. De eerste 2 maanden zijn altijd het ergste.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
goede commercial
fake? denk ik het wel
*nog een paar uur en dan 3 weken gestopt ben*
je hebt ze al vele malen meegemaakt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heel goed. De eerste 2 maanden zijn altijd het ergste.
yupquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt ze al vele malen meegemaakt?
Heb geen digaret meer aangeraakt sinds ik vanmiddag The Kite Runner heb gezien. Die film hielp op 1 of andere manier.quote:
moet een goed boek/goede film zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb geen digaret meer aangeraakt sinds ik vanmiddag The Kite Runner heb gezien. Die film hielp op 1 of andere manier.
Boek weet ik niet. Film vond ik super.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet een goed boek/goede film zijn
maar ik wil eerst even het boek lezen
is het wat?
waar gaat het over?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Boek weet ik niet. Film vond ik super.
Ik dacht dat er gelekt was dat het Edo was, maar da's dus een stunt geweest?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
Jeetje... een tweedehands TT...
[HOMO] #2011 Wie is... de homo?
Slechte tvp... sorry...
Wel erg verbazingwekkend dat Dennis de mol is... had zo lang mijn pijlen op Patrick gericht...
Daar heb ik helemaal niks van meegekregen joh!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er gelekt was dat het Edo was, maar da's dus een stunt geweest?
Dat keek ik alleen voor Zackquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:36 schreef Cybart het volgende:
i know,.... but you euhm.....
[ afbeelding ]
wie niet....quote:
Is het heel Nathanistisch om te zeggen dat de rest ook wel weg mag voor de foto?quote:
Oh, je zei 'kijkt'...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:03 schreef wonderer het volgende:
Kijkt er hier iemand Criminal Minds, toevallig?
Keek, dan?quote:
Als het de marvelboxers zijn welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Is het heel Nathanistisch om te zeggen dat de rest ook wel weg mag voor de foto?.
Pet weg, hemd weg, broek weg. Vooruit, boxers mag je aan houden.
Wheheh. Jij hebt minds in meervoud?quote:
Als ik deed alsof ik het werkwoord verkeerd las, dan vind ik het logisch dat ik dan ook zogenaamd die s over 't hood zagquote:
Klik ik erop, zie ik gelijk de kop van een vage kennis van mequote:Duizenden gays zijn nu online! Serieus, anoniem en betrouwbaar.
Superman is dan ook geen Marvelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Superman draagt geen boxers..
Cupido's pijlen ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
Jeetje... een tweedehands TT...
[HOMO] #2011 Wie is... de homo?
Slechte tvp... sorry...
Wel erg verbazingwekkend dat Dennis de mol is... had zo lang mijn pijlen op Patrick gericht...
ga dan ook gewoon nat scherenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:54 schreef Ang3l het volgende:
ARGH hoe vervelend is 't als je scheerapparaat midden in een scheerbeurt leeg is?!Op mijn vorige apparaat zat tenminste een lampje wat je waarschuwde
Waarom hebben ze dat wer in de nieuwere versie vanaf gehaald?!
die philipsdingen waren nooit opgewassen tegen mijn oerwoudquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, óf je stopt de stekker erin.
Black & Decker dan maar?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:28 schreef Stroekie het volgende:
die philipsdingen waren nooit opgewassen tegen mijn oerwoud
Gillette wil do the jobquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Black & Decker dan maar?
[ afbeelding ]
doe maar een melk... veel verstandigerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:09 schreef Tomasso het volgende:
10.000 postsYay
![]()
Iedereen een Mojito van me
ik begrijp dat de volgende Fok meet zich voor jouw bar komt afspelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:09 schreef Tomasso het volgende:
10.000 postsYay
![]()
Iedereen een Mojito van me
De stekker zit aan de oplader, niet aan het apparaat. Zie je jezelf al met dat ding in de oplader en de oplader in je hand scheren? En de oplader zat er niet in omdat mijn bodygroom aan het opladen was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, óf je stopt de stekker erin.
Owquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De stekker zit aan de oplader, niet aan het apparaat. Zie je jezelf al met dat ding in de oplader en de oplader in je hand scheren? En de oplader zat er niet in omdat mijn bodygroom aan het opladen was.
Daar krijg ik zo van die rooie plekjes van op me gezichtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ow.
Mijn oplaadbaar scheerapparaat laadt zich op zodra ik de stekker erin steek, maar ik kan dan wel alvast scheren, gewoon alsof er een vaste stekker aan zat.
M'goed, ik scheer bijna altijd nat.
Gothic. Alleen zit je pols niet daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo van die rooie plekjes van op me gezicht
Ik ken het..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo van die rooie plekjes van op me gezicht
Ja dat is een grote melkkoe voor firma Gillette, en het loont wel om hier naar aanbiedingen te kijken bij V & D die af en toe kortingskaties hebben met 15 of 20 procent, of Airmiles in te leveren. Betere akties zijn nog mogelijk indien je iemand ze mee kan laten brengen bij Sligro/Makroquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken het..
Tot bloedens toe zelfs. Maar ik ga binnenkort Gilette Fusion Power proberen. Alleen zijn de mesjes nog bijna twee keer zo duur als Mach 3 mesjes...
Of tweedehands op Marktplaats.nlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat is een grote melkkoe voor firma Gillette, en het loont wel om hier naar aanbiedingen te kijken bij V & D die af en toe kortingskaties hebben met 15 of 20 procent, of Airmiles in te leveren. Betere akties zijn nog mogelijk indien je iemand ze mee kan laten brengen bij Sligro/Makro
je huid heeft toch wel 2 weken nodig om er aan te wennenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:27 schreef Cybart het volgende:
nat scheren is vragen om uitslag en rode vlekken...
Mét bloedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heerlijk![]()
botte 2e hands mesjes voor je Gillette
da's toch geen probleem, want op de volgende pagina worden dan ook 2e hands pleisters aangebodenquote:
toch niet als je dagelijks een nieuwe scheerbeurt nodig hebtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:39 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik gebruik die weggooi-dingen van Gillette, is volgens mij veel goedkoper dan losse mesjes.
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt je er natuurlijk vaker dan één keer mee scheren.
Het is al ver in de middag.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Not for my bio-rhythm.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Het is al ver in de middag.
Ik scheer altijd tegen de haartjes in, anders blijf ik stoppels houden. Scheerschuim werkt niet omdat ik daar allergisch voor ben. Ik scheer me gewoon onder de douche, en daarna gaat er van nivea aftershave creme op. En dat werkt opzich best goed. Als ik maar niet vaker dan 3x in de week nat scheer....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heel verhaal over nat scheren.......
Na drie keer wordt het best leuk eigenlijk..quote:
http://www.youtube.com/watch?v=NxO3BEy5w3Iquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef wonderer het volgende:
Na drie keer wordt het best leuk eigenlijk..
En je denkt dat mensen met een fulltime baan en een dagelijkse baardgroei daar tijd voor hebben?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen mensen toch dat ik jullie nog scheertips moet geven
bla bla bla
mannen schijnen het wel sexy te vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je wel hoe schraal je lippen daarvan worden met zoenen?!
Koop een Macquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
'Avond mensen![]()
Mijn computer moet nodig wat sneller opstart worden. Er worden veelsteveel programma's geopend wanneer mijn computer opstart rechtsonder in dat vakje.. hoe verander ik het dat sommige programma's daar niet meer komen te staan?
Sorry voor mn technische vraag homo's
Me too. Maar het klopt wel wat DM zegt. Dan voel je het de dag daarna nog helemaal branden en schuren.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mannen schijnen het wel sexy te vinden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mannen schijnen het wel sexy te vinden.
Je bent mijn held van vanavond, dankjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:21 schreef wonderer het volgende:
Bij een aantal programma's kun je het zelf aangeven of je wil dat het gestart wordt als windows start, daarvoor moet je bij opties kijken. Verder de map "opstarten" in je startmenu (programma's) en als dat allemaal niet helpt, kun je in "uitvoeren" msconfig typen en daar uitvinken wat je niet wil hebben.
http://www.tweakguides.com/TGTC.html staat bij "Startup Programs Identification and Removal" een hele duidelijke uitleg welke programma's en services je kunt uitschakelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:
'Avond mensen![]()
Mijn computer moet nodig wat sneller opstart worden. Er worden veelsteveel programma's geopend wanneer mijn computer opstart rechtsonder in dat vakje.. hoe verander ik het dat sommige programma's daar niet meer komen te staan?
Sorry voor mn technische vraag homo's
He verdorie, net nu mijn lycra pakje in de was zit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je bent mijn held van vanavond, dankje
Wilde je je vermommem als superman ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
He verdorie, net nu mijn lycra pakje in de was zit.
"Corncob Man? There's a lot of crazy people in this town..."quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
He verdorie, net nu mijn lycra pakje in de was zit.
wondererman natuurlijk.quote:
maakt al deel uit van mijn dagelijkse ritueelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je denkt dat mensen met een fulltime baan en een dagelijkse baardgroei daar tijd voor hebben?
Mijn eetlust, wat doe jequote:
Wat is er mis met kut?quote:Beste Beatrijs,
Onze dochter van twee is erg druk bezig met het leren van nieuwe woordjes en zinnetjes. Nu zitten mijn man en ik met het volgende: wij willen haar ook graag een woord leren voor haar eigen geslachtsdeel. Voor een jongetje zouden we hebben gekozen voor "piemel". We hebben het synoniemenwoordenboek al geraadpleegd, maar er zit niet echt iets van onze gading bij. "Vagina" lijkt ons te plastisch, "voorbillen" te eufemistisch, "schede" te obscuur en "plasser" te jongensachtig. Uiteraard zijn ordinaire woorden niet aan de orde. Welk woord kunnen wij onze dochter het beste leren, zonder de indruk te wekken dat een geslachtsdeel een taboeonderwerp is?
alsof een kind van 2 al onderscheid kan maken tussen gebruikswoorden en schuttingtaalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met kut?.
Misschien!?!!?!?!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Slapen en dan morgen misschien wel naar de aussieboy toe
[ afbeelding ]
Misschien dan he
En wat is het antwoord daarop dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met kut?.
Spleetje?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met kut?.
Woensdag. Woensdag ga ik er heen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien!?!!?!?!
Je gaat er gewoon heen!! Hup!
"Beste Ellen,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Woehaa!
'k Ben een weekje geleden eens (bij wijze van experiment ook) een website begonnen over een onderwerp waar ik verder helemáál geen verstand van heb, maar waar wel info over te vinden is online. Genoeg om er een paar webpagina's over vol te kunnen babbelen in ieder geval. Er staat echter nog nauwelijks wat op de site...
Paar dagen geleden aangemeld bij Google, en de site is nu (met bepaalde zoekwoorden) al te vinden op pagina drie!
Maar nu heeft iemand het contactformulier gebruikt om me een serieuze vraag/probleem voor te leggen over dat onderwerp waar ik dus helemaal geen verstand van heb!
Oei oei...
"Beste Dennis,quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Woehaa!
'k Ben een weekje geleden eens (bij wijze van experiment ook) een website begonnen over een onderwerp waar ik verder helemáál geen verstand van heb, maar waar wel info over te vinden is online. Genoeg om er een paar webpagina's over vol te kunnen babbelen in ieder geval. Er staat echter nog nauwelijks wat op de site...
Paar dagen geleden aangemeld bij Google, en de site is nu (met bepaalde zoekwoorden) al te vinden op pagina drie!
Maar nu heeft iemand het contactformulier gebruikt om me een serieuze vraag/probleem voor te leggen over dat onderwerp waar ik dus helemaal geen verstand van heb!
Oei oei...
"Hoe heb ik het beste sex met mannen?"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Woehaa!
Oei oei...
beste Stierquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
"Beste Dennis,
Ik heb net mijn 15-jarige beste vriend gepijpt toen ik hem helemaal dronken had gevoerd. Ben ik nu ontmaagd?
Groet, een onzekere 14-jarige nog-niet-uit-de-kast stier."
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:09 schreef Tomasso het volgende:
"Hoe heb ik het beste sex met mannen?"
Sorry, ik hou al op.
Nou ehm... dan dacht ik dat mensen contact met me kunnen opnemen als ze de website willen kopen voor een paar miljoen euro, of als ze willen adverteren ofzoquote:Maar hoezo doe je er een contactformulier bij als je er geen verstand van hebt?
Nah, niet echt m'n type, dat meisje.quote:
Ja die ja, die moet wegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
Monobrow of Unibrow.
ligt er aan hoe jong je hem wilt, in Le pecheur kun je in een avondje een gemiddeld 20 jarige oppikken, met uitschieters naar 14 en ook naar 30+, terwijl bij de Pallaz dat ook wel lukt, maar de gemiddelde leeftijd daar toch wel 8 jaar zeker hoger ligt, wil je nog ouder gaan dan naar de genestoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef Cybart het volgende:
stel nou he, theoretisch gezien...
als ik vanavond wil scoren....en daarvoor naar eindhoven ga,
welke tent moet ik zijn, en vanaf hoe laat wordt het er leuk?
dan wordt het vanavond of volgende week Eindhoven inquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ligt er aan hoe jong je hem wilt, in Le pecheur kun je in een avondje een gemiddeld 20 jarige oppikken, met uitschieters naar 14 en ook naar 30+, terwijl bij de Pallaz dat ook wel lukt, maar de gemiddelde leeftijd daar toch wel 8 jaar zeker hoger ligt, wil je nog ouder gaan dan naar de genesto
is het zo hard nodig ja?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wordt het vanavond of volgende week Eindhoven in![]()
O dearquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan wordt het vanavond of volgende week Eindhoven in![]()
aaah joh, gewoon, heb er weer eens zin in..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is het zo hard nodig ja?
tja ik zeg er niets van, ik zeg altijd maar zo, goed onderhoud is het begin
quote:
hij die zonder zonde is werpe de eerste steenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:15 schreef Cairon het volgende:
Stelletje sloebers!
Slobberen alles en iedereen maar af daar in eindhoven! Schande!
De monteur van de rookmelder heeft me vandaag uitgelegd waar je hier makkelijk drugs kan scoren...
mocht het je nou heel erg hoog zitten kun je altijd langskomen hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaah joh, gewoon, heb er weer eens zin in..
well actually I jiust need a good snog from some pretty bloke...
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij moet ik ook nog steeds naar Eindhoven...
Wat is het voor site dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Woehaa!
Oei oei...
Ja, heel schattig ja !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh leuke kerel(tje) net bij Paul de Leeuw.
Heeft voor 2 jaar voorraad haarlak gekregen...
Overigens is dit natuurlijk wel een hilarische opmerking van een homo, als je de context buiten beschouwing laatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat is er mis met kut?.
Ja en meneer Vegan heeft een paardenbekquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:59 schreef Vlarp het volgende:
Jezus wat een gruwel van een vriendin heeft die Vegan Streaker
Zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en meneer Vegan heeft een paardenbek
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:37 schreef Vlarp het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/StreakTheVeager.swf
Naakte piemels in een homo-topic. Wat dacht je dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:41 schreef Weemz het volgende:
Hebben we het nou nog over die vent?
vanwaar die vrolijkheid? Ik heb een vermoeden.... maar vertel het toch maar zelfquote:
Nee hoor, die zie ik pas woensdagquote:Op zondag 9 maart 2008 09:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanwaar die vrolijkheid? Ik heb een vermoeden.... maar vertel het toch maar zelf
Ik was echt wéken niet bij de AH geweest, maar gister weer 's.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:10 schreef Stroekie het volgende:
de smurfenactieweken zijn zojuist voorbij
Toen waren ze dan ook nog van steen.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik was echt wéken niet bij de AH geweest, maar gister weer 's.
Kreeg een smurfje. 'k Noem 'm vuilnisbaksmurf, omdat ie daar nu woont.
De smurfen die ik vroegah als kind had waren veel beter, groter, steviger. Beter.
Vuilnisbaksmurfquote:Op zondag 9 maart 2008 11:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik was echt wéken niet bij de AH geweest, maar gister weer 's.
Kreeg een smurfje. 'k Noem 'm vuilnisbaksmurf, omdat ie daar nu woont.
De smurfen die ik vroegah als kind had waren veel beter, groter, steviger. Beter.
Ik was om 8.15 al wakker. Ik had enge dromen over mensen met het Krippin-virusquote:Op zondag 9 maart 2008 11:32 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb uitslaap-hoofdpijn/misselijkheid.
*warme douche neem*
Ja en toen werd er een hele lading oude smurfen uit de handel gehaald, want die bleken giftig te zijn. Moest je als kind ff opletten wanneer de smurf gemaakt was en 'm dan pas in je mond stoppenquote:
Ja, ik stop ook altijd smurfen in m'n mond.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en toen werd er een hele lading oude smurfen uit de handel gehaald, want die bleken giftig te zijn. Moest je als kind ff opletten wanneer de smurf gemaakt was en 'm dan pas in je mond stoppen
Ja, als je 2 of 3 bent wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik stop ook altijd smurfen in m'n mond.
Nee sorry. Ik maakte ze gewoon kapotquote:
Ik weet niet wie of wat Black peter is/was, maar smaak had ie niet. Lelijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:10 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
De Black Peter-look komt weer helemaal terug.
*LOL* Ow ja, natuurlijkquote:
whehehe... ik heb de hele ochtend al vanalles keihard aan staan hier, deze kon er mooi tussendoor... heb de buren nog steeds niet horen klagenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het toch een heerlijk dramatisch nummer om keihard op te zetten
http://www.youtube.com/watch?v=t9qqLrdOzDg
Komt omdat de buurman meestal hetzelfde doetquote:Op zondag 9 maart 2008 13:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik heb de hele ochtend al vanalles keihard aan staan hier, deze kon er mooi tussendoor... heb de buren nog steeds niet horen klagen
hahaha, de ene kant wel ja... de andere kant sms't me 's avonds laat of we niet stiekem samen kunnen slapenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat de buurman meestal hetzelfde doet
Zekers!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef Weemz het volgende:
Goedendag!
Nergens voor nodig hoorquote:
Wat heb je gezopeeeeen?quote:
"Spa & fruit"... tssss wat denk je wel niet van me...quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Je lenzen indoen nadat je Katjang pedis pinda's hebt gegeten en je handen niet hebt gewassen... bad idea
Dat MEEN je niet, eem goedkope namaak van Give it to me van Timbaland, Nelly Furtado en Justin Timberlake is dit gewoon... Doe mij dan maar Polen of Nederland natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
omschrijving:
Britney's "slave 4 u" meets de santouri (grieks instrument)
De griekse inzending voor het ESC dit jaar
Kalomoira - My Secret Combination
damn, lekker nummer
Nr is ok. Is alleen jammer dat die songfestival voruwen nooit kunnen zingen. Ze is de helft van de tijd buiten adem en vals!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
omschrijving:
Britney's "slave 4 u" meets de santouri (grieks instrument)
De griekse inzending voor het ESC dit jaar
Kalomoira - My Secret Combination
damn, lekker nummer
Hoer.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:54 schreef Vlarp het volgende:
Ohhh wat een heerlijke ordinaire avond heb ik toch weer gehad in de Regenboog
Je had het over justin kwijlquote:Op zondag 9 maart 2008 15:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat MEEN je niet, eem goedkope namaak van Give it to me van Timbaland, Nelly Furtado en Justin Timberlake is dit gewoon... Doe mij dan maar Polen of Nederland natuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=lzEpn1uidf4&feature=related
Heb je een typfout gemaakt? Bedoel je niet dat hij 19 is?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had het over justin kwijl.
Ik heb trouwens een JT dvd gekregen, ben hem al 2 dagen grijs aan het draaien.
Sommige griekse boys zijn wel lekker. Uh ik heb nu een Spaanse gozer op het oog, hij is 29 maar zo lekker niet normaal.
Nah die staat al op geblokt toen hij me zijn chineesje noemde voor de grapquote:Op zondag 9 maart 2008 16:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je een typfout gemaakt? Bedoel je niet dat hij 19 is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |