Misschien goed om de auto te verkopen ja. Alleen jammer dat er dan waarschijnlijk weer veel mensen inspiratie op doen om hun eigen auto te 'verfraaien'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:12 schreef Jimmeh het volgende:
Fast and the Furious deel 4 komt er aan. Die hype komt wel weer
Ja of een Integra Type R uit 98. Dan heb je nieuwere auto's. Daarom is het moeilijk zo'n auto te verkopen. Zeer beperkte doelgroep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:59 schreef Sloper het volgende:
Het is ook echt een ontzettend mooie liefhebbers auto. De prijs is ook echt marktconform. Alleen voor 12,5k kan je heel veel moois halen. Bv een mooie BMW M3 3.2 uit '96. Ik denk dat dat mensen ervan weerhoud van het aanschaffen van deze prachtbak...
Klopt ja. Auto moet echt weg.quote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef leolinedance het volgende:
De vraagprijs is verlaagt naar 9.500? Volgens die website waar hij op staat..
De auto is ook te bezichtigen op meetings. Heeft onlangs op Automaxx gestaan en staat binnenkort ook weer op enkele meetingsquote:Op zondag 7 september 2008 22:19 schreef makkie88 het volgende:
wat misschien kan, is met je car naar een meeting gaan, en daar duidelijk maken dat je em verkoopt?
cool,quote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef tevebe het volgende:
[..]
De auto is ook te bezichtigen op meetings. Heeft onlangs op Automaxx gestaan en staat binnenkort ook weer op enkele meetings
Zou leuk voor je zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:39 schreef GWD het volgende:
als ie er in maart nog staat dan weet ik al wat mijn verjaarskadotje wordt
Klote kredietcrisisquote:
quote:De auto is rechtstreeks uit Japan gehaald, dus het vochtiger (en zouter, in de winter) Europese klimaat heeft geen vat gehad.
Nee.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:44 schreef Rejected het volgende:
Is de eigenaar van deze auto toevallig L.H.?
Nu is ook niet echt meer de tijd voor de verkoop. Hij blijft in de verkoop staan, maar zal niet tot nauwelijks meer rijden tot het 'winter'seizoen over is.quote:Op maandag 3 november 2008 00:59 schreef aaipod het volgende:
Ik geloof niet dat het probleem echt in het 'willen' zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |